Vivre le mouvement dans la rue
Panamera

Porsche: Στροφή στα θερμικά αυτοκίνητα, λόγω χαμηλής ζήτησης στα EVs

Επαναπροσδιορισμός του βιομηχανικού σχεδίου, εστιάζοντας στα υβριδικά μοντέλα

Panamera

Στροφή στα θερμικά αυτοκίνητα, λόγω χαμηλής ζήτησης στα EVs επιχειρεί η Porsche, επαναπροσδιορίζοντας στο βιομηχανικό της σχέδιο, εστιάζοντας σε περισσότερα υβριδικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα.

Η Porsche ανακοίνωσε ότι οι δαπάνες που συνδέονται με την επέκταση του χαρτοφυλακίου προϊόντων της με περισσότερα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και υβριδικά μοντέλα με σύνδεση με το ρεύμα θα επηρεάσουν την κερδοφορία της φέτος.

Η εταιρεία θα δεχτεί ένα κόστος 800 εκατομμυρίων ευρώ (831 εκατομμύρια δολάρια) που συνδέεται με την ανανέωση της γκάμας της φέτος, μειώνοντας τα περιθώρια κέρδους, δήλωσε η Porsche στις 6 Φεβρουαρίου. Το περιθώριο κέρδους θα πέσει στο 10% με 12% φέτος, ανέφερε.

Η Porsche είναι η πιο πρόσφατη αυτοκινητοβιομηχανία που στρέφεται ξανά προς τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης εν μέσω χαμηλής ζήτησης για τα EV στην Ευρώπη και έντονου ανταγωνισμού από την Κίνα.

Η εταιρεία δήλωσε τον Νοέμβριο ότι θα αναπτύξει νέα προϊόντα με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε όλη τη γκάμα των μοντέλων της για να καλύψει τη ζήτηση των πελατών, καθώς οι πωλήσεις των πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνονται.

Οι προκλήσεις με το άλμα προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κόστισαν ακριβά στην εταιρεία στην Κίνα, όπου οι παραδόσεις της μειώθηκαν κατά 28% το 2024.

Η Porsche αποκάλυψε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι ενδέχεται να απομακρύνει τον οικονομικό διευθυντή της, Lutz Meschke, και τον επικεφαλής πωλήσεων, Detlev von Platen, αφού δέχθηκαν έντονη κριτική για τις κακές επιδόσεις της εταιρείας και την αδύναμη τιμή της μετοχής της.

Η Porsche δήλωσε στις 6 Φεβρουαρίου ότι αναμένει ότι το περιθώριο κέρδους της για το 2024 θα καταλήξει στο κατώτερο άκρο του εύρους των προβλέψεών της, ή περίπου στο 14%, από την αρχική πρόβλεψη του 15% έως 17%. Ο μακροπρόθεσμος στόχος της εταιρείας για το περιθώριο κέρδους είναι το 20 %.

Σχεδιάζονται νέες εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης των Cayenne, Macan

Οι δαπανηρές νέες επενδύσεις της Porsche θα περιλαμβάνουν την επικαιροποίηση των εκδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης των SUV Cayenne και Macan, καθώς και των σεντάν Panamera, τα οποία αρχικά προορίζονταν να είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά στις νέες γενιές τους.

Ένα μελλοντικό μεγάλο πλήρως ηλεκτρικό SUV με την κωδική ονομασία K1 που σχεδιάστηκε για να τοποθετηθεί πάνω από την Cayenne πιθανότατα θα αποκτήσει τώρα μια έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Τον Οκτώβριο, η Porsche δήλωσε ότι σχεδίαζε να μειώσει το κόστος εν μέσω μιας εξασθενημένης οικονομίας, ενός αυξανόμενου ανταγωνισμού στην Κίνα και μιας πιο αργής από την αναμενόμενη μετάβασης στα EV. Η εταιρεία θα μπορούσε να περικόψει έως και 8.000 θέσεις εργασίας μέσω εθελοντικών απολύσεων, ανέφεραν τότε δημοσιεύματα του γερμανικού Τύπου.

Οι μετοχές της Porsche υποχώρησαν κατά 27% πέρυσι και έχουν υποχωρήσει από την αρχική δημόσια προσφορά της εταιρείας το 2022. Η κεφαλαιοποίησή της έχει μειωθεί στο μισό από το υψηλό των 109,5 δισεκατομμυρίων ευρώ τον Μάιο του 2023.