Με βαριά κληρονομιά από το συνονόματό του κτήνος που σάρωσε το Rally Dakar, το Peugeot 2008 ανανεώθηκε και ήρθε και στην Ελλάδα. Με πιο φουτουριστική και πιο θελκτική σχεδίαση, ανασχεδιασμένα οδηγικά χαρακτηριστικά, αναβαθμισμένο, state of the art τεχνολογικό εξοπλισμό τόσο σε ό,τι αφορά την άνεση, όσο και την ασφάλεια, με αποδοτικούς, αλλά χαμηλού κυβισμού κινητήρες, καθώς και φυσικά το… παραδοσιακό κορυφαίο κράτημα που έχει ένα Peugeot, αναρωτιέσαι τι άλλο θα μπορούσε να ζητήσει κανείς. Μα, φυσικά, μια ανταγωνιστική τιμή. Με τιμή που ξεκινάει από τις 14.850 ευρώ, το νέο 2008 το έχει και αυτό!
Το γαλλικό SUV το οποίο ήδη φωνάζει “παρών” σε όλες τις εκθέσεις του δικτύου διανομέων της Peugeot και σύντομα θα… βασανιστεί από τα χεράκια των συντακτών του TopSpeed.gr διατίθεται με δύο κινητήρες: Τον βενζίνης, 1,2 λίτρων Pure Tech και τον πετρελαίου, 1,6 λίτρων BlueHDi.
Το PEUGEOT 2008 εμφανίστηκε στην αρένα των SUV το 2013 έχοντας όλα τα εχέγγυα για μια εξαιρετική εμπορική πορεία. Εξαρχής το αγοραστικό κοινό αναγνώρισε το εκλεπτυσμένο στιλ και τα κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου με την ζήτηση να αυξάνεται σταδιακά και την συνολική παραγωγή να έχει ξεπεράσει τις 580.0001 μονάδες παγκοσμίως. Στην Ευρώπη, αυτή η επιτυχία αντικατοπτρίζεται από την κατάληψη της πρώτης θέσης στην κατηγορία που ουσιαστικά θεμελίωσε το ίδιο το μοντέλο από το λανσάρισμά του.
Με στόχο τη συνέχεια αυτής της απόλυτα πετυχημένης πορείας, το PEUGEOT 2008 απέκτησε μία ακόμη πιο δυναμική και ελκυστική εμφάνιση με τη νέα μπροστινή κάθετη γρίλια, τις προεκτάσεις στα τόξα των τροχών, και τα πρωτότυπα σχεδιαστικά μπροστινά high tech φωτιστικά σώματα. Το νέο χρώμα «Ultimate Red» επισφραγίζει την δυναμική άποψη του νέου 2008.
Το νέο PEUGEOT 2008 ενισχύεται από μια μοναδική αίσθηση ελέγχου χάρη στο καινοτόμο PEUGEOT i-Cockpit® που διασφαλίζει με τον καλύτερο τρόπο όλα τα προτερήματα του αυτοκινήτου: προνοητικότητα, ευελιξία, άνεση και ασφάλεια στην οδήγηση.
Το Grip Control, ένα προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, προσδίδει στο 2008 απόλυτη προσαρμοστικότητα σε όλους τους τύπους εδάφους. Συνδυάζεται με ελαστικά προδιαγραφών Mud & Snow (all-Season).
Το PEUGEOT 2008 διαθέτει νέα στοιχεία εξοπλισμού όπως το σύστημα Mirror Screen (που βασίζεται στα MirrorLinkTM και Apple Carplay®), η κάμερα οπισθοπορείας, η αυτόνομη πέδηση (Active City Brake) και η υποβοήθηση στάθμευσης (Park Assist).
Μία απαράμιλλη δυναμική απόδοση διακρίνει κάθε έκδοση του νέου PEUGEOT 2008. Οι κινητήρες Euro6 διασφαλίζουν υψηλά επίπεδα οδηγικής απόλαυσης με βέλτιστη απόδοση καυσίμου. Τέσσερις εκδόσεις έχουν αναδειχτεί ως «Best-in-Class» (καλύτερες στην κατηγορία τους), συμπεριλαμβανομένης της 1.2L PureTech 130 S&S με το μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο.
Το νέο Peugeot 2008 έχει μόλις ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ελληνική αγορά και διατίθεται σε πλήθος εκδόσεων τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού όσο και κινητήρων, με τιμή έναρξης τα 14.850€.
Ένα άκρως ελκυστικό SUV
Το νέο SUV PEUGEOT 2008 έχει ισχυρή προσωπικότητα που συνδυάζει το κομψό στοιχείο με αυτό της περιπέτειας. Στη νέα κάθετη μπροστινή γρίλια δεσπόζει το σήμα του λέοντα ενισχύοντας τη δυναμική και κόμπακτ εικόνα. Το ελκυστικό στιλ εκτείνεται από την γρίλια σε όλο το καπό και προς την οροφή για να ολοκληρωθεί ένα πανέμορφο προφίλ. Στο πάνω μέρος υπάρχουν μπάρες οροφής, ενώ οι πίσω πόρτες έχουν ένα μοναδικό ντεκόρ με λεπτομέρειες επενδυμένες με χρώμιο και ένα ενσωματωμένο αεροδυναμικό σπόιλερ.
Η πίσω πόρτα ανοίγει πανεύκολα και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης (στα μόλις 60 εκ. από το έδαφος) επιτρέπει την εύκολη φόρτωση αντικειμένων. Το σχήμα του προφυλακτήρα έχει μαύρη προστατευτική επιφάνεια που εκτείνεται στα τόξα των τροχών, τα μαρσπιέ και τον εμπρός προφυλακτήρα για πλήρη προστασία του 2008. Οι περίτεχνες σχεδιαστικά λεπτομέρειες όπως το όμορφο περίγραμμα στα παράθυρα, το πίσω σπόιλερ και οι μπάρες, δίνουν μία δυναμική υπόσταση σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.
Η εκλεπτυσμένη εικόνα του 2008 συμπληρώνεται από τα πρωτότυπα σχεδιαστικά μπροστινά high-tech φωτιστικά σώματα με το χρώμιο και το σκούρο φόντο, ενώ τα πίσω έχουν πιο ζεστά χρώματα με 3D προβολή. Ο χώρος αποσκευών προσφέρει από 410 έως 1.400 λίτρα με διαιρούμενα πίσω καθίσματα σε αναλογία ⅓ – ⅔. Πιέζοντας τον διακόπτη στο πάνω μέρος των καθισμάτων είναι πολύ εύκολη η αναδίπλωσή τους αυξάνοντας θεαματικά την προσφερόμενη πρακτικότητα για την μεταφορά επιπλέον αντικειμένων ή αποσκευών. Στο πορτμπαγκάζ υπάρχουν πρακτικές λύσεις, όπως άγκιστρα και δίχτυ συγκράτησης, ενώ υπάρχει και επιπλέον χώρος 22 λίτρων κάτω από το υποδαπέδιο κάλυμμα.
Οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν μοναδικά στοιχεία για την κατηγορία των SUV όταν βρεθούν στο σικ και high-tech διάκοσμο του νέου Peugeot 2008 με τα πολυτελή και ποιοτικά υλικά.
Από μία αναπαυτική και εργονομική θέση, ο οδηγός ανακαλύπτει τις μοναδικές πτυχές του PEUGEOT i-Cockpit®. Οι επιβάτες από κάθε θέση έχουν στην διάθεσή τους καλό-σχεδιασμένες θήκες για αντικείμενα, με εσωτερικό απαλό LED φωτισμό (στις θήκες των μπροστινών θυρών, στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, στις θήκες και στην ποτηροθήκη πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων). Ο συνολικός αποθηκευτικός χώρος των θηκών φτάνει τα 24 λίτρα, προσφέροντας βολικές λύσεις για αποθήκευση διαφόρων αντικειμένων και συσκευών στην καθημερινή χρήση.
Ένα SUV με μοναδικές αισθήσεις
Το PEUGEOT i-Cockpit® προσφέρει στον οδηγό τον καλύτερο οπτικό έλεγχο δίχως να αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο. Με το βλέμμα να εστιάζει πάντα στον δρόμο, ο έλεγχος του κόμπακτ τιμονιού είναι επικεντρωμένος και εστιασμένος στην άμεση αντίδραση και στην ασφάλεια βελτιώνοντας τα αντανακλαστικά του οδηγού. Επιπρόσθετα, το κόμπακτ τιμόνι διασφαλίζει μία άνετη και πιο ξεκούραστη θέση οδήγησης μειώνοντας την απόσταση των αγκώνων για αμεσότερη αντίδραση και πιο βολική κίνηση των χεριών κατά τους επιτόπιους ελιγμούς.
Με το βλέμμα να εστιάζει στο δρόμο, ο οδηγός έχει και καλύτερη πληροφόρηση για την κατάσταση και την απόδοση του 2008. Αυτές οι πληροφορίες απεικονίζονται στο ύψος του βλέμματος του οδηγού και στο σύστημα head-up display που τονίζεται από μπλε LED. Ο οδηγός μπορεί πολύ εύκολα με το αριστερό του χέρι να ενεργοποιήσει και να ρυθμίσει το cruise control και τον περιοριστή ταχύτητας – δίχως να τραβά τα χέρια του από το τιμόνι, ενώ μπορεί ταυτόχρονα να πραγματοποιεί τηλεφωνικές κλήσεις με το δεξί του χέρι μέσω της οθόνης αφής 7’’ και της συνδεσιμότητας Mirror Screen. Σε αυτή την οθόνη προβάλλεται μέσω μίας κάμερας ότι υπάρχει στο πίσω μέρος του 2008, όπως και οι υποδείξεις του συστήματος Park Assist για υποβοήθηση κατά την διαδικασία στάθμευσης ή στους επιτόπιους ελιγμούς. Τέλος, με το δεξί του χέρι ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει το Grip Control χρησιμοποιώντας τον περιστροφικό διακόπτη για να επιλέξει μία από τις πέντε διαθέσιμες ρυθμίσεις.
Το Grip control ελέγχεται από έναν περιστροφικό διακόπτη που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα και εξασφαλίζει τη βέλτιστη πρόσφυση ακόμη και στις πιο ολισθηρές επιφάνειες. Αυτό το καινοτόμο σύστημα συνδυάζεται ιδανικά με την μεγάλη απόσταση των 165 εκατοστών που απέχει το αμάξωμα από το έδαφος, καθώς και με τα ελαστικά Mud & Snow (πιστοποιημένα χειμερινά ελαστικά Goodyear Vector 4Season) για απόλυτα ασφαλείς διαδρομές σε όλες τις εποχές και καιρικές συνθήκες.
Το Grip Control λειτουργεί εντελώς αυτόματα και βελτιστοποιεί την ελκτική πρόσφυση των μπροστινών κινητήριων τροχών, ανάλογα με την ποιότητα της επιφάνειας και προσφέρει 5 θέσεις / ρυθμίσεις.
-Η ρύθμιση Standard προορίζεται για χρήση σε κανονικούς δρόμους με μικρό βαθμό ολισθηρότητας.
-Η ρύθμιση Snow αναγνωρίζει την ολίσθηση κάθε μπροστινού τροχού και προσαρμόζει ανάλογα την κίνησή του. Όταν το αυτοκίνητο ξεπεράσει την ταχύτητα των 50 χλμ./ώρα, τότε το σύστημα επανέρχεται στη θέση Standard.
-Η ρύθμιση All-Terrain συστήνεται για διαδρομές σε ολισθηρές επιφάνειες (λάσπη, υγρό γρασίδι κ.α.). Σκοπός της είναι η μεταφορά της ροπής στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση και προσομοιώνει την λειτουργία ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (LSD). Είναι ιδανική για βόλτες στην εξοχή και λειτουργεί έως τα 80 χλμ./ώρα.
-Η ρύθμιση Sand επιτρέπει στιγμιαία το ελαφρύ σπινάρισμα των κινητήριων τροχών ώστε σε σαθρά και αμμώδη εδάφη να αποφευχθεί το κόλλημα του αυτοκινήτου. Αυτή η λειτουργία επιτρέπεται έως τα 120 χλμ./ώρα, μετά από αυτή την ταχύτητα ενεργοποιείται η θέση Standard.
-Στη θέση ESP Off παρέχεται η δυνατότητα της πλήρους απενεργοποίησης του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (ESP) και του Grip Control, έως τα 50 χλμ./ώρα, για αυτόνομη διαχείριση της έλξης.
To σύστημα Grip Control είναι διαθέσιμο με κινητήρες που αποδίδουν πάνω από 100 ίππους, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο, με τροχούς 16’’ ή 17’’. Το μεγάλο πλεονέκτημα που προσφέρει είναι η απαράμιλλη δυναμική επίδοση σε κάθε μορφής τερέν, στην οποία συμβάλλει το χαμηλό απόβαρο των μόλις 1.045 κιλών και οι τέσσερις επιλογές στην ανάρτηση. Τα ελατήρια, τα αμορτισέρ, οι αντιστρεπτικές ράβδοι, ο εμπρός άξονας και η πίσω διάταξη είναι εναρμονισμένα για να βελτιώνουν στο έπακρο την δυναμική απόδοση κινητήρων κάθε προδιαγραφής. Το κράτημα είναι εξαιρετικό σε όλες τις καταστάσεις και συνθήκες. Η χαρτογράφηση του τιμονιού είναι ανάλογη της επιλεγμένης ανάρτησης ώστε να παρέχεται η βέλτιστη πληροφόρηση από τον δρόμο.
Ένα high-tech SUV
Οι τεχνολογίες με τις οποίες εξοπλίζεται το PEUGEOT 2008 κάνουν την καθημερινότητα ευκολότερη. Ανάμεσα σε αυτές συγκαταλέγεται το Mirror Screen που υποστηρίζεται από τα πρωτόκολλο επικοινωνίας MirrorLinkTM[1] ή Apple Carplay®[2], τα οποία επιτρέπουν την απεικόνιση συγκεκριμένων εφαρμογών από το smartphone στην οθόνη αφής του αυτοκινήτου. Με αυτό τον τρόπο ο οδηγός μπορεί να έχει πρόσβαση στις εφαρμογές με ασφάλεια. Για ευνόητους λόγους, η πρόσβαση εξαρτάται από τις συνθήκες κίνησης του αυτοκινήτου, αφού εν κινήσει μόνο τα apps που σχετίζονται με την οδήγηση είναι διαθέσιμα. Εξαιρετικά χρήσιμες είναι πολλές εφαρμογές, όπως το Start MyPeugeot, η ψηφιακή «βιβλιοθήκη» του αυτοκινήτου, το iCoyote, οι πληροφορίες για το κυκλοφοριακό και τις επείγουσες καταστάσεις, ή το Parkopedia που βοηθά στην εξεύρεση θέσης στάθμευσης.
Για να διασφαλιστεί η ασφάλεια σε αστικές περιοχές, το PEUGEOT 2008 εξοπλίζεται με το σύστημα Active City Brake, ένα αυτόματο σύστημα πέδησης για την περίπτωση που υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης. Αυτό το σύστημα βοηθά στην αποφυγή της σύγκρουσης ή στην μείωση της σφοδρότητας, χάρη σε ένα μικρής εμβέλειας αισθητήρα λέιζερ (τεχνολογίας LIDAR) που είναι τοποθετημένος στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, ώστε να ανιχνεύει αντικείμενα όπως κινούμενα ή σταθερά οχήματα, που κινούνται ή βρίσκονται προς την ίδια διεύθυνση και λωρίδα κυκλοφορίας. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει καθόλου και σε ταχύτητα έως 30 χλμ./ώρα, το Active City Brake αναλαμβάνει να φρενάρει αυτόνομα και πλήρως το αυτοκίνητο για να μειώσει την σχετική ταχύτητα. Η αυτόματη επιβράδυνση μπορεί να φτάσει τα 10m/s².
Το Park Assist σας βγάζει από το άγχος του παρκαρίσματος μετατρέποντας την όλη διαδικασία σε παιχνίδι. Από την στιγμή που η λειτουργία του συστήματος ενεργοποιηθεί, ο οδηγός επιλέγει τον τύπο του ελιγμού από την οθόνη αφής (παράλληλη στάθμευση ή έξοδος από χώρο στάθμευσης). Παράλληλα, οι αισθητήρες υπερήχων υπολογίζουν τις διαστάσεις του διαθέσιμου χώρου για να υποδειχτεί στον οδηγό η πιο βολική θέση. Στη συνέχεια, το Park Assist αναλαμβάνει την κίνηση του αυτοκινήτου επεμβαίνοντας στο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι και το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός είναι να επιβλέπει περιμετρικά τον χώρο και να ελέγχει την κίνηση του αυτοκινήτου με το γκάζι και το φρένο. Κατά την οπισθοπορεία, η σχετική κάμερα απεικονίζει τις διαστάσεις του αυτοκινήτου στην οθόνη αφής χρησιμοποιώντας έγχρωμες γραμμές καθοδήγησης. H έξοδος από τον χώρο στάθμευσης είναι πολύ απλή χρησιμοποιώντας και πάλι το Park Assist, ακόμη και σε δρόμους με κλίση και την βοήθεια του Hill Assist που αποτρέπει την ακούσια κύλιση του αυτοκινήτου προς τα πίσω.
Χάρη στην μελετημένη αεροδυναμική και το μικρό απόβαρο, το PEUGEOT 2008 SUV κινείται από μηχανικά σύνολα προδιαγραφής Euro 6 που πετυχαίνουν τις καλύτερες δυνατές καταναλώσεις και εκπομπές CO2 που κυμαίνονται από 90 έως 114 γρ./χλμ.
Εξ ολοκλήρου σχεδιασμένοι από τον Όμιλο PSA, οι νέας γενιάς 3-κύλινδροι βενζινοκινητήρες PureTech διακρίνονται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κατηγορία τους με τον τίτλο του «Κινητήρα της Χρονιάς 2016». Διασφαλίζουν κορυφαία επίπεδα οδηγικής ευχαρίστησης με την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπή ρύπων. Οι κινητήρες PureTech είναι ασυναγώνιστα ελαφριοί και αποδοτικοί. Σε σχέση με ένα παρόμοιο 4-κύλινδρο κινητήρα, η ατμοσφαιρική έκδοση του 3-κύλινδρου είναι 21 κιλά ελαφρύτερη, ενώ η υπερτροφοδοτούμενη είναι 12 κιλά ελαφρύτερη.
Αυτή η turbo έκδοση εφοδιάζεται με υψηλής πίεσης σύστημα άμεσου ψεκασμού (στα 200 bars) και με μια νέα γενιά υπέρ-αποδοτικού στροβιλοσυμπιεστή (με όριο περιστροφής στις 240.000 σ.α.λ.). Προσφέρει υψηλή ροπή για την χωρητικότητα του μοτέρ, με 205 Nm για την έκδοση των 110hp, και 230Nm στις μόλις 1.750 σ.α.λ. για την έκδοση με τους 130hp. Επιπλέον, οι κινητήρες PureTech προσφέρουν ασυναγώνιστες επιδόσεις με μέγιστη ισχύ έως τις 6.500 σ.α.λ. και αξιοσημείωτη χροιά.
Ο ευέλικτος 3-κύλινδρος κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί με τρεις επιλογές: 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 6-τάχυτο επίσης χειροκίνητο ή 6—τάχυτο αυτόματο. Το τελευταίο είναι το νέο αυτόματο κιβώτιο με την ονομασία EAT6 (από το «Efficient Automatic Transmission 6-speed»). Η τεχνολογία Quickshift εγγυάται κορυφαία οδηγική εμπειρία χάρη στις ομαλές και γρήγορες αλλαγές των σχέσεων. Επιπρόσθετα, οι εκπομπές CO2 μειώνονται σε θεαματικά επίπεδα χάρη στην μείωση των εσωτερικών τριβών και απωλειών με την χρήση μετατροπέων ροπής τύπου «lock-up».
Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης του νέου SUV 2008 περιλαμβάνει πέντε εκδόσεις:
-1.2L PureTech 82, 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 4,9 λτ./100 χλμ.km, εκπομπή CO2 στα 114 γρ./χλμ.,
-1.2L PureTech 82, 5-τάχυτο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο (ETG5), 4,4 λτ./100 χλμ., εκπομπή CO2 στα 102 γρ./χλμ.,
-1.2L PureTech 110 S&S, 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 4,4 λτ./100 χλμ., εκπομπή CO2 στα 103 γρ./χλμ.,
-1.2L PureTech 110 S&S, 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (EAT6), 4,8 λτ./100 χλμ., με εκπομπή CO2 στα 110 γρ./χλμ., Best-in-Class στην κατηγορία,
-1.2L PureTech 130 S&S, 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 4,8 λτ./100 χλμ., εκπομπή CO2 στα 110 γρ./χλμ., Best-in-Class στην κατηγορία.
Ο κινητήρας πετρελαίου BlueHDi 1.6L συνδυάζεται αποκλειστικά με το καταλυτικό σύστημα Selective Catalytic Reduction (SCR) και το φίλτρο παρακράτησης μικρό-σωματιδίων (Diesel Particulate Filter ή DPF). Αυτός ο κινητήρας χαρακτηρίζεται από την απολαυστικότητα που προσφέρει στην οδήγηση, αλλά και το ρεκόρ στην χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ανάλογα με την έκδοση – 75, 100 και 120hp.
Η τεχνολογία SCR είναι η πιο αποτελεσματική της αγοράς σε θέματα εξουδετέρωσης των οξειδίων του αζώτου (NOx), καθώς είναι η μόνη που μειώνει τα NOx έως 90%. Βρίσκεται μπροστά από το φίλτρο DPF και ενεργοποιείται σε προηγούμενη φάση. Κάτι τέτοιο κάνει εφικτή την αναγέννηση του φίλτρου DPF σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και σε σχέση με άλλης τεχνολογίας φίλτρα DPF που χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός. Το φίλτρο DPF παρακρατεί το 99,9% των σωματιδίων, ακόμη και τα πιο μικρά σε μέγεθος. Η θαυμάσια μείωση των NOx βελτιστοποιεί την μείωση τόσο της κατανάλωσης καυσίμου, όσο και των εκπομπών CO2, που είναι έως 4% χαμηλότερες από κινητήρες EURO5.
Η σειρά των κινητήρων πετρελαίου του νέου SUV 2008 περιλαμβάνει έξι εκδόσεις, όλες με εκπομπές CO2 κάτω από 100 γρ./χλμ.:
-1.6L BlueHDi 75, 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 3,7 λτ./100 χλμ., εκπομπή CO2 στα 97 γρ./χλμ., Best-in-Class στην κατηγορία,
-1.6L BlueHDi 100 S&S, 5- τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 3,5 λτ./100 χλμ., εκπομπή CO2 στα 90 γρ./χλμ., έκδοση μειωμένης κατανάλωσης,
-1.6L BlueHDi 120 S&S, 6- τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, 3,7 λτ./100 χλμ., εκπομπή CO2 στα 96 γρ./χλμ., Best-in-Class στην κατηγορία.
Το νέο PEUGEOT 2008 είναι κυρίαρχο στην κατηγορία των κόμπακτ SUV. Προσφέρει μοναδικά χαρακτηριστικά, έχει δυναμική σχεδίαση, μοναδική οδηγική εμπειρία PEUGEOT i-Cockpit®, προηγμένο τεχνολογικό εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, κορυφαίο κράτημα και υπέρ-αποδοτικούς κινητήρες. Η οδήγηση με ένα 2008 είναι απλά εθιστική.