essai routier

La Škoda Fabia 1.0 TSI 110 Hp au volant : fidèle à ses valeurs intemporelles

Quelle note lui donnez-vous ?7 Notes
5.5
6.8

Η Škoda έχει καθιερωθεί στη συνείδηση του κόσμου ως μια μάρκα που ξεχωρίζει για την σχέση τιμής αξίας!  Το δημοφιλές Škoda Fabia δεν θα μπορούσε να μην ενστερνιστεί αυτήν την φιλοσοφία! Στην καθιερωμένη εβδομαδιαία συνύπαρξη, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε το βασικό μοντέλο με τον TSI του 1.0 λίτρου και των 110 ίππων!  

Γνωριμία

Η Škoda μας σύστησε το Fabia τον Σεπτέμβριο του 1999 στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ως τον αντικαταστάτη του γερασμένου Felicia. Βασίζονταν στο VW Polo MK4, με το οποίο μοιραζόταν το πλαίσιο A04 platform. Το 2007 παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά και το 2014 η τρίτη, ώσπου το 2021 αποκαλύφθηκε η τέταρτη και τρέχουσα γενιά του μοντέλου, βασισμένη πλέον στο πλαίσιο MQB platform του VW Group, ατενίζει τον στίβο των πωλήσεων με αισιοδοξία! 

Design externe

Η σχεδιαστική φιλοσοφία των μεγαλύτερων μοντέλων της τσέχικης εταιρείας, έχει επηρεάσει και το Fabia, σχηματίζοντας μια όμορφη, αλλά συντηρητική σιλουέτα ενός Hatchback! 

Εμφανώς μεγαλύτερη σε διαστάσεις από το μοντέλο που αντικαθιστά, η νέα Škoda Fabia ξεχωρίζει στο εμπρός μέρος από τη μεγάλη πολυγωνική μάσκα που πλαισιώνεται από τραπεζοειδείς LED προβολείς, ενώ το κυρτό καπό με τα νεύρα, του προσδίδει ένα άγριο και σοβαρό παρουσιαστικό, αποπνέοντας έντονο δυναμισμό! 

Λιτές και έντονες γραμμές συνθέτουν ένα κλασικό προφίλ, χωρίς ακρότητες. Το οριζόντιο νεύρο που ξεκινάει από το εμπρός φωτιστικό σώμα και καταλήγει στο πίσω, διασχίζει τις πόρτες, τονίζοντας τις λεπτομέρειες! 

Στο πίσω μέρος η ελαφρά κυρτή πέμπτη πόρτα καταλήγει στον προφυλακτήρα, δημιουργώντας ένα χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, αυξάνοντας τα επίπεδα πρακτικότητας! Τα οριζόντια φωτιστικά σώματα σε σχήμα δείκτη χεριού με γραφικά LED, δίνουν μια μοντέρνα εμφάνιση, ενώ η διακριτική αεροτομή στο τέλος της οροφής, είναι το απαραίτητο σπορτίφ χαρακτηριστικό!  

Interne

Σε αντίθεση με την συντηρητική σχεδίαση του εξωτερικού, η καμπίνα δείχνει μοντέρνα και ευχάριστη, με τους σχεδιαστές της Škoda να έχουν επιβληθεί με φροντίδα το φινίρισμα! 

Καλή ποιότητα μαλακών υλικών και συναρμογή συνθέτουν έναν όμορφο εσωτερικό χώρο!Κεντρικά στο ταμπλό δεσπόζει η οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας 9,2 ιντσών, υψηλής ευκρίνειας και αρκετά εύχρηστη! Το Infotainment είναι συμβατό με Android Auto και Apple Air Play! 

Πλήρως ψηφιακός και ο πίνακας οργάνων πίσω από το τιμόνι, σε οθόνη TFT 10,25 ιντσών!

Η σχεδίαση είναι λιτή με καθαρές γραμμές, δίνοντας έμφαση στην εργονομία, έχοντας τοποθετημένα τα πάντα (διακόπτες και οθόνη) στην υπηρεσία του οδηγού, ώστε να διατηρεί την προσοχή του στον δρόμο!  Ενώ στα πλαϊνά μέρη του πλαισίου του καντράν, αναγράφεται η λέξη “Fabia”! 

Η διχρωμία με τις πορτοκαλί λεπτομέρειες και τον βραδινό διακριτικό φωτισμό, που πρώτη φορά εξοπλίζεται ένα Škoda, βοηθάει τους επιβάτες να χαλαρώσουν! 

Τα καθίσματα προσφέρουν πολύ καλή στήριξη του σώματος των επιβατών, ενώ οι έξυπνες λύσεις είναι άπλετες σε ένα “Supermini” που στοχεύει στην πρακτικότητα! 

Ο χώρος αποσκευών της Fabia είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία με 380 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1.190 λίτρα!

Κινητήριο σύνολο

Το αυτοκίνητο παίρνει κίνηση στους μπροστινούς τροχούς από τον γνώριμο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα του VW Group του 1.0 λίτρου απόδοσης 110 ίππων και 200 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων! 

Στον δρόμο

Τα Hatchback του B-Segment παραμένουν πάντα επίκαιρα, συνδυάζοντας χώρους και οδηγική συμπεριφορά σε συμπαγείς διαστάσεις. Η Fabia, δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Ήρθε η ώρα να την ανακαλύψουμε σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης! 

En ville επιβεβαιώνει τον καθαρά αστικό του χαρακτήρα. Οι συμπαγείς διαστάσεις αποτελούν πλεονέκτημα για κίνηση στον αστικό ιστό! Ευκολοδήγητο και ευχάριστο, αρκετά ευέλικτο και νευρικό, φαντάζει ιδανικό για καθημερινή χρήση στον αστικό ιστό, ικανοποιώντας στο ακέραιο όλες τις μεταφορικές ανάγκες, χάρη στους γενναιόδωρους χώρους!

Στο ορεινό και  επαρχιακό δίκτυο αναδεικνύεται το στιβαρό πλαίσιο MQB, του Volkswagen Group. Το αυτοκίνητο πατάει πολύ καλά στο δρόμο, ενώ η μαλακή ανάρτηση δεν αφήνει τις κακοτεχνίες του δρόμου να περάσουν στην καμπίνα! Είναι ένα αυτοκίνητο που προσφέρει ικανοποίηση στον μέσο οδηγό, δεν προκαλεί για οδήγηση στα όρια, ενώ προσανατολίζεται στην ασφάλεια. Τα φρένα και το τιμόνι είναι άμεσα, ενώ οι κλίσεις στις στροφές περιορισμένες! 

Sur l'autoroute υπόσχεται κορυφαία ποιότητα κύλισης για την κατηγορία και ικανοποιητική ηχομόνωση, αποτέλεσμα του χαμηλού συντελεστή αεροδυναμικής, μόλις 0,28 Cx η οπισθέλκουσα! Ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες παραμένει σταθερό και άνετο, βγάζοντας και έναν ανέλπιστο ταξιδιάρικο χαρακτήρα!  

Général διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, ανάλογα με τις διαθέσεις και τις ανάγκες του οδηγού! Το ECO για μέγιστη οικονομία, το Normal και το Sport, με το οποίο αλλάζει η χαρτογράφηση του κινητήρα, για πιο δυναμική οδήγηση! Το αυτοκίνητο παρέμεινε εξαιρετικά οικονομικό με την μέση κατανάλωση να αγγίζει τα 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Ωστόσο στον αυτοκινητόδρομο και στο επαρχιακό δίκτυο ο δείκτης ήταν αισθητά χαμηλότερος, φτάνοντας τα 6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα! Ένα ισορροπημένο αυτοκίνητο με ικανοποιητική οδηγική συμπεριφορά, το οποίο αφήνει ευχάριστες εντυπώσεις!   

Σε ποιους απευθύνεται

Η Škoda με την εμπειρία της στο να κατασκευάζει αυτοκίνητα εστιασμένα στη σχέση τιμής / αξίας, δημιούργησε ένα πολύ καλό αστικό Hatchback, το οποίο θα εκτιμηθεί από όσους κινούνται καθημερινά εντός του αστικού ιστού. Έχουν αυξημένες μεταφορικές ανάγκες και δεν θέλουν να υπερβούν τον προϋπολογισμό τους στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου! Επιθυμούν την άνεση και την ποιότητα, ενώ δεν θα αφήσουν ανεκμετάλλευτες τις ευκαιρίες για αποδράσεις!  

Τιμή

Η Škoda προσφέρει την βασική Fabia των 80 ίππων από 14.990€ στην βασική έκδοση Active, ενώ με τον TSI του 1.0 λίτρου και απόδοσης 110 ίππων, η τιμή ξεκινάει από 17.500€ με το πακέτο εξοπλισμού Ambition. Το αυτοκίνητο της δοκιμής στην έκδοση Style κοστίζει 18.990€!

Caractéristiques techniques

AMAXOMA
Presse Hatchback
Sièges 5
Portes 5
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Consommation moyenne combinée (WLTP) 5.1 l/100 km
Émissions de CO2 (WLTP) 117 g/km
Type de carburant Essence
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα 9.7 δευτ
Vitesse maximale 205 km/h
Spécifications des gaz d'échappement Euro 6 AP
MOTEUR
Puissance 110 Hp
Puissance par litre de cylindrée 110.1 Hp/l
Couple 200 Nm @ 2000-3000 σ.α.λ.
Disposition du moteur Vers l'avant, transversalement
Modèle/code du moteur EA211 evo / DLAC
Carcasse du moteur 999 cm3
Nombre de cylindres 3
Configuration du moteur En série
Nombre de soupapes par cylindre 4
Système d'injection de carburant Pulvérisation directe
Aspiration du moteur Turbocompresseur, Intercooler
TAILLE ET POIDS
Volume minimal d'espace pour les bagages 380 l
Μέγιστος όγκος χώρου αποσκευών 1190 l
Capacité du réservoir de carburant 40 l
Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%) 1100 κιλά
DIMENSIONS
Longueur 4108 mm
Largeur 1780 mm
Hauteur 1459 mm
Empattement 2564 mm
Trace d'acheminement 1525 mm
Trace dorsale 1509 mm
Hélice avant 809 mm
Etai dorsal 735 mm
Distance par rapport au sol 138 mm
Coefficient de traînée (Cd) 0.278-0.315
Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation) 10.4 m
ARCHITECTURE
Mouvement Στους μπροστινούς τροχούς
Nombre de rapports et type de boîte de vitesses 6 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
Suspension avant Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Suspension arrière Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι δίσκοι
Systèmes auxiliaires ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Type d'adresse Gestion chukrania (avec dents)
Système de direction Volant électrique
Roues 185/65 R15 ή   195/55 R16 ή  215/45 R17 ή   215/40 R18

galerie de photos

 

Conclusion
Η Škoda πιστή στη φιλοσοφία της, δημιούργησε ένα σύγχρονο και τίμιο αυτοκίνητο, πλήρως ψηφιοποιημένο, ακολουθώντας τις προσταγές της εποχής. Με την κορυφαία ποιότητα κύλισης στην κατηγορία και με ικανοποιητική οδηγική συμπεριφορά! Έχοντας στόχο να καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις μεταφορικές ανάγκες με στυλ. Όλα αυτά σε πλήρως ανταγωνιστική τιμή, χωρίς να παρεκκλίνει από τις διαχρονικές αξίες της μάρκας, πετυχαίνει την καλύτερη σχέση τιμής / αξίας!
Intérieur et aspects pratiques
6.9
Dépenses courantes
7.6
Οδική συμπεριφορά & επιδόσεις
5.7
Sécurité
6.1
Facteur de plaisir
5.8
un bon rapport qualité-prix
8.7
Quelle note lui donnez-vous ?7 Notes
5.5
SYN
Καλή σχέση τιμής / αξίας
Εξοπλισμός
Εργονομία
Χώροι
PLEEN
Έλλειψη ισχύος στις χαμηλές στροφές
6.8
Nikolaos Michalopoulos

Messages récents

Fiat: Από το Panda Elettra, στο Grande Panda Elettrica – Πόσο έχει αλλάξει η ηλεκτροκίνηση μετά 35 χρόνια;

Η Fiat παρουσιάζει το Grande Panda, τη νέα γενιά του ιστορικού ιταλικού μπεστ σέλερ, το…

Il y a 2 heures

Maserati GranCabrio Folgore Tignanello: Ένα αριστούργημα Ιταλικής κληρονομιάς και καινοτομίας

Ένα αυτοκίνητο εμπνευσμένο από την παράδοση, την καινοτομία και τη δεξιοτεχνία, κατασκευασμένο στην Ιταλία Από…

Il y a 7 heures

DACIA SPRING ELECTRIC 65 : Τώρα, απο 17.950€

To Dacia Spring είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia, που έγινε αμέσως ιδιαίτερα δημοφιλές.…

Il y a 12 heures

Δωρεάν έλεγχος αυτοκινήτου Drive ‘N Smile Summer Edition από τη Suzuki

Και αυτό το καλοκαίρι, η SUZUKI προσκαλεί όλους τους κατόχους και χρήστες των αυτοκινήτων της…

13 heures ago

Νέα BMW M5: Έναρξη παραγωγής για το υψηλών επιδόσεων sedan

Για πρώτη φορά, με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης Πριν από μερικές ημέρες, η BMW M GmbH…

Il y a 15 heures

Το Koenigsegg Jesko Absolut, τα σπάει (τα ρεκόρ)!

Η Koenigsegg Automotive επιβεβαίωσε εκ νέου τη φήμη της ως ηγέτης στην παραγωγή καινοτόμων, υψηλών…

Il y a 1 jour