Vivre le mouvement dans la rue

Nous conduisons la Peugeot e-2008 : message reçu

Βελτιωμένο στα σημεία το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e2008 επανασυστήνεται

Quelle note lui donnez-vous ?3 Notes
8.8
7

Το μήνυμα ελήφθη για την Peugeot η οποία με αφορμή την εκτεταμένη αισθητική ανανέωση του δημοφιλούς B-SUV, βελτίωσε τα λειτουργικά ζητήματα της ηλεκτρικής έκδοσης, προκειμένου να διατηρήσει την εμπορικότητα του, ενόψει του κλιμακούμενου ανταγωνισμού. Στην καθιερωμένη εβδομαδιαία συμβίωση του topspeed.gr είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e2008 με τον ηλεκτροκινητήρα των 156 ίππων.

Τα χρόνια της ωριμότητας

Η Peugeot ανανεώνει το B-SUV της αισθητικά, προσδίδοντας αέρα ανανέωσης και ειδικά στην αμιγώς ηλεκτρική του εκδοχή, η ανανέωση γίνεται ουσιαστική καθώς πλαισιώνεται από μεγαλύτερη μπαταρία και εστιασμένες ενημερώσεις, λύνοντας λειτουργικά προβλήματα της διαχείρισης ενέργειας, διανύοντας τα  χρόνια της ωριμότητας.

Με την αισθητική του θερμικού

Αισθητικά είναι σχεδόν ολόιδιο με το θερμικό μοντέλο με κάποιες εστιασμένες διαφορές που προδίδουν την ηλεκτρική φύση του μοντέλου, όπως οι λεπτομέρειες στην μάσκα, η απουσία εξατμίσεων και το το γράμμα Ε σε εμφανή σημεία του αυτοκινήτου.

Γενικά πρόκειται για μια άμεσα αναγνωρίσιμη, μοντέρνα και κομψή σιλουέτα, η οποία με το νέο family look της γαλλικής εταιρείας, προβάλλει την πιο δυναμική στροφή της Peugeot.

Αναβαθμισμένο

Η Peugeot έχει εφοδιάσει το e2008 με χαρακτηριστικό φουτουριστικό εσωτερικό των σύγχρονων μοντέλων της μάρκας, με αιχμή του δόρατος το ταμπλό δύο επιπέδων και το προηγμένο σύστημα πολυμέσων συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay κεντρικά στο οποίο δεσπόζει η πλέον στάνταρ οθόνη αφής των 10 ιντσών.

Πίσω από το μίνιμαλ τιμόνι κερδίζει τις εντυπώσεις ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με 3D απεικόνιση, ενώ εργονομικά χρειάζεται εξοικείωση τόσο με φυσικούς διακόπτες που θυμίζουν πλήκτρα πιάνου, όσο και με το eToggle,  τις λειτουργίες διεπαφής.

Τα ημιμπάκετ καθίσματα είναι άνετα με πολύ καλή οσφυϊκή στήριξη, αφήνοντας ευχάριστες εντυπώσεις στους επιβάτες.

Συνολικά η εικόνα του εσωτερικού του e2008 είναι αισθητά αναβαθμισμένο σε σχέση με το αντίστοιχο του θερμικού μοντέλου. Έως έναν βαθμό ρόλο σε αυτό παίζει το γεγονός πως διαθέταμε την κορυφαία εξοπλιστική έκδοση GT. Ωστόσο, σε γενικό βαθμό η γαλλική εταιρεία έχει επιμεληθεί ακόμα καλύτερα την εικόνα και την ποιότητα του εσωτερικού, σφραγίζοντας την σημασία που δίνει στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Αναγκαστικές παραχωρήσεις στον χώρο αποσκευών, καθώς αγγίζει τα 343 λίτρα έναντι των 434 της θερμικής έκδοσης, με ανάλογη μείωση του όγκου, όταν τα πίσω καθίσματα είναι πλήρως αναδιπλωμένα.

Ισχυρότερο με ικανοποιητική αυτονομία

Κάτω από το καπό υπάρχει ένας νέος, σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 156 ίππων και 260 Nm ροπής, που τοποθετείται στον εμπρός άξονα, στον οποίο δίνει την κίνηση. Η μεγάλη αλλαγή ωστόσο προέρχεται από την μπαταρία που τροφοδοτείται, η οποία είναι ελαφρώς μεγαλύτερη, τεχνολογίας ιόντων λιθίου ωφέλιμης χωρητικότητας 48,1 kWh, η οποία αυξάνει αισθητά την πραγματική αυτονομία, λύνοντας ουσιαστικά αυτό το βασικό ζήτημα του pre-facelift αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.

Ολοκληρωμένο

Από τη θεωρία στην πράξη για να διαπιστώσουμε τις διαφορές και τις ομοιότητες τόσο με το προηγούμενο ηλεκτρικό μοντέλο, όσο και με το τρέχον θερμικό σε κάθε δυνατή οδική συνθήκη.

En ville ως αστικό Crossover βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον. Νευρικό, ευέλικτο, με πολύ καλή περιμετρική ορατότητα και με το πλεονέκτημα της αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης, είναι ιδιαίτερα ευχάριστο στον αστικό ιστό.

Dans le réseau de montagne et le réseau rural κινείται αξιοπρεπώς αναδεικνύοντας το στιβαρό πλαίσιο, και εστιάζοντας στην ασφάλεια. Το σαφές τιμόνι, και η ισορροπημένη ανάρτηση, δημιουργούν προσδοκίες, οι οποίες αυξάνονται χάρη στον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και την ισχυρή ροπή των 260Nm. Η συμπεριφορά, δεν είναι σπορ, αλλά αρκετά ευχάριστη, ακόμα και στις ορεινές απότομες στροφές. Ωστόσο, οι ανηφόρες αυξάνουν την κατανάλωση της πολύτιμης ηλεκτρικής ενέργειας.

Sur l'autoroute θα εκπλήξει ευχάριστα, θυμίζοντας μεγαλύτερο αυτοκίνητο, με την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες (η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χιλιόμετρα).

Général το αυτοκίνητο είναι αισθητά βελτιωμένο σε σχέση με τον προκάτοχό του, ιδιαίτερα στον τομέα του εύρους αυτονομίας. Διαθέτει τρία προφίλ οδήγηση. Eco, ιδανικό για την πόλη, λειτουργώντας πιο οικονομικά και αυξάνοντας την αυτονομία, Normal, όπου ο κινητήρας εστιάζει στις πραγματικές ανάγκες και Sport κατά τη χρήση του οποίου ο οδηγός έχει στη διάθεση του και τους 156 ίππους, ευνοώντας την πιο δυναμική οδήγηση. Η αίσθηση σε καμία περίπτωση δεν είναι «Sport», θυμίζοντας πως πρόκειται για ένα πρακτικό SUV.

Η μέση συνδυασμένη καταναλωση άγγιξε τις 17kWh / 100 χιλιόμετρα, ενώ το εύρος πραγματικής αυτονομίας είναι 380 χιλιόμετρα με το πρότυπο WLTP να δίνει 406. Σε ταχυφορτιστή 20 kW χρειάζεται περίπου 2,5 ώρες για πλήρη φόρτιση.

Ηλεκτροκίνητο για πολλαπλές ανάγκες

Το αμιγώς ηλεκτρικό Peugeot e2008, όπως ακριβώς και το θερμικό μοντέλο, καλύπτει ευρύ φάσμα μεταφορικών αναγκών, εστιάζοντας στην πρακτικότητα και την αστική μετακίνηση, με την ικανότητα να ανταποκρίνεται στις αυξημένες οικογενειακές απαιτήσεις. Παράλληλα, αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση ηλεκτρικής κινητικότητας, για όσους έχουν ενστερνιστεί την ιδέα και έχουν αποφασίσει την απόκτηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Υψηλό αντίτιμο

Par  42.434 € στην εισαγωγική εξοπλιστική έκδοση Active το αντίτιμο να είναι υψηλό. Ειδικά στην εξοπλιστική έκδοση GT της δοκιμής μας να αγγίζει τα 46.500 €. Ωστόσο, εάν συνυπολογίσουμε τη επιδότηση του προγράμματος κινούμαι ηλεκτρικά ΙΙΙ, τότε η αξία διαμορφώνεται στις 33.434€ στην έκδοση Active και 37.500€ στην έκδοση GT.

Caractéristiques techniques

AMAXOMA

Presse

SUV

Sièges

5

Portes

5

EPIDOSIS

Type de carburant

électricité

Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα

9.1 δευτ

Vitesse maximale

150 km/h, Περιορίζεται ηλεκτρονικά

Rapport poids/puissance

9.9 κιλά/Hp, 100.6 Hp/τόνος

Rapport poids/couple

6 κιλά/Nm, 167.7 Nm/τόνος

MOTEUR ÉLECTRIQUE

Ηλεκτρική ισχύς του κινητήρα

156 Hp

Couple

260 Nm @ 500-4060 S.A.L.

Position du moteur électrique

Εμπρός άξονας, εγκάρσια

Type de moteur électrique

Moderne

Συνολική ισχύς συστήματος

156 Hp

Ροπή συστήματος

260 Nm @ 500-4060 S.A.L.

BATTERIE

Capacité brute de la batterie

54 kWh

Capacité nette (utilisable) de la batterie

48.1 kWh

Tension de la batterie

400 V

Technologie des batteries

Lithium-ion (Li-Ion)

Poids de la batterie

340 κιλά

Position de la batterie

Κάτω από το πάτωμα, κάτω από τα πίσω καθίσματα και κάτω από τα μπροστινά καθίσματα στην κεντρική σήραγγα

Autonomie électrique (WLTP)

406 km

Consommation moyenne d'énergie (WLTP)

9.4 κιλοβατώρα/100 χλμ

TAILLE ET POIDS

Poids

1550 kg

Charge utile maximale

480 κιλά

Ελάχιστη χωρητικότητα όγκου αποσκευών

343 λίτρα

DIMENSIONS

Longueur

4304 mm

Largeur

1775 mm

Hauteur

1550 mm

Empattement

2605 mm

Trace d'acheminement

1540 mm

Trace dorsale

1540 mm

Hélice avant

874 mm

Etai dorsal

825 mm

ARCHITECTURE

Mouvement

Στον μπροστινό άξονα

Αριθμός γραναζιών και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων

1 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων

Suspension avant

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Suspension arrière

Ελαστικός δόκος

Freins avant

Αεριζόμενοι δίσκοι , 302×26 mm

Freins arrière

Δίσκοι , 249×10 mm

Systèmes auxiliaires

ABS (système de freinage antiblocage)

Type d'adresse

Gestion chukrania (avec dents)

Système de direction

Volant électrique

Roues

215/65 R16 ή 215/60 R17 ή 215/55 R18

galerie de photos

Conclusion
Το μήνυμα ελήφθη για την Peugeot, η οποία με την ευκαιρία της αισθητικής ανανέωσης στο δημοφιλές B-SUV, έλυσε τα προβλήματα αυτονομίας και διαχείρισης της ηλεκτρικής ενέργειας, εφοδιάζοντας το με νέα μπαταρία και ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα. Στην πράξη αποδεικνύεται ευχάριστο και ποιοτικό. Ωστόσο η υψηλή τιμή δεν δικαιολογείται από τις στοχευμένες βελτιώσεις, αποτελώντας την αχίλλειο πτέρνα του.
Intérieur et aspects pratiques
7.6
Dépenses courantes
8
Comportement routier
7.1
Performance
7.5
Facteur de plaisir
6.2
un bon rapport qualité-prix
5.7
Confort
7.2
Quelle note lui donnez-vous ?3 Notes
8.8
SYN
Εξωτερικό Design
Interne
Χώροι
Περιμετρική ορατότητα
PLEEN
Τιμή πώλησης
Δυσανάλογα μικρό τιμόνι
7