Το Opel Astra, στην έκτη του γενιά πιο σύγχρονο από ποτέ, διατίθεται και σε επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση, ακολουθώντας τα σημεία των καιρών. Αφού πήραμε μια πρώτη γεύση πριν μερικές εβδομάδες με το βενζινοκίνητο Astra των 130 ίππων, ήρθε η ώρα να γνωρίσουμε και την «οικολογική» έκδοση, Plug in Hybrid e-EAT8 GS Line με τους 180 ίππους!
Γνωριμία
Πρόκειται για την επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση της έκτης γενιάς του μικρομεσαίου μοντέλου της Opel, που βασίζεται στο νέο πλαίσιο EMP της PSA και πετυχαίνει πολύ μικρή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, εναρμονισμένη με τα νέα αυστηρά πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης!
Design externe
Διαθέτοντας μία σπορτίβ και δυναμική σιλουέτα ακολουθεί το νέο Family Look της εταιρείας, στο οποίο στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει το “Opel Vizor”, ενώ στο πλαϊνό μέρος διαθέτει έντονες γραμμές και ακμές, καταλήγοντας σε ένα σχεδόν κάθετο πίσω μέρος! Ωστόσο, οι επιρροές από μοντέλα της Opel της δεκαετίας του 70 είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς!
Ειδικότερα, για το αυτοκίνητο της δοκιμής, το κόκκινο χρώμα, η μαύρη οροφή του αυτοκινήτου και οι ζάντες αλουμινίου… με τις κόκκινες λεπτομέρειες, ενισχύουν την δυναμική εικόνα!
Interne
Η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή είναι το κύριο χαρακτηριστικό της καμπίνας. Όμως, σε αντίθεση με την έκδοση Ultimate, που δίνει έμφαση στην πολυτέλεια και την άνεση, η GS Line είναι περισσότερο σπορτίβ και οδηγοκεντρική!
Οι σκούρες επενδύσεις σε συνδυασμό με λεπτομέρειες στο χρώμα του αμαξώματος έχουν την τιμητική τους! Το πλέον γνωστό “Pure Panel” διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από τιμόνι και ενσωματώνει την οθόνη των 10 ιντσών του συμβατού με Apple Airplay και Android Auto συστήματος Multimedia. Επιπλέον διαθέτει την λειτουργία ροής της ηλεκτρικής ενέργειας και της ανάκτησης, καθώς και τα επίπεδα φόρτισης!
Τα ημιμπάκετ καθίσματα με την ένδειξη GS στο προσκέφαλο αγκαλιάζουν το σώμα των επιβατών, παρέχοντας άψογη στήριξη, είναι επίσης τεχνολογίας Ergonomic Active, όπως και στην έκδοση Ultimate.
Ο χώρος αποσκευών εξαιτίας της μπαταρίας μειώνεται στα 352 λίτρα, έναντι των 422 των συμβατικών εκδόσεων, ενώ με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1268 λίτρα!
Κινητήριο σύνολο
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του αυτοκινήτου φυσικά, το συναντάμε κάτω από το καπό. Πρόκειται για το αποδοτικό επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα που αποτελείται από τον τετρακύλινδρο 1.6 PureTechde 150 ίππων/6.000 σ.α.λ. μέγιστης ροπής 250 Nm/1.750 σ.α.λ. σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα (σύγχρονο, μόνιμου μαγνήτη) μέγιστης ισχύος 110 ίππων και μέγιστης ροπής 320 Nm. Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς τού συστήματος φτάνει τους 180 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 360 Nm.
Στον δρόμο
Τα παραπάνω στοιχεία προμηνύουν επιδόσεις και δύναμη! Ας επιβεβαιώσουμε σε πραγματικές συνθήκες, τις προσδοκίες που δημιουργεί!
En ville έχοντας το πλεονέκτημα της αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης, πετυχαίνει μηδενικές καταναλώσεις εντός του αστικού ιστού. Η μπαταρία των 12,4 kWh του δίνει αυτονομία 38 χιλιομέτρων, εύρος αρκετό για να εξυπηρετήσει τις καθημερινές ανάγκες του μέσου οδηγού εντός της πόλης. Βέβαια, υπάρχει η επιλογή της υβριδικής ή της σπορ επιλογής κίνησης, ανάλογα με την διάθεση του οδηγού, που δίνει το προνόμιο χρήσης και των 180 ίππων, χάρη στη λειτουργία και των δυο κινητήρων μαζί!
Dans le réseau de montagne et le réseau rural είναι ευχάριστο με πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά χάρη στο άμεσο και σαφές σύστημα διεύθυνσης και τη σφιχτή ανάρτηση. Σταθερό, σαν να πατάει σε ράγες στις απότομες στροφές, ενώ παρά το αυξημένο βάρος λόγω της μπαταρίας, τα φρένα ανταποκρίνονται σε πολύ καλό βαθμό. Τα 360 Nm ροπής του χαρίζουν το απαραίτητο νεύρο, ακόμα και στις απότομες ανηφόρες του ορεινού ελληνικού δικτύου!
Sur l'autoroute με πλεονέκτημα το νέο στιβαρό πλαίσιο EMP2 της Stellantis, παρέχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και υψηλό επίπεδο ηχομόνωσης ακόμα και στις πολύ υψηλές ταχύτητες! Σταθερό και άνετο, ένα αυτοκίνητο ιδανικό για ταξίδια!
Général το αυτοκίνητο διαθέτει τρεις λειτουργίες οδήγησης. Ηλεκτρική, υβριδική και σπορ. Η πρώτη επιλογή είναι ιδανική για την πόλη! Με την υβριδική οδήγηση, το αυτοκίνητο λειτουργεί ως ένα τυπικό πλήρως υβριδικό αυτοκίνητο και με την επιλογή sport, ο οδηγός έχει στη διάθεση του και τους 180 ίππους του υβριδικού συστήματος, υποσχόμενο «καυτές» επιδόσεις! Είναι το προφίλ οδήγησης που ταιριάζει περισσότερο στο Astra PHEV, επιταχύνοντας αστραπιαία και προσδίδοντας μια αίσθηση ικανοποίησης.
Επιπροσθέτως με την επιλογή Sport σε συνδυασμό με το πλήκτρο (B), πετυχαίνει μέσω του φρεναρίσματος την καλύτερη ανάκτηση ενέργειας που αποθηκεύεται στην μπαταρία! Ως υβριδικό η κατανάλωση κυμαίνεται από 1.1 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα έως 3,0 λίτρα το μέγιστο, ενώ με την επιλογή Sport, ακόμα και με οδήγηση στα όρια, η κατανάλωση δεν θα υπερβεί τα 6,4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα!
Σε ποιους απευθύνεται
Το Opel Astra PHEV είναι ένα αυτοκίνητο για ανθρώπους με ανησυχίες που λατρεύουν την γρήγορη ή νευρική οδήγηση, αλλά και για όσους έχουν ενστερνιστεί την ιδέα της ηλεκτροκίνησης, αλλά χρειάζονται σημαντική αυτονομία για να κάνουν ταξίδια!
Τιμή
Η τιμή του Opel Astra PHEV ξεκινάει από τις 43.500 ευρώ στη έκδοση «Edition», η αμέσως επόμενη έκδοση «Elegance» από 45.500 ευρώ, ενώ η έκδοση GS Line της δοκιμής μας ξεκινάει από τα 46.500 ευρώ!
Caractéristiques techniques
AMAXOMA |
|
Presse |
Hatchback |
Sièges |
5 |
Portes |
5 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
|
Consommation moyenne combinée (WLTP) |
1-1.1 l/100 km |
Émissions de CO2 (WLTP) |
22-26 g/km |
Type de carburant |
βενζίνη / ηλεκτρική ενέργεια |
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα |
7.6 δευτ |
Vitesse maximale |
225 km/h |
Spécifications des gaz d'échappement |
Euro 6d |
Rapport poids/puissance |
8.9 κιλά/Hp, 112.3 Hp/τόνος |
Rapport poids/couple |
4.5 κιλά/Nm, 224.6 Nm/τόνος |
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
BATTERIE |
|
Capacité brute de la batterie |
12.4 kWh |
Technologie des batteries |
Lithium-ion (Li-Ion) |
Autonomie électrique (WLTP) |
66-73 km |
Consommation moyenne d'énergie (WLTP) |
14.2-15.1 κιλοβατώρα/100 χλμ |
Μέγιστη ταχύτητα (μόνο με ηλεκτρική ενέργεια) |
135 km/h |
MOTEUR ÉLECTRIQUE |
|
Ηλεκτρική ισχύς του κινητήρα |
110 Hp @ 2500 σ.α.λ. |
Ηλεκτρικό μοτέρ – ροπή |
320 Nm @ 500-2500 σ.α.λ. |
Disposition du moteur |
Ηλεκτροκινητήρας, ενσωματωμένος στο σύστημα μετάδοσης |
MOTEUR ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ |
|
Puissance |
150 Hp @ 6000 σ.α.λ. |
Puissance par litre de cylindrée |
93.9 Hp/l |
Couple nominal du moteur |
250 Nm @ 1750 σ.α.λ. |
Disposition du moteur |
Vers l'avant, transversalement |
Modèle/code du moteur |
F16XHR |
Carcasse du moteur |
1598 cm3 |
Nombre de cylindres |
4 |
Configuration du moteur |
En série |
Nombre de soupapes par cylindre |
4 |
Système d'injection de carburant |
Pulvérisation directe |
Aspiration du moteur |
Στροβιλοσυμπιεστής |
Capacité d'huile moteur |
4.25 l |
Συστήματα κινητήρα |
Start & Stop Σύστημα |
Συνολική ισχύς συστήματος |
180 Hp |
Συνολική ροπή συστήματος |
360 Nm |
TAILLE ET POIDS |
|
Poids |
1603 κιλά |
Charge utile maximale |
547 κιλά |
Volume minimal d'espace pour les bagages |
352 l |
Volume maximal de l'espace à bagages |
1268 l |
Capacité du réservoir de carburant |
42 l |
Charge maximale |
75 kg |
Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%) |
1450 κιλά |
Charge maximale sur le support |
70 κιλά |
DIMENSIONS |
|
Longueur |
4374 mm |
Largeur |
1860 mm |
Hauteur |
1442-1472 mm |
Empattement |
2675 mm |
Trace d'acheminement |
1551-1559 mm |
Trace dorsale |
1546-1554 mm |
Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation) |
10.51 m |
ARCHITECTURE |
|
Mouvement |
Κίνηση στους μπροστινούς τροχούς |
Αριθμός γραναζιών και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων |
8 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων |
Freins avant |
Plateaux ventilés |
Freins arrière |
δίσκοι |
Systèmes auxiliaires |
ABS (système de freinage antiblocage) |
Type d'adresse |
Gestion chukrania (avec dents) |
Υδραυλικό τιμόνι |
Volant électrique |
Roues |
225/45 R17 94V ή 225/40 R18 92V |