Vivre le mouvement dans la rue
Nissan Qasqhai

Οδηγούμε Nissan Qashqai 1.3 Unique 140PS: Δίνει το στίγμα

Εκτενής ανανέωση, προκειμένου να διατηρήσει την ηγετική του θέση στην αγορά

Quelle note lui donnez-vous ?3 Notes
8.1
7.7

Le site Nissan Qashqai ανανεώθηκε εκτενώς και δίνει το στίγμα του, προκειμένου να διατηρήσει την θέση του ηγέτη στην ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά, ώστε να συνεχίσει να στέκεται με αξιώσεις απέναντι από τον όλο και εντονότερο ανταγωνισμό. Στην εβδομαδιαία συμβίωση στο Topspeed.gr είχαμε την ευκαιρία να οδηγούμε την βασική έκδοση του μοντέλου, που αφορά το μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικού κοινού, με τον βενζινοκινητήρα των 1.3 λίτρων με υβριδική ήπια υποβοήθηση 48V και απόδοση 140 ίππων στο εξοπλιστικό επίπεδο Unique.

Ιδρύοντας και εξελίσσοντας μια νέα κατηγορία

Το Nissan Qashqai παρουσιάστηκε το 2006, με την ιαπωνική εταιρεία να παίρνει το ρίσκο να αντικαταστήσει το μικρομεσαίο Almera με ένα πολυχρηστικό Crossover, καλύπτοντας ταυτόχρονα πολλαπλές ανάγκες και εγκαινιάζοντας την κατηγορία των C-SUV, στην οποία ηγείται μέχρι σήμερα, παρά τον έντονο ανταγωνισμό. Το 2013 παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά, συνεχίζοντας τον θρύλο και το 2021 παρουσιάστηκε η 3η και πιο προηγμένη γενιά, η οποία υπέστη σε ένα εκτεταμένο Facelift τον Απρίλιο του 2024. Όλα αυτά τα χρόνια το ιαπωνικό μοντέλο καθόρισε και ανέπτυξε την κατηγορία των C-SUV, ως την πιο εμπορική της ευρωπαϊκής αγοράς.

Εμπνευσμένο από την ιαπωνική κουλτούρα

Η Nissan επικεντρώνεται σε στοιχεία της ιαπωνικής κουλτούρας, προκειμένου να δώσει ξεχωριστή προσωπικότητα στο ανανεωμένο Qashqai και παράλληλα να το διαφοροποιήσει από το προηγούμενο μοντέλο.

Ειδικότερα, το μπροστινό μέρος οι σχεδιαστές το έχουν εμπνευστεί από τους μαχητές – πολεμιστές Samurai, προσδίδοντας ταυτόχρονα μια φουτουριστική όψη. Τα λεπτά Led φωτιστικά σώματα στο πάνω μέρος, δίνουν μια μοντέρνα αίσθηση ενώ οι προβολείς ενσωματώνονται μέσα στην μάσκα. Το αποτέλεσμα είναι να μην θυμίζει κανένα άλλο μοντέλο της αγοράς.

Το προφίλ διατηρεί τις γραμμές και τις αναλογίες του απερχόμενου μοντέλου, αναδεικνύοντας τον όγκο και τον χρηστικό του χαρακτήρα, ενώ οι έντονες ακμές προσδίδουν ζωντάνια.

Το πίσω μέρος με την μεγάλη πέμπτη και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης τονίζουν την πρακτικότητα. Ο Off – Road προφυλακτήρας δίνει το απαραίτητο στοιχείο της περιπέτειας, ενώ τα χαρακτηριστικά οριζόντια φωτιστικά σώματα διαθέτουν νέα πιο ελκυστικά γραφικά Led.

Αναβαθμισμένο

Περνώντας στην καμπίνα, γίνεται κάτι παραπάνω από εμφανές η βελτιωμένη εικόνα, τα ποιοτικότερα υλικά, το φινίρισμα και η προσεγμένη συναρμογή.

Το ταμπλό παραμένει ογκώδες και ντύνεται με ύφασμα με καλή αίσθηση αφής. Κεντρικά αναδεύεται η ευκρινέστατη οθόνη των 12,3 ιντσών, του συστήματος πολυμέσων «Nissan Connect display». Πίσω από το κλασικό τιμόνι κεντρίζει το ενδιαφέρον ο μεγάλος πολυλειτουργικός πίνακας οργάνων 10 ιντσών με σύγχρονη απεικόνιση γραφικών.

Εργονομικά είναι προσεγμένο, με τις θέσεις των διακοπτών – λειτουργιών στα σωστά σημεία, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού από το δρόμο. Όσον αφορά την πρακτικότητα, είναι ένα από τα κυρία πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου, με άπλετους χώρους μπροστά και πίσω και μεγάλες θήκες για αντικείμενα.

Τα καθίσματα παρέχουν την ιδανική στήριξη του σώματος των επιβατών, συμβάλλοντας στην άνεση, ακόμα και σε πολύωρα ταξίδια.

Ο όγκος του χώρου αποσκευών κυμαίνεται μεταξύ 455-504 λίτρων, ενώ με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων πλήρως αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.447 lt.    

Για τις ανάγκες της εποχής

Κάτω από το καπό κρύβεται ο βενζινοκινητήρας των 1.3 λίτρων της οικογένειας DIG-T, ο οποίος συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, αποδίδοντας 140 ίππους και 240 Nm ροπής και συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Έμφαση στην ασφάλεια

Την πολύχρονη αυτή παρακαταθήκη την εξαργυρώνει σε κάθε δυνατή συνθήκη και οδικό δίκτυο, αποδεικνύοντας τους λόγους που πρωταγωνιστεί στην αγορά όλα αυτά τα χρόνια.

En ville κινείται με ευελιξία, παρά τις αυξημένες διαστάσεις και τον όγκο του. Παράλληλα, η υψηλή θέση οδήγησης και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες το εφοδιάζουν με ιδανική περιμετρική ορατότητα, η οποία διευκολύνει την κίνηση στον αστικό ιστό και ιδιαίτερα στα στενά.

Dans le réseau de montagne et le réseau rural αποκαλύπτει τα πλεονεκτήματα του. Ισορροπημένο στον δρόμο, με καλή αίσθηση της ανάρτησης, επικεντρωμένο στην άνεση. Η ελαστικότητα του βενζινοκινητήρα δίνει την απαραίτητη δύναμη να κινείται με αξιοπρέπεια ακόμα και σε απότομες ανηφόρες. Θα μας άρεσε πιο κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου. Η γενικότερη συμπεριφορά θυμίζει περισσότερο Hatchback παρά SUV. Συνολικά θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα αυτοκίνητο βόλτας για χαλαρή και ασφαλή οδήγηση.

Sur l'autoroute είναι ιδιαίτερα ευχάριστο, διαθέτοντας ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες καλή ποιότητα κύλισης και επίπεδα ηχομόνωσης, ανάλογα των mainstream προτάσεων της αγοράς, ενώ η αίσθηση παραμένει αντίστοιχη ενός άνετου hatchback.

Général το ανανεωμένο Qashqai εστιάζει στον τομέα της ασφαλείας με πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού (ADAS), τα οποία λειτουργούν άμεσα και έγκαιρα, βελτιώνοντας τα επίπεδα της προσοχής του οδηγού. Η μέση κατανάλωση της δοκιμής κυμάνθηκε μεταξύ 6,8 – 7,5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. Τιμές που συναντάμε σε κάποια πλήρως υβριδικά αυτοκίνητα.

Λύσεις καθημερινότητας

Με το Qashqai η Nissan συνδυάζει πλεονεκτήματα πολλών κατηγοριών, προσφέροντας ένα αυτοκίνητο που καλύπτει πολλαπλές ανάγκες, διευκολύνοντας την καθημερινότητα. Σε όλους αυτούς, οικογενειάρχες ή μη απευθύνεται το μοντέλο αυτό. Για τους «πρακτικούς χαρακτήρες», που ψάχνουν ένα πολυλειτουργικό αυτοκίνητο, για την εκδρομή, το ταξίδι… αλλά και τις ανάγκες της οικογένειας.

Ανατίμηση ουσίας

Στους τιμοκαταλόγους της Nissan, συναντάμε την εισαγωγική έκδοση του Qashqai «Unique» από 29.990€, ελαφρά κάτω από το φράγμα των 30.000€ και μέσα στον μέσο όρο της κατηγορίας. Πρόκειται για μια ανατίμηση της αξίας σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, αλλά με ουσία, δεδομένης της τεχνολογίας και των προηγμένων συστημάτων ασφαλείας.

Caractéristiques techniques

AMAXOMA

Presse

SUV , Crossover

Sièges

5

Portes

5

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Μέση συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου, (WLTP)

6.3-6.4 l/100 km

Émissions de CO2 (WLTP)

142-145 g/km

Type de carburant

Essence

Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα

10.2 δευτ

Vitesse maximale

196 km/h

Spécifications des gaz d'échappement

Euro 6e

Rapport poids/puissance

9.6 κιλά/Hp, 104.1 Hp/τόνος

Rapport poids/couple

5.6 κιλά/Nm, 178.4 Nm/τόνος

ENGINE TOTAL

Puissance

140 Hp @ 5000 σ.α.λ.

Puissance par litre de cylindrée

105.1 Hp/l

Couple

240 Nm @ 1650-4000 S.A.L.

Disposition du moteur

Vers l'avant, transversalement

Modèle/code du moteur

HR13DDT

Carcasse du moteur

1332 cm3

Nombre de cylindres

4

Configuration du moteur

En série

Diamètre du cylindre

72.2 mm

Διαδρομή εμβόλου

81.35 mm

Degré de compression

10.5:1

Nombre de soupapes par cylindre

4

Système d'injection de carburant

Pulvérisation directe

Aspiration du moteur

Turbocompresseur, Intercooler

Συστήματα κινητήρα

Start & Stop Σύστημα

Φίλτρο σωματιδίων

TAILLE ET POIDS

Poids

1345-1463 κιλά

Charge utile maximale

472-590 κιλά

Volume minimal d'espace pour les bagages

455-504 l

Volume maximal de l'espace à bagages

1447 l

Capacité du réservoir de carburant

55 l

Charge maximale

75 kg

Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%)

1400 κιλά

Επιτρεπόμενη δυνατότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα

700 kg

Charge maximale sur le support

100 κιλά

DIMENSIONS

Longueur

4425 mm

Largeur

1835 mm

Hauteur

1625 mm

Empattement

2665 mm

Trace d'acheminement

1580-1590 mm

Trace dorsale

1580-1596 mm

Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation)

11.1 m

ARCHITECTURE

Mouvement

Στον μπροστινό άξονα

Nombre de rapports et type de boîte de vitesses

6 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων

Freins avant

Plateaux ventilés

Freins arrière

Δίσκοι

Systèmes auxiliaires

ABS (système de freinage antiblocage)

Type d'adresse

Gestion chukrania (avec dents)

Système de direction

Volant électrique

Roues

215/65 R17 ή 235/55 R18 ή 235/50 R19 ή 235/45 R20

galerie de photos

Nissan Qasqhai
Conclusion
Το ανανεωμένο Nissan Qashqai μένει πιστό στις αξίες που το ανέδειξαν ως ηγέτη στην κατηγορία των C-SUV. Ένα αυτοκίνητο συνώνυμο της καθημερινότητας και της εξυπηρέτησης των ποικίλων μεταφορικών αναγκών. Το Facelift συνοδεύτηκε από ενημέρωση του τομέα της ασφαλείας, καθιστώντας το μοντέλο ως την ιδανική λύση του μέσου οικογενειάρχη. Ακόμα και στη βασική έκδοση της δοκιμής μας, απέδειξε πως ανταποκρίνεται εξίσου στις προσδοκίες του καταναλωτικού κοινού και δίνει το στίγμα.
Intérieur et aspects pratiques
7.2
Dépenses courantes
8
Comportement routier
7.6
Performance
7.4
Facteur de plaisir
7.1
un bon rapport qualité-prix
8.1
Confort
8.4
Quelle note lui donnez-vous ?3 Notes
8.1
SYN
Χώροι
Λειτουργικότητα
Καθημερινότητα
Confort
Συστήματα ασφαλείας
Κατανάλωση
PLEEN
Αίσθηση μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων
7.7