Η άλλοτε κραταιά βρετανική μάρκα σπορ αυτοκινήτων αναγεννήθηκε από τις στάχτες της και με τη βοήθεια κινεζικών κεφαλαίων, μπαίνει στην αγορά των προσιτών mainstream αυτοκινήτων με εφαλτήριο την φήμη του ονόματος! Στην εβδομαδιαία συμβίωση μας, είχαμε στην κατοχή μας το B-SUV MG ZS με τον βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας για το προσιτό βρετανοκινέζικο B-SUV.
Αλλαγή φιλοσοφίας
Τα κινεζικά κεφάλαια έσωσαν την ιστορική μάρκα, αλλά με την προϋπόθεση να γίνει βιώσιμη. Η λύση ήταν να εγκαταλείψει την ειδική σπορ φύση της και να εστιάσει στην Mainstream αγορά. Το MG ZS της δοκιμής μας, είναι ένα από τα αυτοκίνητα που έχει επενδύσει η βρετανοκινέζικη εταιρεία για την ανασύσταση της. Παρουσιάστηκε το 2017 και αποτελεί ένα προσιτό B-SUV, ικανό να αποσπάσει σημαντικό μέρος από την πίτα των πωλήσεων.
Συντηρητικό και όμορφο
Χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες το αυτοκίνητο διαθέτει μια οικεία και συντηρητική σιλουέτα, με όμορφη εμφάνιση.
Ειδικότερα, στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη οβάλ μάσκα που φιλοξενεί το έμβλημα της MG και πλαισιώνεται από τους σφηνοειδείς Led προβολείς.
Το προφίλ χαρακτηρίζεται από απλές και λιτές γραμμές που σχηματίζουν μια συμμετρική σιλουέτα, ένα έντονο νεύρο ξεκινάει από το μπροστινό φτερό και διασχίζοντας κατά μήκος το αμάξωμα, καταλήγει στον ανασηκωμένο και μυώδη πίσω θολό, δίνοντας ζωή σε ένα σχήμα με αρκετό ύψος, όπως αρμόζει σε ένα πρακτικό SUV.
Το πίσω μέρος, διαθέτει όμορφες καμπύλες ολοκληρώνοντας στρωτά το Design, με τα χαρακτηριστικά μεγάλα οριζόντια φωτιστικά σώματα με γραφικά Led, τα οποία σε συνδυασμό με τον off-road προφυλακτήρα, αναδεικνύει μια πιο δυναμική εικόνα σε σχέση με το υπόλοιπο αυτοκίνητο!
Η δύναμη της απλότητας
Το εσωτερικό δεν φλυαρεί και εστιάζει στην λειτουργικότητα. Απλές και καθαρές γραμμές συνθέτουν ένα σύγχρονο ταμπλό, που προσπαθεί να επαναφέρει το σπορ ύφος του παρελθόντος!
Κεντρικά αναδύεται από τη βάση η όμορφη οθόνη των 10,1 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay, με απλές λειτουργίες και εύκολη στη χρήση. Πλήρως ψηφιακός και πολύ λειτουργικός είναι και ο πίνακας οργάνων πίσω από το τιμόνι. Η εργονομία βρίσκεται σε ικανοποιητικό επίπεδο, με ψηφιακούς και φυσικούς διακόπτες να εξυπηρετούν τις ανάγκες του οδηγού.
Τα καθίσματα παρέχουν ικανοποιητική στήριξη του σώματος των επιβατών και ειδικά για τον οδηγό, η θέση προσφέρει εξαιρετική περιμετρική ορατότητα.
Όσον αφορά τον όγκο αποσκευών, εκτείνεται από τα 448 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1375 λτ!
Η σίγουρη λύση
Κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1,5 λίτρων απόδοσης 106 ίππων και 141 Nm ροπής, που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Ένα μηχανικό σύνολο που συμμορφώνεται με τα αυστηρά πρότυπα της Ευρώπης και αποτελεί την σίγουρη εμπορική λύση!
Τυπικό
Ήρθε η ώρα να ζήσουμε την καθημερινότητα με το MG ZS και να το γνωρίσουμε στην πράξη, σε κάθε δυνατή συνθήκη.
En ville, είναι ευέλικτο και νευρικό, κινείται με ευκολία, επιτρέποντας ελιγμούς όταν είναι απαραίτητοι, ενώ η περιμετρική ορατότητα θα εκτιμηθεί από τον οδηγό!
Dans le réseau de montagne et le réseau rural κινείται τυπικά και με ασφάλεια. Διαθέτει καλό πάτημα στον δρόμο, ενώ το τιμόνι είναι ακριβέστατο. Ο οδηγός έχει καλή αίσθηση του δρόμου. Δεν εστιάζει στην οδηγική ευχαρίστηση, αλλά ο σκοπός του είναι να ικανοποιήσει τις ανάγκες μετακίνησης.
Sur l'autoroute κινείται αξιοπρεπέστατα. Διαθέτει αρκετά καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωσης, που ωστόσο απέχει τα δεδομένα των αντίστοιχων ευρωπαϊκών μοντέλων! Το αυτοκίνητο ωστόσο αποπνέει το αίσθημα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες!
Général πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που ικανοποιεί απόλυτα της καθημερινές ανάγκες μετακίνησης. Ευέλικτο και ασφαλές, το οποίο μπορεί να κινηθεί σε χωματόδρομους και ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές. Είναι επίσης εξαιρετικά οικονομικό, καθώς παρά την έλλειψη υβριδικού συστήματος κίνησης, πέτυχε μέση συνδυασμένη κατανάλωση 7.0 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Εξυπηρετεί ανάγκες
Το MG ZS θα εκτιμηθεί από όσους θέλουν να αποκτήσουν καινούργιο αυτοκίνητο, αλλά δεν είναι διατεθημένοι να ξοδέψουν μια περιουσία. Επιθυμούν ένα σύγχρονο και ασφαλές όχημα, για να εξυπηρετούν τις αστικές, τις ταξιδιωτικές και σε ορισμένες ανάγκες και ήπιες εκτός δρόμου μετακινήσεις!
Η αιχμή του δόρατος
Η MG προσφέρει το ZS με τον κινητήρα των 1.5 λίτρων από 18.950 € στην βασική εξοπλιστική έκδοση «Exclusive». Στη δοκιμή μας είχαμε την εξοπλιστική έκδοση «Luxury» που κοστίζει με Φ.Π.Α 20.550€ τελική τιμή με Φ.Π.Α. Προφανώς, η αιχμή του δόρατος του αυτοκινήτου είναι η τιμή του, η οποία το καθιστά από τις πιο προσιτές προτάσεις της κατηγορίας!
Caractéristiques techniques
AMAXOMA |
|
Presse |
SUV |
Sièges |
5 |
Portes |
5 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
|
Consommation moyenne combinée (WLTP) |
6.8 l/100 km |
Émissions de CO2 (WLTP) |
155 g/km |
Type de carburant |
Essence |
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα |
10.9 δευτ |
Vitesse maximale |
175 km/h |
Rapport poids/puissance |
11.6 κιλά/Hp, 86.1 Hp/τόνος |
Rapport poids/couple |
8.7 κιλά/Nm, 114.5 Nm/τόνος |
MOTEUR |
|
Puissance |
106 Hp @ 6000 σ.α.λ. |
Puissance par litre de cylindrée |
70.8 Hp/l |
Couple nominal du moteur |
141 Nm @ 4500 σ.α.λ. |
Modèle/code du moteur |
15S4C |
Carcasse du moteur |
1498 cm3 |
Nombre de cylindres |
4 |
Configuration du moteur |
En série |
Diamètre du cylindre |
75 mm |
Voie d'administration du vaccin |
84.8 mm |
Degré de compression |
11.5 |
Nombre de soupapes par cylindre |
4 |
Système d'injection de carburant |
Ψεκασμός πολλαπλών σημείων |
Aspiration du moteur |
Ατμοσφαιρικός |
TAILLE ET POIDS |
|
Poids |
1231-1239 κιλά |
Charge utile maximale |
456-464 κιλά |
Volume minimal d'espace pour les bagages |
448 l |
Volume maximal de l'espace à bagages |
1375 l |
Capacité du réservoir de carburant |
45 l |
Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%) |
500 κιλά |
Charge maximale sur le support |
50 κιλά |
DIMENSIONS |
|
Longueur |
4323 mm |
Largeur |
1809 mm |
Hauteur |
1653 mm |
Empattement |
2580 mm |
Trace d'acheminement |
1529 mm |
Trace dorsale |
1536 mm |
Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation) |
11.1 m |
ARCHITECTURE |
|
Mouvement |
Στους μπροστινούς τροχούς |
Αριθμός ταχυτήτων και τύπος κιβωτίου |
5 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων |
Systèmes auxiliaires |
ABS (système de freinage antiblocage) |
Roues |
215/55 R17 |