Vivre le mouvement dans la rue
IMG 6978 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Conduire la Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 CV : une équation difficile à résoudre 

Η Mazda δοκιμάζει την τύχη της σε μια δύσκολη κατηγορία, για απαιτητικό κοινό, με το Mazda CX-60

Quelle note lui donnez-vous ?6 Notes
9
7.1

Έχουμε συνηθίσει τη Mazda ως κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων, διατηρώντας αυτή τη φιλοσοφία και στα νεοφερμένα SUV της. Ωστόσο, η Premium στροφή των τελευταίων ετών, ανοίγει την όρεξη στην ιαπωνική εταιρεία να εξερευνήσει και να δοκιμάσει την τύχη της σε νέες κατηγορίες. Μια από αυτές αφορά την κατηγορία των Ε-SUV, με εκπρόσωπο της, το νέο CX-60 eSkyaktive PHEV. Η εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του, ανέδειξε τον διαφορετικό χαρακτήρα του, αφήνοντας ανάμεικτες εντυπώσεις!

IMG 6890 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Ενισχύοντας το κύρος της Mazda 

IMG 6887 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Le site Mazda CX-60 παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 2022 και αποτελεί την ευρωπαϊκή ναυαρχίδα της Mazda (καθώς για άλλες αγορές υπάρχει και το μεγαλύτερο CX-90). Στόχος της είναι η ενίσχυση του κύρους της εταιρικής της ταυτότητας και η καθιέρωση της στην δύσκολη Premium αγορά! 

IMG 6918 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Δεν κρύβει το μέγεθος 

Πληθωρικό σε διαστάσεις, με καθαρές γραμμές και μυώδεις επιφάνειες σχηματίζεται μια συμμετρική σιλουέτα, ο όγκος της οποίας δεν περνάει απαρατήρητος. 

IMG 6911 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Το κάθετο εμπρός μέρος είναι επιβλητικό, ακολουθώντας πιστά την εταιρική ταυτότητα της Mazda. Το μεγάλο καπό υψώνεται σε κάθετη θέση και ο ογκώδης προφυλακτήρας ενσωματώνει την μεγάλη μάσκα με το επινικελωμένο πλαίσιο. Οι LED προβολείς αντιθέτως είναι εξαιρετικά μικροί, σε σύγκριση με το μέγεθος του αυτοκινήτου. Χωρίζονται σε δύο μέρη, το ένα ενσωματώνεται στο νίκελ πλαίσιο της μάσκας, ως συνέχεια του, θυμίζοντας αστρόξιφος! Το δεύτερο είναι ημικυκλικό και βρίσκεται στις άκρες των φτερών, ως φυσική συνέχεια του πρώτου.  

IMG 6840 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Το προφίλ χαρακτηρίζεται από μια ογκώδη ορθογώνια σιλουέτα με καθαρές γραμμές και μυώδεις επιφάνειες, που αναδεικνύουν τον όγκο και το μέγεθος του αυτοκινήτου.  

IMG 6981 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Η πιο κομψή όψη είναι το πίσω μέρος, το οποίο κλείνει σχεδόν κάθετα. Τα μεγάλα οριζόντια σφηνοειδή φωτιστικά σώματα, με γραφικά LED εκτείνονται στο εσωτερικό της πέμπτης πόρτας, στην κορυφή της οποίας υπάρχει μια όμορφη αεροτομή. Ο προφυλακτήρας, με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, δίνει μια πρακτική νότα και παίρνει ζωή από τον μαύρο διακριτικό Off-Road διαχύτη, που πλαισιώνεται από την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, δύο από κάθε πλευρά!

IMG 6878 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Φωτεινό και βιώσιμο 

IMG 6874 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση  

Η Mazda έχει επιμεληθεί με ιδιαίτερη φροντίδα το εσωτερικό του CX-60. Το φινίρισμα έχει μία γεύση από την παράδοση της Ιαπωνίας, ακολουθώντας την φιλοσοφία και την διακόσμηση των ιαπωνικών σπιτιών! Έχουν επιλεγεί κορυφαίας ποιότητας και βιώσιμα υλικά, σχηματίζοντας μία φιλόξενη και φωτεινή καμπίνα, στην οποία κυριαρχεί το λευκό χρώμα, στοχεύοντας στην απλότητα. Το σημείο που εντυπωσιάζει και έλκει τα βλέμματα είναι οι επενδύσεις από ξύλο σφενδάμου! Στην συναρμογή κυριαρχεί η ιαπωνική τεχνοτροπία Musubu, η τέχνη του δεσίματος με λεπτομερείς ραφές, ολοκληρώνοντας ένα πολυτελές και όμορφο σύνολο. 

IMG 6855 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Κεντρικά στο ταμπλό αναδύεται η οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 12,3 ιντσών με ελαφριά κλίση προς τον οδηγό. Το σύστημα είναι συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay. Ο έλεγχος δεν γίνεται μέσω της αφής, αλλά από τον περιστροφικό διακόπτη που είναι τοποθετημένος στην κεντρική κονσόλα. Πλήρως ψηφιοποιημένος είναι και ο πίνακας οργάνων πίσω από τιμόνι. 

IMG 6860 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Εργονομικά το Mazda CX-60, δεν κουράζει τον οδηγό, διαθέτοντας όλους τους απαραίτητους διακόπτες σε σημεία, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού. 

IMG 6861 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Η άνεση κυριαρχεί χάρη στις γενναιόδωρες διαστάσεις. Τα καθίσματα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως πολυθρόνες, χάρη στα υψηλά επίπεδα άνεσης που προσφέρουν, παρέχοντας υποδειγματική στήριξη του σώματος των επιβατών. 

IMG 6915 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Η πρακτικότητα βρίσκεται επίσης σε υψηλό επίπεδο, με πολλές θήκες για αντικείμενα στο εσωτερικό. Ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 570 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.726 λτ.

IMG 6867 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Το πιο ισχυρό Mazda όλων εποχών 

IMG 6891 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Κάτω από το καπό συναντάμε τον τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα Skyactiv-G των 2,5 λίτρων, απόδοσης 192 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 175 ίππων. Συνολικά αποδίδει 327 ίππους και 500 Nm ροπής. Η ισχύς κατανέμεται σε όλους τους τροχούς μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου με πολύδισκο συμπλέκτη. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια αποδοτική μπαταρία υψηλής χωρητικότητας 355 V, 17,8 kWh.

IMG 6661 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Αρχοντικό 

IMG 6697 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Όντας πληθωρικό σε διαστάσεις, με έναν ενδιαφέρων χαρακτήρα και γεμάτο οδηγικές υποσχέσεις, προκαλεί να το δοκιμάσουμε σε κάθε δυνατή συνθήκη. 

IMG 6741 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

En ville οι πληθωρικές διαστάσεις του Mazda CX-60, το περιορίζουν. Η αποφυγή στενών δρόμων και η επιλογή κεντρικών αρτηριών είναι αναπόφευκτο. Το μόνο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου εντός του αστικού ιστού, είναι η δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης με μηδενική κατανάλωση, χάρη στο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα. 

IMG 6749 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Dans le réseau de montagne et le réseau rural αναδεικνύεται το στιβαρό πλαίσιο. Βασίζεται στην πισωκίνητη πλατφόρμα Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture, η οποία δίνει τον απόλυτο έλεγχο του πληθωρικού αμαξώματος. Χάρη στο σύστημα τετρακίνησης i-Activ AWD, κατανέμει τη ροπή στους δύο άξονες σε πραγματικό χρόνο, πετυχαίνοντας υποδειγματική ενεργητική ασφάλεια. Η ανάρτηση λειτουργεί εξαιρετικά στο απαιτητικό επαρχιακό δίκτυο της χώρας μας, ενώ τα αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά και πίσω, εγγυώνται την απόλυτη ασφάλεια. Το σύστημα διεύθυνσης με κύκλο στροφής 10.8m λειτουργεί ως διαβήτης. Το αυτοκίνητο παρά τον όγκο του, συμπεριφέρεται εξαιρετικά στις στροφές, διατηρώντας χαμηλά το κέντρο βάρους του. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στην τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα. 

IMG 6685 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Sur l'autoroute κινείται με γνώμονα την άνεση και την ασφάλεια, διαθέτει κορυφαία ποιότητα κύλισης και εξαιρετική ηχομόνωση. Το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό, ακόμα και στις πολύ υψηλές ταχύτητες, κάνοντας το ταξίδι, απόλαυση! 

IMG 6745 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Général η μόνιμη τετρακίνηση i-Activ ΑWD εξαιτίας της πισωκίνητης αρχιτεκτονικής μεταδίδει έως και το 90% της ροπής στον πίσω άξονα. Πετυχαίνει έτσι μια ευχάριστη οδηγική εμπειρία. Διαθέτει τα εξής πέντε προγράμματα οδήγησης: Normal, Sport, Off-Road, Towing και EV. Η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε από 3.1 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, έως 6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο. Αν και τετρακίνητο, δεν προκαλεί για Off-Road χρήση, αλλά συμβιβάζεται σε απλούς χωματόδρομους. Ο λόγος είναι κυρίως το μεταξόνιο και το βάρος που ξεπερνάει τους 2 τόνους. 

IMG 6812 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Εναλλακτική πολυτέλεια

IMG 6908 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Η Mazda τολμάει να αντιπαρατεθεί στα ίσα με τον γερμανικό ανταγωνισμό στο γήπεδο τους. Απευθύνεται στο καταναλωτικό κοινό, που διαθέτει ένα αρκετά σημαντικό ποσό για αγορά αυτοκινήτου, επιθυμεί ένα μεγάλο αυτοκίνητο με εξαιρετικούς χώρους, ποιοτικό και προσανατολισμένο για αποδράσεις. Ένα SUV που να διαφέρει από τον άμεσο ανταγωνισμό, με τη δίκη του ταυτότητα, το οποίο δεν υστερεί σε τίποτα από τα υπόλοιπα μοντέλα που τίθεται απέναντι τους. Για όσους επιθυμούν ένα πολυτελές και Sport SUV, με εναλλακτικό χαρακτήρα.  

IMG 6991 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Για ακριβά γούστα 

IMG 6804 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Η τιμή εκκίνησης των 58.087,00€, το κατατάσσει αυτομάτως στα ακριβά μοντέλα. Ωστόσο, παραμένει στα λογικά πλαίσια του ανταγωνισμού. Εν κατακλείδι το Mazda CX-60 είναι ένα μεγάλο SUV για ακριβά γούστα. 

IMG 6979 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 

Caractéristiques techniques 

AMAXOMA  
Presse SUV
Sièges 5
Portes 5
CONSOMMATION - ÉMISSIONS - SUBVENTIONS   
Consommation moyenne combinée (WLTP) 1.5 l/100 km
Émissions de CO2 (WLTP) 33 g/km
Type de carburant βενζίνη / ηλεκτρική ενέργεια
Accélération 0 - 100 km/h 5.8 δευτ
Vitesse maximale 200 km/h, Περιορίζεται ηλεκτρονικά
Spécifications des gaz d'échappement Euro 6d
Rapport poids/puissance 6 κιλά/Hp, 165.7 Hp/τόνος
Rapport poids/couple 4 κιλά/Nm, 252.5 Nm/τόνος
ENGINE TOTAL  
MOTEUR À COMBUSTION INTERNE   
Puissance 192 Hp @ 6000 σ.α.λ.
Puissance par litre de cylindrée 77.2 Hp/l
Couple nominal du moteur 261 Nm
Disposition du moteur En avant, le long
Modèle/code du moteur PYZR
Carcasse du moteur 2488 cm3
Nombre de cylindres 4
Configuration du moteur En série
Diamètre du cylindre 89 mm
Voie d'administration du vaccin 100 mm
Degré de compression 13
Nombre de soupapes par cylindre 4
Système d'injection de carburant Pulvérisation directe
Aspiration du moteur Ατμοσφαιρικός κινητήρας
Mécanisme de distribution du gaz DACT
Capacité d'huile moteur 4.5 l
MOTEUR ÉLECTRIQUE  
Puissance du moteur 136 Hp
Moteur électrique à couple 250 Nm
ΣΥΝΟΛΟ  
Συνολική ισχύς συστήματος 328 Hp @ 4000 σ.α.λ.
Ροπή συστήματος 500 Nm
BATTERIE   
Capacité brute de la batterie 17.8 kWh
Tension de la batterie 355 V
Technologie des batteries Lithium-ion (Li-Ion)
Βάρος μπαταρίας 175 κιλά
Ηλεκτρική αυτονομία (WLTP) 63 km
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP) 17.1 κιλοβατώρα/100 χλμ
TAILLE ET POIDS   
Poids 1980-2072 κιλά
Charge utile maximale 595-687 κιλά
Volume minimal d'espace pour les bagages 477 l
Μέγιστος όγκος χώρου αποσκευών 1726 l
Capacité du réservoir de carburant 50 l
Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%) 2500 κιλά
DIMENSIONS   
Longueur 4745 mm
Largeur 1890 mm
Hauteur 1680-1685 mm
Empattement 2870 mm
Trace d'acheminement 1640 mm
Trace dorsale 1645 mm
Distance par rapport au sol 170-175 mm
Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation) 10.8 m
ARCHITECTURE   
Mouvement Σε όλους τους τροχούς (4×4)
Κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεις, αυτόματο κιβώτιο
Suspension avant Διπλά ψαλίδια
Suspension arrière Suspension indépendante de plusieurs liens
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι δίσκοι , 347 mm
Πίσω φρένα Αεριζόμενοι δίσκοι , 328 mm
Systèmes auxiliaires ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Type d'adresse Gestion chukrania (avec dents)
Système de direction  Volant électrique
Τροχοί / ελαστικά  235/60 R18 ή 235/50 R20

galerie de photos  

 

IMG 6978 Οδηγούμε Mazda CX-60 eSkyactiv PHEV 327 HP: Δύσκολη εξίσωση 
Conclusion
Με το CX-60 η Mazda βρίσκει την λύση σε μια δύσκολη εξίσωση, διατηρώντας την σπορ φιλοσοφία της σε ένα πληθωρικό SUV. Το αυτοκίνητο στέκεται επί ίσοις όροις απέναντι στο γερμανικό κατεστημένο, με αναλλοίωτη την ιαπωνική κουλτούρα, την οποία προβάλλει συνεχώς. Το CX - 60 είναι ένα σύγχρονο Sport - Premium SUV, με τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα, αφήνοντας το προσωπικό του στίγμα στην κατηγορία του.
Intérieur et aspects pratiques
8.9
Dépenses courantes
7.2
Comportement routier
6.9
Performance
6.6
Facteur de plaisir
6.2
un bon rapport qualité-prix
6.3
Confort
7.9
Quelle note lui donnez-vous ?6 Notes
9
SYN
PLEEN
7.1