Vivre le mouvement dans la rue
JEEP AVENGER

Nous conduisons la Jeep Avenger 1.2 Hybrid 100 PS : une bonne chose nécessaire

Το υβριδικό κινητηριο σύνολο, θα σηκώσει το μεγαλύτερο εμπορικό βάρος του δημοφιλούς μοντέλου

Quelle note lui donnez-vous ?1 Note
7.5
7.7

JEEP AVENGER

Αναγκαίο καλό για την Jeep η προσθήκη της υβριδικής έκδοσης, καθώς αυτό θα κληθεί να σηκώσει το μεγαλύτερο εμπορικό βάρος του B-SUV. Στο Topspeed.gr για την καθιερωμένη εβδομαδιαία συμβίωση, είχαμε την ευκαιρία να οδηγούμε το Jeep Avenger 1.2 Hybrid των 100 ίππων.

Επιστροφή στις ρίζες

Ήταν το 1940 όταν δόθηκε η εντολή από τον αμερικανικό στρατό για την δημιουργία ενός ελαφρού και ευέλικτου αυτοκινήτου, πάντως εδάφους. Νικητής ήταν το θρυλικό Willys, το οποίο έχτισε τον μύθο της Jeep. Με το πέρασμα των χρόνων και ως ανεξάρτητη πλέον εταιρεία, η Jeep έγινε συνώνυμο των Off-Road οχημάτων, αλλά πλέον είχε απομακρυνθεί από τη βάση της, καθώς εγκατέλειψε σταδιακά τα μικρά ελαφριά αυτοκίνητα. Από το 2022 με την προσθήκη του Avenger, κάλυψε το κενό στην μικρότερη κατηγορία και με την υβριδική έκδοση ολοκληρώνεται η γκάμα των προσθιοκίνητων εκδοχών, καθώς αναμένεται σύντομα η τετρακίνητη 4xe.

Εμπνέει δυναμισμό

Το σχεδιαστικό σύνολο του Daniele Colonaci, συνεχίζει να δείχνει εντυπωσιακό και φρέσκο, χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις, παρόλο που το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε το 2022.

Το χαρακτηριστικό μπροστινό μέρος με τους προβολείς που ενσωματώνονται στην μάσκα και τα λεπτά Led ημέρας δίνουν μια επιθετική αίσθηση.

Το προφίλ με το συμπαγές αμάξωμα υιοθετεί μυώδεις επιφάνειες και έντονα νεύρα, με τις κρυφές λαβές στις πίσω πόρτες, δίνει μια αίσθηση δυναμισμού.

Με την εικόνα να ολοκληρώνεται στο πίσω μέρος, θυμίζοντας hot hatchback, παρά SUV τονίζοντας, τον σπορτίφ προσανατολισμό.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής είχε και την «έξυπνη» πανοραμική οροφή, που εκτός από την λειτουργικότητα, τονίζει ακόμα περισσότερο την γραμμή του αμαξώματος.

Κομψό και νεανικό

Η καμπίνα είναι κομψή και νεανική, με μινιμαλιστική και απλή αισθητική με μοντέρνο υπόβαθρο.

Στο σύνολο έχουν επιλέγει καλής ποιότητα υλικά, με όμορφο φινίρισμα και καλή αίσθηση αφής. Κεντρικά δεσπόζει η οθόνη των 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ο επίσης ευκρινέστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών.

Εργονομικά και λειτουργικά στέκεται ικανοποιητικά, ενώ έξυπνες λύσεις υπάρχουν και στον τομέα της πρακτικότητας. Ωστόσο, το αυτοκίνητο δεν εστιάζει στους χώρους.

Τα καθίσματα παρέχουν καλή οσφυϊκή και πλευρική στήριξη και ειδικότερα του οδηγού, κάνει μασάζ, προσφέροντας μια αναπαυτική εμπειρία.

Η καινοτομία της έξυπνης ηλιοροφής είναι πως ανοίγει το γυάλινο μέρος ανεξάρτητα από το κάλυμμα για τον ήλιο.

Όσον αφορά τον όγκο του χώρου αποσκευών, αγγίζει τα 380 λίτρα ενώ με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων πλήρως αναδιπλωμένες, φτάνει τα 1.277 λτ.

Απόδοση και οικονομία

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο αποδοτικός υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας της οικογένειας PureTech, ο οποίος συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και για καλύτερη απόδοση λειτουργεί στον κύκλο Miller, αποδίδοντας 100 ίππους και 205 Nm ροπής και συνεργάζεται αποκλειστικά με το νέο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων e-DCS, στο οποίο είναι ενσωματωμένος ένας σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη που αποδίδει 29 ίππους και 55 Nm. Η τροφοδοσία γίνεται, από μία μπαταρία ιόντων λιθίου με μικτή χωρητικότητα 0,9 kWh, η οποία βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από τη θέση του οδηγού, για την καλύτερη κατανομή βάρους.

Πετυχαίνει έτσι την μεγαλύτερη δυνατή απόδοση με την μικρότερη κατανάλωση.

Ευχάριστη έκπληξη

Ας αφήσουμε την θεωρία και ας περάσουμε στην πράξη, γνωρίζοντας το Jeep Avenger e Hybrid σε κάθε δυνατή συνθήκη και οδικό δίκτυο.

En ville βρίσκεται στο στοιχείο του, καθώς χάρη των συμπαγών διαστάσεων χωράει παντού και κινείται με ανέλπιστη ευελιξία εντός του αστικού ιστού. Η υψηλή θέση οδήγησης και οι μεγάλες κάθετες γυάλινες επιφάνειες προσφέρουν υποδειγματική περιμετρική ορατότητα καθιστώντας με σαφήνεια τα όρια του αυτοκινήτου στον οδηγό.

Dans le réseau de montagne et le réseau rural είναι ευχάριστο ως αυτοκίνητο βόλτας. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει άνεση στους επιβάτες… με μικρές αλλά ελέγξιμες κλίσεις του αμαξώματος, λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος, οι οποίες ωστόσο δεν προβληματίζουν, διατηρώντας την οδική συμπεριφορά σε κορυφαία επίπεδα. Το υβριδικό σύνολο αποδεικνύεται στην πράξη, εξαιρετικά ελαστικό, καθώς και το αυτόματο κιβώτιο αρκετά άμεσο, ώστε ο οδηγός να μην αισθάνεται έλλειψη δύναμης ακόμα και σε απότομες ανηφορικές στροφές.

Sur l'autoroute αναδεικνύεται το στιβαρό πλαίσιο CMP, τα επίπεδα της ηχομόνωσης και της ποιότητας κύλισης είναι αντίστοιχα αυτοκινήτων μεγαλύτερων κατηγοριών, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες.

En dehors de la route ήταν μία ευχάριστη έκπληξη, καθώς λόγω της απόστασης από το έδαφος και των μικρών προβόλων μπροστά και πίσω, του δίνει την δυνατότητα να φτάσει στα όρια ενός προσθιοκίνητου αυτοκινήτου, δεδομένης της έλλειψης τετρακίνησης μέχρι στιγμής, καθώς σύντομα αναμένεται η κορυφαία έκδοση 4Xe. Παρόλα αυτά, η ελαστικότητα του βενζινοκινητήρα και η ροπή του υβριδικού συστήματος, αυξάνουν τις εκτός δρόμου ικανότητες σε σχέση με το θερμικό μοντέλο.

Général το υβριδικό Avenger διακατέχεται από το περιπετειώδες πνεύμα της Jeep. Προσαρμόζεται ανάλογα στο δίκτυο και τις διαθέσεις του οδηγού, παραμένοντας ευχάριστο. Η μέση συνδυασμένη κατανάλωση της δοκιμής, άγγιξε τα 6,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Πολύπλευρο

Το ήπια υβριδικό Avenger απευθύνεται σε ανήσυχα πνεύματα, νέους ηλικιακά που μένουν και κυκλοφορούν στην πόλη, αλλά αρέσκονται στις περιπετειώδεις εξορμήσεις. Και χρειάζονται ένα προσιτό πολύπλευρο αστικό Off – Road με χαμηλό κόστος χρήσης, το οποίο θα γίνει ο σύμμαχος της καθημερινότητας τους.

Mainstream Αξία

Η αμερικανική εταιρεία προσφέρει το ήπια υβριδικό Avenger από 26.767€ στην εισαγωγική εξοπλιστική έκδοση Longtitude. Μία λογική Mainstream αξία, κοντά στις οικονομικές δυνατότητες του καταναλωτικού κοινού.

Caractéristiques techniques

ΑΝΑΞΩΜΑ

Presse

SUV

Sièges

5

Portes

5

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Consommation moyenne combinée (WLTP)

4.9-5 l/100 km

Émissions de CO2 (WLTP)

111-114 g/km

Type de carburant

Essence

Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα

10.9 δευτ

Vitesse maximale

184 km/h

Rapport poids/puissance

12.1 κιλά/Hp, 82.4 Hp/τόνος

Rapport poids/couple

5.9 κιλά/Nm, 169 Nm/τόνος

ENGINE TOTAL

MOTEUR À COMBUSTION INTERNE

Puissance

100 Hp @ 5500 rpm.

Puissance par litre de cylindrée

83,4 Hp/l

Couple

205 Nm à 1750 tr/min.

Disposition du moteur

Vers l'avant, transversalement

Modèle/code du moteur

HN05

Carcasse du moteur

1199 cm3

Nombre de cylindres

3

Configuration du moteur

En série

Nombre de soupapes par cylindre

4

Système d'injection de carburant

Pulvérisation directe

Aspiration du moteur

Turbocompresseur, Intercooler

Mécanisme de distribution du gaz

DACT

Capacité d'huile moteur

3.5 l

MOTEUR ÉLECTRIQUE

Ισχύς του ηλεκτροκινητήρα

29 Hp

Couple

55 Nm

Position du moteur électrique

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

BATTERIE

Capacité brute de la batterie

0,9 kWh

Tension de la batterie

48 V

Technologie des batteries

Lithium-ion (Li-Ion)

Poids de la batterie

60 κιλά

Position de la batterie

Κάτω από τα μπροστινά καθίσματα

Ηλεκτρική αυτονομία

1 km

Μέγιστη ταχύτητα (μόνο με ηλεκτρική ενέργεια)

30 km/h

TAILLE ET POIDS

Poids

1213 κιλά

Volume minimal d'espace pour les bagages

380 l

Volume maximal de l'espace à bagages

1277 l

Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%)

1100 κιλά

DIMENSIONS

Longueur

4084 mm

Largeur

1776 mm

Hauteur

1536 mm

Empattement

2557 mm

Hélice avant

822 mm

Etai dorsal

705 mm

Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation)

10.5 m

Γωνία προσέγγισης

19°

Γωνία φυγής

33°

Γωνία ράμπας

20°

Βάθος ρηχές

230 mm

ARCHITECTURE

Mouvement

Στον μπροστινό άξονα

Nombre de rapports et type de boîte de vitesses

6 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-DCS

Freins avant

Αεριζόμενοι δίσκοι , 302×26 mm

Freins arrière

Δίσκοι , 249×10 mm

Systèmes auxiliaires

ABS (système de freinage antiblocage)

Type d'adresse

Gestion chukrania (avec dents)

Système de direction

Volant électrique

Roues

215/65 R16 ή 215/60 R17 ή 215/55 R18

galerie de photos

JEEP AVENGER
Conclusion
Το μικρότερο μοντέλο της Jeep είναι προσεγμένο σχεδιαστικά και διαθέτει ευχάριστο και νεανικό εσωτερικό με όλες τις ψηφιακές λειτουργίες. Παράλληλα, μένει πιστό στην παρακαταθήκη της μάρκας, με ήπιες Off - Road ικανότητες και ικανοποιητική οδική συμπεριφορά. Ο καθαρά αστικός προσανατολισμός του το καθιστά ως εργαλείο της καθημερινότητας. Το υβριδικό σύστημα αποδεικνύεται εξαιρετικά λειτουργικό, πετυχαίνοντας συνδυασμό απόδοσης και οικονομίας. Για αυτούς τους λόγους θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το «αναγκαίο καλό» της αμερικανικής εταιρείας, καθώς πλαισιώνοντας το Renegade στην δημοφιλή κατηγορία των B-SUV, συμβάλλει στην αύξηση των συνολικών πωλήσεων της για την διεκδίκηση της ηγετικής θέσης στην αγορά.
Intérieur et aspects pratiques
7.5
Dépenses courantes
8
Comportement routier
7.5
Performance
7.4
Facteur de plaisir
8.1
un bon rapport qualité-prix
8.2
Confort
6.6
Καθημερινότητα
8
Quelle note lui donnez-vous ?1 Note
7.5
SYN
Κατανάλωση
Αστικός Προσανατολισμός
Εκτός δρόμου ικανότητες (ως προσθιοκίνητο)
Design
Καθημερινότητα
Visibilité
PLEEN
Εργονομία
Χώροι
7.7