Vivre le mouvement dans la rue

Nous conduisons la Ford Focus 1.0 Ecoboost mHEV 125 HP ST Line : benchmark

Το μικρομεσαίο μοντέλο της Ford γίνεται το σημείο αναφοράς της αμερικανικής εταιρείας

Quelle note lui donnez-vous ?5 Notes
8.7
7.2

Με την παρακαταθήκη της Ford στην μικρομεσαία κατηγορία, το ανανεωμένο Focus ευελπιστεί να συνεχίσει να αποτελεί μια από τις βασικές επιλογές των καταναλωτών. Το πως θα το πετύχει εξετάζουμε στο topspeed.gr στην καθιερωμένη εβδομαδιαία συμβίωση, καθώς οδηγούμε το Ford Focus με τον βενζινοκινητήρα 1.0 Ecoboost 125 HP στην έκδοση ST Line.

Διαχρονική αιχμή του δόρατος

Ποιος μπορεί να ξεχάσει τα πισωκίνητα Ford Escort MK I και MK II των 1967 και 1974 αντίστοιχα που ιδιαίτερα στις κορυφαίες εκδόσεις Cosworth και RS σκόρπαγαν ρίγη συγκίνησης… Την ιστορία των οποίων διαδέχτηκε το 1998 η πρώτη γενιά του Focus, η οποία εξελίχθηκε ως η έβδομη γενιά του Escort, αλλά η Ford τελευταία στιγμή του έδωσε το σημερινό του όνομα, προκειμένου να δείξει ποσό έχει εστιάσει στο να δημιουργήσει ένα πραγματικά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. Από τότε έχουν λανσαριστεί άλλες τρεις γενιές του δημοφιλούς Focus, με την τρέχουσα 4η γενιά να έχει υποβληθεί σε ένα εκτεταμένο Facelift.

Επιθετικό σχήμα

Η Ford έχει επιμεληθεί τον σχεδιασμό με γνώμωνα τον δυναμισμό, ο οποίος διαχέεται σε ολόκληρη την σιλουέτα, σχηματίζοντας ένα όμορφο αμάξωμα.

Το μπροστινό μέρος έχει ανανεωθεί στο σύνολο του. Η νέα μεγαλύτερη μάσκα του χαρίζει ένα δυναμικό και σοβαρό παρουσιαστικό, που πλαισιώνεται από τους νέους τραπεζοειδείς Matrix Led προβολείς και το μακρύ επίπεδο καπό, καθιστώντας το άμεσα αναγνωρίσιμο.

Η φιλοσοφία kinetic design αποτυπώνεται στο προφίλ, σχηματίζοντας μια όμορφη, χαμηλή και επιθετική σιλουέτα, που δίνει την εντύπωση κίνησης ακόμα και όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο. Τα κυρία χαρακτηριστικά είναι το μακρύ ρύγχος, τα έντονα κυματοειδή νεύρα σε συνδυασμό με απλές και λιτές γραμμές, που προσδίδουν δυναμισμό και έναν χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή.

Το πίσω μέρος αποτυπώνει την σύγχρονη σπορτίφ κουλτούρα της Ford, με την κυρτή πέμπτη πόρτα, να ακροβατεί μεταξύ Coupe και Hatchback με μια ευδιάκριτη αεροτομή στην κορυφή. Τα σφηνοειδή μακρόστενα πίσω φωτιστικά σώματα με νέα γραφικά Led, δείχνουν επιθετικά, ενώ ο μυώδης προφυλακτήρας με την διπλή απόληξη της εξάτμισης και τον αεροδυναμικό διαχύτη, ολοκληρώνουν ένα σχεδιαστικό σύνολο με αιχμή του δόρατος τον σπορτίφ προσανατολισμό.   

Αθεράπευτα οδηγοκεντρικό

Η φιλοσοφία του εξωτερικού σχεδιασμού περνάει με έντεχνο τρόπο και στο εσωτερικό, αποδίδοντας μια οδηγοκεντρική καμπίνα με νότες δυναμισμού.

Η ποιότητα βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο στα εμφανή σημεία, επιλέγοντας μαλακα και αφρώδη υλικά με καλή αίσθηση αφής. Αντιθέτως, κάποια σκληρότερα πλαστικά βρίσκονται στο κάτω μέρος, χωρίς ωστόσο να δημιουργούν αρνητική αίσθηση. Η συναρμογή είναι σε εξαιρετικό βαθμό σε σχέση με τα μικρομεσαία αυτοκίνητα της mainstream αγοράς.

Αναμφίβολα, το ταμπλό χαρακτηρίζεται από απλές και λιτές γραμμές με καμπύλες επιφάνειες. Χαρακτηριστικό είναι το οριζόντιο πλαστικό που θυμίζει ανθρακονήματα και χωρίζει το πάνω με το κάτω μέρος. Ενώ η κονσόλα είναι ελαφρά στραμμένη προς τον οδηγό.

Κεντρικά δεσπόζει η εντυπωσιακή οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 13,2 ιντσών που θυμίζει τάμπλετ, διαθέτοντας το ενημερωμένο λογισμικό SYNC, με καινοτόμες λειτουργίες για τα δεδομένα της κατηγορίας, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay.

Όμορφος είναι και ο ενημερωμένος αναλογικός και ψηφιοποιημένος πίνακας οργάνων των 8 ιντσών, ο οποίος μεταφέρει την γνήσια εμπειρία οδήγησης με την σπορτίφ αισθητική του.

Εργονομικά, τονίζεται ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του αυτοκινήτου. Οι φυσικοί διακόπτες έχουν μειωθεί. Πολλές λειτουργίες έχουν ψηφιοποιηθεί και ενσωματωθεί στο σύστημα πολυμέσων, διευκολύνοντας την οδήγηση και εξασφαλίζοντας την προσοχή του οδηγού στον δρόμο.

Ο σπορτίφ προσανατολισμός ωστόσο, σε συνδυασμό με την εξωτερική σχεδίαση, περιορίζει τους χώρους για τους πίσω επιβάτες, αλλά και την είσοδο των επιβατών στο αυτοκίνητο.

Τα καθίσματα είναι άνετα, με τα ενδεδειγμένα επίπεδα οσφυϊκής στήριξης, προκειμένου να μην κουράζουν ακόμα και σε πολύωρα ταξίδια.   

Ο όγκος αποσκευών αγγίζει τα 392 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.354 λτ.

Αποδοτικός υβριδισμός

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας του 1.0 λίτρου της οικογένειας Ecoboost με ήπια υβριδική υποβοήθηση που αποδίδει 125 ίππους και 170 Nm ροπής.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt ενσωματώνει μια μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα, προκειμένου να ανακτά και να αποθηκεύει ενέργεια από το φρενάρισμα και το ρολάρισμα, την οποία αποθηκεύει σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 0,38 kWh.

Το σύστημα λειτουργεί και ως κινητήρας με μέγιστη ισχύ 16 PS και 50 Nm, τα οποία προσθέτονται στο κύριο μηχανικό σύνολο, το οποίο συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, με σωστή κλιμάκωση. Ουσιαστικά η Ford βρήκε την χρυσή τομή με έναν αποδοτικό υβριδισμό.

Η χρυσή τομή

Αρχίζοντας από την σπορτίφ εξωτερική εμφάνιση, το οδηγοκεντρικό εσωτερικό και το αποδοτικό κινητήριο σύνολο, δημιουργούνται όλες οι απαραίτητες προϋποθέσεις για μια ενδιαφέρουσα οδηγική εμπειρία, η οποία αποτυπώνεται με την οδήγηση σε κάθε δυνατή συνθήκη και δίκτυο.

En ville είναι τόσο ευέλικτο, όσο ακριβώς χρειάζεται. Αρκετά νευρικό στον αστικό ιστό και ευκολοδήγητο. Ωστόσο, αδικείται από τον σχεδιασμό, οι γραμμές του οποίου περιορίζουν την ορατότητα.

Dans le réseau de montagne et le réseau rural αναδεικνύεται το κορυφαίο πλαίσιο “C2 platform” της Ford. Το αυτοκίνητο πατάει πολύ καλά στο οδόστρωμα, στρίβει ικανοποιητικά, προβάλλοντας τον σπορτίφ χαρακτήρα του, παρόλο που υπολείπεται σε επιδόσεις, για όσους επιθυμούν οδήγηση στα άκρα. Η ανάρτηση είναι σφιχτή, χωρίς παράλληλα να αψηφά την άνεση, βρίσκοντας την χρυσή τομή.

Sur l'autoroute ο οδηγός θα αφεθεί στην κορυφαία ποιότητα κύλισης και το καλό επίπεδο ηχομόνωσης, απολαμβάνοντας ένα ασφαλές ταξίδι ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες.

Général διαθέτει τρία προφίλ, Eco, Normal και Sport, με το τελευταίο να ταιριάζει περισσότερο στο ύφος του αυτοκινήτου. Η μέση συνδυασμένη κατανάλωση κυμάνθηκε από 7,2 λίτρα μέχρι 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Εστιασμένο στις ανάγκες των νέων

Ο δυναμικός προσανατολισμός, στο νέο Ford Focus δηλώνει έτοιμος να ικανοποιήσει τις πλέον απαιτητικές ανάγκες ενός νεαρότερου αγοραστικού κοινού. Λαμβάνοντας υπόψη τον μοντέρνο σχεδιασμό, το ψηφιοποιημένο εσωτερικό και τον σπορτίφ χαρακτήρα, το Ford Focus διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό, ευελπιστώντας πως θα αποτελέσει την κυρία επιλογή των νεότερων ηλικιών, είτε αφορά εργένηδες, είτε οικογενειάρχες.

Με πλούσιο εξοπλισμό

Στους τιμοκατάλογους βρίσκουμε το Ford Focus ST Line από 28.071€, η οποία μετά από έκπτωση της ελληνικής αντιπροσωπείας ξεκινάει από τα 27.071€. Όλες οι εκδόσεις είναι πλούσιες σε εξοπλισμό, πετυχαίνοντας έτσι μια πολύ καλή σχέση αξίας / τιμής.

Caractéristiques techniques

AMAXOMA

Presse

Χάτσμπακ

Sièges

5

Portes

5

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Consommation moyenne combinée (WLTP)

5.2-6.1 l/100 km

Émissions de CO2 (WLTP)

117-138 g/km

Type de carburant

Essence

Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα

10.2 δευτ

Vitesse maximale

200 km/h

Spécifications des gaz d'échappement

Euro 6d-ISC-FCM

Rapport poids/puissance

10.2 κιλά/Hp, 98.1 Hp/τόνος

Rapport poids/couple

7.5 κιλά/Nm, 133.4 Nm/τόνος

ENGINE TOTAL

MOTEUR À COMBUSTION INTERNE

Puissance

125 Hp @ 6000 σ.α.λ.

Puissance par litre de cylindrée

125.1 Hp/l

Couple nominal du moteur

170 Nm @ 1400-4500 S.A.L.

Disposition du moteur

Vers l'avant, transversalement

Modèle/code du moteur

B7DC

Carcasse du moteur

999 cm3

Nombre de cylindres

3

Configuration du moteur

En série

Diamètre du cylindre

71.9 mm

Voie d'administration du vaccin

82 mm

Degré de compression

10.5

Nombre de soupapes par cylindre

4

Système d'injection de carburant

Pulvérisation directe

Aspiration du moteur

Turbocompresseur, Intercooler

Mécanisme de distribution du gaz

DOHC, Ti-VCT

Capacité d'huile moteur

4.5 l

MOTEUR ÉLECTRIQUE

Ηλεκτρική ισχύς

Position du moteur électrique

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

TAILLE ET POIDS

Poids

1274 κιλά

Charge utile maximale

621 κιλά

Volume minimal d'espace pour les bagages

392 l

Volume maximal de l'espace à bagages

1354 l

Capacité du réservoir de carburant

52 l

Charge maximale

75 kg

Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%)

1100 κιλά

Charge maximale sur le support

90 κιλά

DIMENSIONS

Longueur

4392 mm

Largeur

1825 mm

Hauteur

1459 mm

Empattement

2700 mm

Hélice avant

913 mm

Etai dorsal

769-779 mm

Distance par rapport au sol

123-135 mm

Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation)

11 m

ARCHITECTURE

Mouvement

Στον μπροστινό τροχό

Nombre de rapports et type de boîte de vitesses

6 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο

Suspension avant

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Suspension arrière

Suspension indépendante de plusieurs liens

Freins avant

Αεριζόμενοι δίσκοι , 282×27 mm

Freins arrière

Δίσκοι , 282×27 mm

Systèmes auxiliaires

ABS (système de freinage antiblocage)

Type d'adresse

Gestion chukrania (avec dents)

Σύστημα Διεύθυνσης

Volant électrique

Roues

205/60 R16 ή 215/50 R17

galerie de photos

Conclusion
Η Ford δημιούργησε ένα οδηγοκεντρικό και δυναμικό μικρομεσαίο Hatchback, το οποίο χαρίζει πρωτόγνωρη οδηγική ευχάριστη για την κατηγορία με κορυφαίο κράτημα σε ένα κομψό σπορτίφ και νεανικό αμαξωμα, φιλοδοξώντας να γίνει το σημείο αναφοράς, χάρη στην χαμηλή κατανάλωση και την ισορροπημένη σχέση τιμής / αξίας.
Intérieur et aspects pratiques
6.5
Dépenses courantes
7.2
Comportement routier
8
Performance
7
Facteur de plaisir
8
un bon rapport qualité-prix
7.2
Confort
6.6
Quelle note lui donnez-vous ?5 Notes
8.7
SYN
Εξωτερική εμφάνιση
Qualité du roulement
Οδηγοκεντρικός χαρακτήρας
Κράτημα
Μηχανικό Κιβώτιο Ταχυτήτων
PLEEN
Visibilité
Μικρό βασικό κινητήριο σύνολο
7.2