Vivre le mouvement dans la rue
BMW X2

Nous conduisons la BMW X2 sDrive20i Steptronic : défi relevé

Η δεύτερη γενιά της BMW X2 έχει σαφή Coupe αισθητική και επιβλητική εμφάνιση

Quelle note lui donnez-vous ?4 Notes
8.8
7.9

Πρόκληση αποδεχτή για τη BMW, καθώς στη δεύτερη γενιά της δημοφιλούς X2 δίνει σαφή Coupe αισθητική και επιβλητική εμφάνιση, εναρμονίζοντας την με τα μεγαλύτερα Coupe – SUV της γκάμας της. Στο Topspeed.gr στα πλαίσια της εβδομαδιαίας συμβίωσης, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση sDrive20i Steptronic του μοντέλου με τους 170 ίππους.

Βρήκε ταυτότητα

Η πρώτη γενιά της X2 παρουσιάστηκε το 2017 ως ένα sport Crossover με αισθητική υπερυψωμένου hot hatchback, αποτελώντας τον συνδετικό κρίκο των σειρών 1 και 2 με το SUV X1. Έμεινε στην παραγωγή έως το 2023, χρόνια που αντικαταστάθηκε από τη δεύτερη σημερινή γενιά.

Το δημοφιλές μοντέλο στη δεύτερη γενιά του βρίσκει την ταυτότητα του στη γκάμα της BMW, ακολουθώντας το πετυχημένο παράδειγμα των μεγαλύτερων X4 και X6, αποκτώντας σαφή Coupé SUV αισθητική.

«Ψαρωτική»

Αντικρίζοντας την, είναι επιβλητική σε όψη και ψαρωτική, δείχνοντας μεγαλύτερη από ότι είναι πραγματικά, διαθέτοντας μια δυναμική σιλουέτα.

Ειδικότερα στο μπροστινό μέρος πρωταγωνιστεί η χαρακτηριστική μάσκα με τα φωτιζόμενα με λωρίδες LED «νεφρά», που αποκαλύπτουν την καταγωγή του μοντέλου, προσδίδοντας ένα εντυπωσιακό πρόσωπο ιδίως το βράδυ. Πλαισιώνεται από σύγχρονους Matrix Led προβολείς και δυναμικό προφυλακτήρα, διαφοροποιώντας το μοντέλο στα σημεία από την πιο πρακτική Χ1.

Το προφίλ αναδεικνύει δυναμισμό, αρχίζοντας από την σιλουέτα που «χύνεται» ομαλά προς το πίσω μέρος, σχηματίζοντας ένα κυρτό Fastback αμάξωμα, το οποίο παίρνει ζωή από τις μυώδεις επιφάνειες και τις έντονες ακμές, αποτυπώνοντας τον σπορτίφ προσανατολισμό του.   

Το πίσω μέρος  είναι το πλέον χαρακτηριστικό σημείο του αυτοκινήτου, το οποίο δεν μοιάζει με κανένα άλλο της αγοράς. Οι σπορ καταβολές ορίζονται από την μικρή αλλά ευδιάκριτη μαύρη αεροτομή στη βάση της πέμπτης πόρτας, ενώ τα μακρόστενα 3D φωτιστικά σώματα με στρογγυλά γραφικά Led σε σχήμα C σε συνδυασμό με τον δυναμικό χαρακτήρα, τονίζουν την δυναμική επικέντρωση.

Απόλυτα οδηγοκεντρικό

Η καμπίνα ακολουθεί την αισθητική των σύγχρονων BMW, διαθέτοντας υψηλής ποιότητας υλικά με πολύ καλή αίσθηση αφής και φινιρίσματος, σύμφωνα με τα πρότυπα των Βαυαρών. Η σχεδίαση δείχνει στιβαρή και μοντέρνα, χωρίς να κουράζει. Το κυριότερο χαρακτηριστικό είναι πως όλα έχουν ως επίκεντρο τον οδηγό και την αίσθηση που αφήνει του το αυτοκίνητο, χαρίζοντας του έναν απόλυτα οδηγοκεντρικό χαρακτήρα.

Αρχίζοντας από το ταμπλό, το οποίο είναι στραμμένο προς τον οδηγό, με λεπτομέρειες αλουμινίου και Alcantara, δημιουργεί αίσθηση ποιότητας και πολυτελείας. Χαρακτηριστικό είναι το BMW Curved Display με την διπλή ενιαία κυρτή οθόνη που περιλαμβάνει το σύστημα πολυμέσων 10,7 ιντσών, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay και το Live Cockpit Plus, τον προηγμένο πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών με πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο και διαθέτει την 9η και πιο εξελιγμένη έκδοση του συστήματος απεικόνισης και ελέγχου/λειτουργίας BMW iDrive με τεχνολογία ταχείας πρόσβασης QuickSelect. Οι εφαρμογές που υποστηρίζει είναι πολλές μεταξύ των οποίων το video recorder και η φωτογραφική μηχανή.

Η αεροπορικού τύπου κεντρική κονσόλα που μοιάζει να αιωρείται ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα δίνει μια φουτουριστική αίσθηση.

Η εργονομία είναι σε κορυφαίο επίπεδο καθώς ο οδηγός έχει τις λειτουργίες και τους διακόπτες στα σημεία που πρέπει, ώστε να είναι επικεντρωμένος στην οδήγηση.

Ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου δεν συμβαδίζει με την πρακτικότητα, καθώς οι θήκες είναι περιορισμένες, προκειμένου να ενισχύσει τον δυναμισμό και την στιβαρότητα.

Τα μπάκετ «Μ» καθίσματα παρέχουν κορυφαία πλευρική και οσφυϊκή στήριξη του σώματος των επιβατών, πετυχαίνοντας παράλληλα υψηλά επίπεδα άνεσης, ενώ συγκεκριμένα ο οδηγός «γίνεται ένα» με το αυτοκίνητο.

Δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στον νυχτερινό Ambient φωτισμό δημιουργώντας μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα. Ειδικά στην έκδοση της δοκιμής μας με το πακέτο «Μ», φωτίζεται με Led και το σήμα στις πλάτες των καθισμάτων.

Ο όγκος των αποσκευών είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικός αγγίζοντας τα 515 λίτρα και με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων φτάνει έως και τα 1.400 λίτρα.

Υβριδική… υποβοήθηση

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας TwinPower Turbo των 1.5 λίτρων ο οποίος συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V απόδοσης 170 ίππων και τα 280 Nm ροπής. Ο ρόλος της γεννήτριας είναι βοηθητικός, ενισχύοντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στις επιταχύνσεις με ηλεκτρική ισχύ 19 ίππων. Το σύστημα συνεργάζεται με το αποδοτικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Steptronic 7 σχέσεων!

Απολαυστικό

Αρχίζοντας από την εξωτερική εμφάνιση, η οποία ενισχύεται από το πακέτο «M» και τις ζάντες των 19 ιντσών και συνεχίζοντας στο οδηγοκεντρικό εσωτερικό, μέχρι τον δυναμικό κινητήρα με τον «μελωδικό ήχο», η νέα X2 sDrive20i, προϊδεάζοντας για τα προτερήματα της σε πραγματικές συνθήκες και οδικά δίκτυα. Ας τη γνωρίσουμε στην πράξη.

En ville παρόλο που ο όγκος του το περιορίζει στον αστικό ιστό, έχει καλή ορατότητα χάρη στην υψηλή θέση οδήγησης και τις καθαρές γωνίες στο παρμπρίζ. Τραβάει τα βλέμματα των περαστικών, ειδικά το βράδυ με τη φωτιζόμενη γρίλια. Εντούτοις καλύτερα να αποφεύγονται οι στενοί δρόμοι.

Στο ορεινό και επαρχιακό δίκτυο αποκαλύπτει τα  οδηγικά του χαρακτηριστικά. Στο δρόμο πατάει πολύ καλά, με πολύ καλό κράτημα και με περιορισμένες κλήσεις στις στροφές. Η ροπή των 280 Nm δίνει την απαραίτητη δύναμη στις ανηφόρες. Η BMW πετυχαίνει να δώσει στο μικρότερο Coupe-SUV της γκάμας της το δυναμικό της DNA, με επίκεντρο την οδηγική ευχαρίστηση.

Sur l'autoroute η αίσθηση παραπέμπει περισσότερο σε αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού, παρά σε SUV. Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση βρίσκονται σε κορυφαίο επίπεδο, προσφέροντας ουσιαστικά ένα ευχάριστο, άνετο και ασφαλές ταξίδι. Σε όλα αυτά συμβάλλει και ο χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας, μόλις 0,27 Cd.

Général η νέα BMW X2 είναι ένα καλοστημένο αυτοκίνητο, που προσφέρει οδηγικά χαρακτηριστικά ανάλογα της παρακαταθήκης της βαυαρικής μάρκας. Ο οδηγός «ξεχνάει» πως χειρίζεται ένα SUV και του δημιουργείται η αίσθηση ενός δυναμικού Coupe, απόλυτα οδηγοκεντρικού, ειδικά με την επιλογή του προγράμματος Sport. Το Paddle Boost στη βάση  του τιμονιού, προσφέρει επιπλέον ροπή μερικών δευτερολέπτων, κάνοντας την προσπέραση πιο εύκολη και ασφαλή. Ωστόσο, τα 170 άλογα είναι λίγα για να θεωρηθεί Sport, αλλά ικανοποιητικά για τον μέσο και ενθουσιώδη οδηγό.

Ένα από τα αδιαμφισβήτητα πλεονέκτημα του αυτοκινήτου, είναι το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Steptronic, που πετυχαίνει ομαλές αλλαγές σε πραγματικό χρόνο και ειδικά στη θέση S γίνεται ακόμα πιο άμεσο, διαρρέοντας ολόκληρη την διαθέσιμη ροπή στον μπροστινό άξονα.

Όσον αφορά την κατανάλωση, ως ήπιο υβριδικό, η γεννήτρια έχει καθαρά βοηθητικό ρόλο δίνοντας επιπλέον ισχύ και ροπή, κάτι που στη πράξη σημαίνει πως η μέση συνδυασμένη κατανάλωση αγγίζει τα 8,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ με την επιλογή Sport και πιο επιθετική οδήγηση, τότε αγγίζει τα 10 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Για ασυμβίβαστους

Η BMW X2 απευθύνεται σε ένα νεαρότερο και πιο δυναμικό κοινό, είτε πρόκειται για οικογενειάρχες ή εργένηδες. Αφορά τους λάτρεις της δυναμικής οδήγησης που το αυτοκίνητο για αυτούς σημαίνει να εκφράζει έντονα συναισθήματα και δεν θα μπορούσαν να συμβιβαστούν με ένα τυπικό SUV, αλλά και για όσους θέλουν ένα Premium ξεχωριστό αυτοκίνητο.

Με προνομιακή χρηματοδότηση

Στους τιμοκαταλόγους η νέα BMW X2 sDrive20i αγγίζει τα 43.200 € στη βασική έκδοση ενώ με το πακέτο M Sport Advanced, όπως το αυτοκίνητο της δοκιμής ξεκινάει από €45.800. Ωστόσο, η BMW προσφέρει προνομιακή χρηματοδότηση με επιτόκιο 3,9% καθώς και δυνατότητα μακροχρόνιας μίσθωσης μέσω της BMW Leasing.

Caractéristiques techniques

AMAXOMA

Presse

SAC (Sport Activity Coupe)

Sièges

5

Portes

5

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Consommation moyenne combinée (WLTP)

6-6.5 l/100 km

Émissions de CO2 (WLTP)

136-148 g/km

Type de carburant

Essence

Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα

8.3 δευτ

Vitesse maximale

213 km/h

Spécifications des gaz d'échappement

Euro 6e

Rapport poids/puissance

9.2 κιλά/Hp, 108.3 Hp/τόνος

Rapport poids/couple

5.6 κιλά/Nm, 178.3 Nm/τόνος

ENGINE TOTAL

MOTEUR À COMBUSTION INTERNE

Puissance

156 Hp @ 4700-6500 S.A.L.

Puissance par litre de cylindrée

104.1 Hp/l

Couple nominal du moteur

240 Nm @ 1500-4400 S.A.L.

Disposition du moteur

Vers l'avant, transversalement

Carcasse du moteur

1499 cm3

Nombre de cylindres

3

Configuration du moteur

En série

Diamètre du cylindre

82 mm

Voie d'administration du vaccin

94.6 mm

Degré de compression

11.1:1

Nombre de soupapes par cylindre

4

Système d'injection de carburant

Pulvérisation directe

Aspiration du moteur

Twin-power turbo, Ιντερκούλερ

Mécanisme de distribution du gaz

VALVETRONIC

Capacité d'huile moteur

4.5 l

Προδιαγραφές λαδιού κινητήρα

Συνδεθείτε για να δείτε.

Συστήματα κινητήρα

Start & Stop Σύστημα

Φίλτρο σωματιδίων

MOTEUR ÉLECTRIQUE

Ηλεκτρική ισχύς του κινητήρα

19 Hp

Ηλεκτρική ροπή

55 Nm

Position du moteur électrique

Ενσωματωμένο στη μετάδοση

Συνολική ισχύς συστήματος

170 Hp

Ροπή συστήματος

280 Nm

BATTERIE

Tension de la batterie

48 V

Technologie des batteries

Lithium-ion (Li-Ion)

Position de la batterie

Μέσα στο πορτμπαγκάζ

TAILLE ET POIDS

Poids

1570 κιλά

Charge utile maximale

580 κιλά

Volume minimal d'espace pour les bagages

515 l

Volume maximal de l'espace à bagages

1400 l

Capacité du réservoir de carburant

45 l

Charge maximale

75 kg

Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%)

1800 kilos

Charge maximale sur le support

80 κιλά

DIMENSIONS

Longueur

4554 mm

Largeur

1845 mm

Hauteur

1590 mm

Empattement

2692 mm

Trace d'acheminement

1674 mm

Trace dorsale

1675 mm

Hélice avant

885 mm

Etai dorsal

977 mm

Distance par rapport au sol

207 mm

Coefficient de traînée (Cd)

0.27

Diamètre de rotation minimal (diamètre de rotation)

11.7 m

ARCHITECTURE

Mouvement

Στους μπροστινούς τροχούς

Nombre de rapports et type de boîte de vitesses

7 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Steptronic

Suspension avant

Γόνατο ανάρτησης

Suspension arrière

Suspension indépendante de plusieurs liens

Freins avant

Plateaux ventilés

Freins arrière

Plateaux ventilés

Systèmes auxiliaires

ABS (système de freinage antiblocage)

Type d'adresse

Gestion chukrania (avec dents)

Système de direction

Volant électrique

Roues

225/55 R18 ή 245/40 R20

Photo Gallety

BMW X2
Conclusion
Η BMW αποδέχτηκε την πρόκληση και δημιούργησε ένα δυναμικό SAC, όπως το αποκαλεί η ίδια, με εντυπωσιακό προκλητικό παρουσιαστικό, στιβαρό, πολυτελές και Hi-Tech εσωτερικό και δυναμική οδηγική συμπεριφορά που θυμίζει περισσότερο αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού, παρά SUV. Με έντεχνο τρόπο καταφέρνει να διαφοροποιήσει οδηγικά το X2 από το πιο πρακτικό X1 πλαισιώνοντας το ως την πιο δυναμική πρόταση.
Intérieur et aspects pratiques
7.9
Dépenses courantes
7.1
Comportement routier
8.8
Performance
8.1
Facteur de plaisir
9
un bon rapport qualité-prix
7.1
Confort
7.2
Quelle note lui donnez-vous ?4 Notes
8.8
SYN
Boîte de vitesses
Bruit du moteur
Design externe
Εργονομία
Poste
Ποιότητα Κύλισης - Ηχομόνωση
PLEEN
Κατανάλωση
Πρακτικότητα
7.9