Με τους 276 ίππους de la 1,8 turbo, le 1.400 κιλά, de τετραδιεύθυνση, την τεχνολογία που όλοι περιμέναμε, η Renault έκανε επιτέλους το miracle της, ξανά. Το Megane RS, που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, έκανε, όχι μόνο τους φαν, αλλά και γενικότερα τον κόσμο της αυτοκίνησης να ανατριχιάσουν. Τι ακολουθεί τώρα; Διάβασε παρακάτω για το πιο extreme Megane, a πολεμική μηχανή που θα μοιάζει να έχει ξεπηδήσει μέσα από τους χειρότερους εφιάλτες των αντιπάλων του.
Για να καταρρίψει το 7:43:80 de Honda Civic Type Rle Megane RS Trophy R, είτε με τετραδιεύθυνση, είτε χωρίς, θα είναι ελαφρύτερο από 1360 κιλά, ισχυρότερο, θα έχει πιο επιθετική ρύθμιση της ανάρτησης και ρυθμιζόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Θα πατάει σε 19άρες υπερελαφρού κράματος και ελαστικά ειδικά σχεδιασμένα για να επιτευχθεί το ρεκόρ. Επίσης θα έχει un vitrage plus fin, καπό από ανθρακονήματα.
Στο εσωτερικό, ξέχνα τις ανέσεις. Το Trophy R δεν θα διαθέτει air condition, aura ελαφρύτερα μπάκετ εμπρός, ενώ πίσω καθόλου καθίσματα.
Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…
Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…
Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…
Avec le nouvel assistant de changement de vitesse automatisé (ASA), BMW Motorrad présente une solution technique innovante...
La nouvelle BMW M4 CS invite les conducteurs à faire l'expérience de l'incomparable sensation M dans une...
L'alternative au coupé quatre portes est une proposition plus sportive et plus jeune que le...