Selon une étude réalisée pour Nissan, les Européens sont plus excités par le football que par le sexe !
H Nissan ως επίσημος παγκόσμιος χορηγός της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης, μας αποκαλύπτει τις πιο συναρπαστικές στιγμές αλλά και αντίστοιχα τους πιο συναρπαστικούς ποδοσφαιριστές και ομάδες του τουρνουά, που αναμένεται να “κλέψουν” και φέτος την παράσταση.
Η δεύτερη ετήσια έκδοση του Δείκτη Ενθουσιασμού της Nissan, γνωστού και ως Nissan Excitement Index, ξεκινά με την αποκάλυψη πως η είσοδος της Leicester City στο τουρνουά, είναι η πιο συναρπαστική στιγμή σε ολόκληρη την Ευρώπη (50%). Ωστόσο, παρά τον ενθουσιασμό γύρω από το ντεμπούτο της αγγλικής ομάδας στη διοργάνωση, μόλις το 1% των ερωτηθέντων οπαδών πιστεύει ότι έχει πραγματικά μια ευκαιρία για να κερδίσει το πολυπόθητο τρόπαιο.
Στην ερώτηση του ποιοι είναι οι τρεις κορυφαίοι παίκτες της διοργάνωσης, ο Cristiano Ronaldo, ο οποίος σκόραρε το καθοριστικό πέναλτι στον πρόσφατο τελικό του Μιλάνου και ανακηρύχτηκε ως ο UEFA Best Player στην Ευρώπη, ψηφίστηκε επίσης από τους Ευρωπαίους ως ο πιο συναρπαστικός παίκτης (55%). Ακολούθησε ο Lionel Messi (45%), ενώ τρίτος ήρθε ο Antoine Greizmann (33%).
Στο κομμάτι των μεταγραφών, ο Nissan Excitement Index ζήτησε από τους Ευρωπαίους οπαδούς να δηλώσουν τις τρεις πιο συναρπαστικές μετακινήσεις ποδοσφαιριστών. Με βάση τα αποτελέσματα, η άφιξη του Alvaro Morata στη Real Madird και η μεταγραφή του Gonzalo Higuain στη Juventus επιλέχθηκαν από κοινού (40%) ως οι πιο συναρπαστικές μεταγραφές του καλοκαιριού. Ακολούθησε η μεταγραφή του Mario Gotze από την Bayern Munich στην Borussia Dortmund (35%).
Σε ότι αφορά τις προβλέψεις για την επερχόμενη σεζόν, οι Ευρωπαίοι οπαδοί θεωρούν ότι η Barcelona (23%) θα θριαμβεύσει έναντι της αντιπάλου της Real Madrid (19%), σηκώνοντας το βαρυσήμαντο τρόπαιο στον τελικό του Cardiff τον Ιούνιο του 2017.
Μετά από τα ευρήματα του συγκεκριμένου Δείκτη Ενθουσιασμού της Nissan για το 2015-16, ότι δηλαδή οι Ευρωπαίοι ενθουσιάζονται περισσότερο με το ποδόσφαιρο σε σχέση με το σεξ, η έρευνα* ενόψει της νέας σεζόν κατέδειξε ότι η νίκη του UEFA Champions League θεωρείται πιο συναρπαστική (29%) από ό, τι η σχέση με τον / την σύντροφο (16% ), η στιγμή της αποφοίτησης (24%) ή ακόμα και η προαγωγή ή η αύξηση του μισθού (21%). Επιπλέον, ένας στους 10 ισχυρίστηκε ότι θα έχανε την ευκαιρία να βρεθεί στη γέννηση του παιδιού του αν αυτό σήμαινε ότι θα πρέπει να βρεθεί σε έναν αγώνα του UEFA Champions League.
Εκτός των παραπάνω, η Nissan συνεχίζει κατ’ αποκλειστικότητα και φέτος με το διαγωνισμό για το Γκολ της Εβδομάδας – Goal Of The Week. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός δίνει στους οπαδούς του ποδοσφαίρου σε όλη την Υφήλιο, την ευκαιρία να ψηφίσουν τα καλύτερα και πιο συναρπαστικά γκολ της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης !
*Έρευνα σε δείγμα 5.024 Ευρωπαίων καταναλωτών που διεξήχθη από την Norstast Ltd για λογαριασμό της Nissan Europe τον Αύγουστο του 2016 (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία).