Για μια εταιρεία που διαθέτει στη “φαρέτρα” της το… super best seller Qashqai και το εκπληκτικό νέο Micra, ήταν ένα ερώτημα το τι χώρο θα έβρισκε για να επιβιώσει το Pulsar. Οι Ιάπωνες βέβαια, ξέρουν τι κάνουν και το μικρό μοντέλο της Nissan, φαντάζει σήμερα σαν μια ιδιαίτερα συμφέρουσα πρόταση στη χειμαζόμενη ελληνική αγορά, πόσο μάλλον αν λάβεις υπόψη και τις προσφορές που, κατά καιρούς κάνει η ελληνική αντιπροσωπεία της μάρκας.
Και εκεί που περιμένεις ότι το Pulsar είναι ένα ακόμα μικρομεσαίο, με “ευκολοχώνευτη” εμφάνιση μέσα- έξω, πλήρη εξοπλισμό, καλούς κινητήρες, καλή ποιότητα κατασκευής και ιδιαίτερα χαμηλή τιμή, έρχεται η έκπληξη. Από την πρώτη βόλτα κιόλας! Γιατί προσπαθείς να καταλάβεις αν “φταίνε” τα σούπερ άνετα καθίσματα, ή η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης pour les τρόπο απορρόφησης των (συνηθισμένων για ελληνικό οδόστρωμα) ανωμαλιών του οδοστρώματος, που, σε πολλές περιπτώσεις θα έκανε και premium SUV να… κοκκινήσει από τη ζήλια του.
Και, από εκεί και πέρα; Το Pulsar που δοκιμάζουμε αυτή την εβδομάδα, είναι traction avant et porte le 1,2 DIG-T με τους 115 ίππους. Το άμεσου ψεκασμού μοτέρ, κρύβει τον μικρό του κυβισμό σε όλο το φάσμα των στροφών, καθώς αποδίδει το μέγιστο της ροπής του (190Nm) μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. et le puissance à 4.500 σ.α.λ., ενώ υπόσχεται μεγάλη οικονομία καυσίμου. Η εργοστασιακή τιμή για την μέση κατανάλωση, η οποία είναι 5,6 λίτρα/100 χλμ., δεν αποκλίνει ιδιαίτερα από την πραγματικότητα, αναλόγως του τρόπου οδήγησης βεβαίως. Με… ανθρώπινη οδήγηση στην πόλη, η κατανάλωση κινείται περίπου στα 6,5 λτ./100 χιλιόμετρα, αν όμως αποφασίσεις να πιέσεις τον γραμμικό και πολιτισμένο κινητήρα, θα δεις το αναμενόμενο, δηλαδή την κατανάλωση να εκτοξεύεται.
Επαρκής ο χώρος και για τους πίσω επιβάτες
Εν ολίγοις, το Pulsar, δεν είναι τίποτε λιγότερο από αυτό που υπόσχεται το όνομά του, είναι “τίμιο” και confortable απ’ όλες τις απόψεις για μια οικογένεια και είναι εδώ για να θυμίσει σε αυτούς που, δεκαετίες τώρα, επιμένουν να κρατούν τα Sunny τους που “τραγουδούν” ακόμα, ότι η Nissan τα φτιάχνει ακόμα το ίδιο καλά…
Porsche ajoute pour la première fois une batterie à la voiture de sport 911, avec le moteur électrique...
Les constructeurs automobiles européens ont réagi de manière générale au ralentissement des ventes de véhicules purs...
Ford Performance a le plaisir d'annoncer aujourd'hui sa participation au Rallye Dakar 2025,...
Mais est-ce bien le cas ? La voiture à hayon de taille moyenne tout électrique de Volkswagen diffère esthétiquement et...
Le nouveau Mercedes-Benz G 580, équipé de la technologie EQ, poursuit l'héritage de ses prédécesseurs...
Les Alfa Romeo Giulia et Stelvio Quadrifoglio Super Sport poussent l'idéal sportif encore plus loin...