NOUVELLES

Nouveau partenariat entre Hyundai Motor et Sony Pictures

Η Hyundai Motor Company και η Sony Pictures ενώνουν τις δυνάμεις τους και πάλι αυτό το καλοκαίρι στην ταινία “Spider-Man: Across the Spider-Verse“. Η ταινία κινουμένων σχεδίων παρουσιάζει μια ιπτάμενη έκδοση του ηλεκτροκίνητου concept «Prophecy» και το όραμα της εταιρείας για την μελλοντική κινητικότητα. Παράλληλα, μια παγκόσμια καμπάνια marketing θα προβάλλει τα διάσημα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα IONIQ της Hyundai.

Η συνεργασία αυτή αποτελεί συνέχεια της παγκόσμιας διαφημιστικής συνεργασίας που η Hyundai Motor υπέγραψε με τη Sony Pictures το 2020 για να αναδείξει το ανθρωποκεντρικό όραμα της εταιρείας για την κινητικότητα μέσω προϊόντων και τεχνολογικών καινοτομιών. Οι προηγούμενες συνεργασίες αφορούσαν στις ταινίες “Spider-Man: No Way Home” (2021) με το αμιγώς ηλεκτρικό  IONIQ 5 και το SUV TUCSON et “Uncharted” (2022) avec le TUCSON Beast concept και πολλά άλλα αυτοκίνητα παραγωγής.

Η ταινία “Spider-Man: Across the Spider-Verse” είναι η συνέχεια της βραβευμένης με Όσκαρ ταινίας κινουμένων σχεδίων, “Spider-Man: Into the Spider-Verse” (2018).

Στη νέα ταινία, που θα κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους παγκοσμίως τον Ιούνιο 2023, το κοινό θα απολαύσει το «Flying Prophecy», μια έκδοση του πραγματικού πρωτότυπου αυτοκινήτου που ενέπνευσε τη σχεδίαση του Electrified Streamliner IONIQ 6, που κατέκτησε πρόσφατα τρία κορυφαία βραβεία στα World Car Awards, όπου στέφθηκε “Le monde Voiture de les Année", "World Electric Véhicule" et "Le monde Voiture Design" της χρονιάς καθώς και το βραβείο «Gold» στα iF Design Prix.

Η ταινία παρουσιάζει επίσης αρκετά από τα μελλοντικά concepts κινητικότητας της Hyundai Motor με σκοπό την αναζωογόνηση των πόλεων, συμπεριλαμβανομένης της προηγμένης εναέριας κινητικότητας (AAM), μιας νέας μορφής κινητικότητας που χρησιμοποιεί τον εναέριο χώρο για τη μείωση του χρόνου των μετακινήσεων καθώς επίσης και ένα αυτόνομο robotaxi που βασίζεται στο Hyundai Pony, το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Hyundai Motor. Όλα διαδραματίζονται στο έτος 2099 στην πόλη «Nueva York» του Spider-Verse.

Παράλληλα, η Hyundai Motor και η Sony Pictures συνεργάζονται σε μια πολυδιάστατη παγκόσμια καμπάνια marketing που θα διαρκέσει από τον Μάϊο έως τον Ιούλιο. Η καμπάνια μεταξύ άλλων ενεργειών περιλαμβάνει μια τηλεοπτική διαφήμιση κινουμένων σχεδίων με πρωταγωνιστές τον Spider-Man, το IONIQ 6 και το IONIQ 5 και χρησιμοποιεί ένα νέο τραγούδι παραγωγής του Metro Boomin.

«Μέσω της συνεργασίας μας, στοχεύουμε να παρουσιάσουμε το όραμα μας για την μελλοντική κινητικότητα με ψυχαγωγικό περιεχόμενο που αγαπούν οι νεότερες γενιές» δήλωσε ο κ. Sungwon Jee, Senior Vice President και Global Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company.

«Κατά τη μακροχρόνια σχέση μας με τη Hyundai, η ομάδα της συνεχίζει να δημιουργεί εντυπωσιακές καμπάνιες που αποτυπώνουν την ίδια την ουσία της μάρκας. Χρησιμοποιώντας μουσική από το soundtrack της ταινίας, η Hyundai δημιούργησε μια πρωτοποριακή καμπάνια marketing που ευθυγραμμίζει τέλεια τα καινοτόμα προϊόντα της με έναν από τους πιο εμβληματικούς χαρακτήρες υπερ-ηρώων» δήλωσε ο κ. Jeffrey Godsick, EVP, Global Partnerships & Brand Management και Head of Location Based Entertainment της Sony Pictures Entertainment.

Salle de presse TopSpeed.Gr

Messages récents

Τουρκία: Σε προχωρημένες συνομιλίες με τις Κινέζικες BYD και Chery για κατασκευή εργοστασίων EV

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

Il y a 7 heures

Η VW διακόπτει τις συνομιλίες με τη Renault για EV χαμηλού κόστους

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

Il y a 8 heures

DS 3 : Disponible immédiatement, avec le programme Premium Upgrade

DS Automobiles annonce le nouveau programme "Premium Upgrade" qui permet aux passionnés de...

Il y a 1 jour

Porsche s'apprête à lancer la première 911 hybride plus performante

Porsche ajoute pour la première fois une batterie à la voiture de sport 911, avec le moteur électrique...

Il y a 2 jours

L'industrie automobile européenne tourne le dos à l'électrification

Les constructeurs automobiles européens ont réagi de manière générale au ralentissement des ventes de véhicules purs...

Il y a 2 jours

Ford Performance annonce sa participation au Rallye Dakar 2025

Ford Performance a le plaisir d'annoncer aujourd'hui sa participation au Rallye Dakar 2025,...

Il y a 2 jours