la sécurité routière

Seul le Mazda CX-5 obtient l'indice de choc latéral le plus élevé possible.

Το Mazda CX-5 του 2021 είναι το μόνο μοντέλο που έλαβε την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία ασφάλειας (“Good”) από το Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) αφού διαγωνίστηκαν 20 SUV μέσω μιας νέας αυστηρότερης δοκιμής πλευρικής πρόσκρουσης. Ο αμερικανικός οργανισμός, ο οποίος διεξήγαγε τις αυστηρότερες δοκιμές σύγκρουσης για πρώτη φορά, υπογράμμισε ότι το CX-5 διακρίθηκε μεταξύ της ομάδας των οχημάτων μοντέλου 2020 και 2021.

“Το MazdaCX-5 ήταν κορυφαίο σε επιδόσεις”, ανέφερε το IIHS σε δηλώσεις του. “Η δομή του οχήματος κρατήθηκε εξαιρετικά καλά κατά τη διάρκεια της δοκιμής, οι αερόσακοι έκαναν πολύ καλή δουλειά προστατεύοντας τα κεφάλια των ανδρείκελων δοκιμής σύγκρουσης και υπήρξε πολύ μικρή εισβολή στο διαμέρισμα επιβατών, πράγμα που σημαίνει μικρότερη πιθανότητα τραυματισμού. Έτσι θα θέλαμε να δούμε όλα τα οχήματα να αποδίδουν στο μέλλον.”

Η νέα δοκιμή πλευρικής πρόσκρουσης χρησιμοποιεί βαρύτερο φράγμα από τον προκάτοχό της (1.900kg έναντι 1.500kg) ταξιδεύει με υψηλότερη ταχύτητα (60km/h έναντι 50km/h) και παράγει 82% περισσότερη ενέργεια συντριβής από την προηγούμενη δοκιμή. Το φράγμα επανασχεδιάστηκε επίσης για να αντικατοπτρίζει καλύτερα ένα σύγχρονο SUV ή φορτηγό που συγκρούεται στις πόρτες ενός οχήματος και στον πυλώνα Β.

Η Mazdaπαρουσιάζει εμπορικά το CX-5 2022 στις αρχές του επόμενου έτους στην Ευρώπη, με ένα μεγαλύτερο εύρος συστημάτων ασφαλείας i-Activsense. Το νέο μοντέλο αποτελεί μια αναβαθμισμένη έκδοση του αυτοκινήτου που δοκιμάστηκε από το IIHS. Σε αυτό προστίθενται συστήματα όπως το Cruising&TrafficSupport (CTS), το οποίο βοηθά στη μείωση της κόπωσης του οδηγού στα μποτιλιαρίσματα βοηθώντας με λειτουργίες πεντάλ και διεύθυνσης, καθώς και μια εξελιγμένη έκδοση των AdaptiveLEDHeadlights (ALH) παρέχοντας πιο έντονο έλεγχο στη διανομή του φωτός. Η αρχιτεκτονική Skyactiv-οχημάτων επόμενης γενιάς της Mazda είναι ένα άλλο χαρακτηριστικό που ενισχύει την ασφάλεια και την άνεση του CX-5 του 2022. Το επερχόμενο μοντέλο σηματοδοτεί επίσης την εισαγωγή του MazdaintelligentDriveSelect (Mi-Drive), μιας νέας τεχνολογίας που επιτρέπει την επιλογή διαφορετικών λειτουργιών κίνησης με το πάτημα ενός διακόπτη. Διαφορετικά, η Mazda προσθέτει μια σειρά βελτιώσεων σχεδιασμού και άνεσης στο βραβευμένο compactSUV, το οποίο αντιπροσωπεύει το 21% των ευρωπαϊκών πωλήσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) είναι ένας ανεξάρτητος οργανισμός δοκιμών ασφαλείας που χρηματοδοτείται από τον ασφαλιστικό κλάδο στις ΗΠΑ. Όλα τα Mazda του 2021 που έχουν δοκιμαστεί από το IIHS μέχρι στιγμής βαθμολογούνται ως TOPSAFETYPICK+, δηλαδή κατέχουν την υψηλότερη δυνατή συνολική βαθμολόγηση του ιδρύματος. Εκτός από το CX-5, αυτά περιλαμβάνουν τα Mazda3, Mazda6, MazdaCX-3 και MazdaCX-30.

Salle de presse TopSpeed.Gr

Messages récents

Turquie : Discussions avancées avec les Chinois BYD et Chery pour la construction d'usines de véhicules électriques

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

Il y a 1 jour

VW rompt ses négociations avec Renault sur un véhicule électrique à bas prix

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

Il y a 1 jour

DS 3 : Disponible immédiatement, avec le programme Premium Upgrade

DS Automobiles annonce le nouveau programme "Premium Upgrade" qui permet aux passionnés de...

Il y a 2 jours

Porsche s'apprête à lancer la première 911 hybride plus performante

Porsche ajoute pour la première fois une batterie à la voiture de sport 911, avec le moteur électrique...

Il y a 3 jours

L'industrie automobile européenne tourne le dos à l'électrification

Les constructeurs automobiles européens ont réagi de manière générale au ralentissement des ventes de véhicules purs...

Il y a 3 jours

Ford Performance annonce sa participation au Rallye Dakar 2025

Ford Performance a le plaisir d'annoncer aujourd'hui sa participation au Rallye Dakar 2025,...

Il y a 3 jours