Οδηγούμε το πιο… long body Mini Cooper με τον τρικύλινδρο 1,5 κινητήρα
Από τότε που το Groupe BMW αναβίωσε το Mini Cooper, αυτό έχει γίνει κάτι σαν «θεσμός» στην κατηγορία του. Αδίκως; Μπορεί να μην είναι τόσο Mini όσο ήταν το Cooper που σχεδίασε ο Σερ Άλεκ Ισιγόνης, όμως, έχει διατηρήσει αυτή την αίσθηση του καρτ. Θα μπορούσε λοιπόν αυτή η συνταγή να γίνει καλύτερη;
Το τραγούδι «δυο πόρτες έχει η ζωή» δεν… πάει για το Mini της δοκιμής μας. Έχει άπλετους χώρους, καθίσματα και πόρτες για όλους τους επιβάτες του και όχι μόνο. Externe, αν το δει κανείς από το εμπρός μέρος, διαφορές δεν υπάρχουν με το σχήμα που ξέρουμε. Η διαφορά είναι στα πλάγια, όπου… προστίθενται δύο πόρτες. Το ερώτημα, βέβαια, είναι, με το μακρύτερο μεταξόνιο που έχει αυτό το Mini (το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 16,1 εκ.le μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 7,2 εκ.), πώς θα ήταν η συμπεριφορά του στο δρόμο.
Και ξεκινάμε από εδώ, γιατί εδώ είναι η αποκάλυψη του πεντάθυρου Mini. Έχασε άραγε τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του; Αρχικά, ο 1.500άρης Twin Power Turbo 3κύλινδρος κινητήρας με τους 136 ίππους και 23,4 κιλά ροπής. Εκτός από τον εθιστικό του ήχο, ο συνδυασμός turbo, άμεσου ψεκασμού et ηλεκτρονικού ελέγχου de βαλβίδων, αποδίδει ένα εκρηκτικό αποτέλεσμα:Τα πρώτα 100 χαω έρχονται σε κάτι λιγότερο από 8” και το κοντέρ σταματά περίπου στα 200. Εύστροφος και σπιρτόζος, ο κινητήρας αποδίδει τη δύναμή του σε ένα γραμμικό φάσμα από τις 1.000 μέχρι και τις 6.200 σ.α.λ. που είναι ο cutter του. Έχει τέτοια απόδοση και απόκριση αυτό το μοτέρ, που δύσκολα θα πιστέψει κανείς ότι δεν έχει 30 ίππους παραπάνω. Το boîte de vitesses à six rapports ταχυτήτων συνεργάζεται ιδανικά με το μοτέρ και η κλιμάκωση, όσο και η αίσθηση που δίνει είναι άριστες.
Le site στήσιμό του είναι τέτοιο που πραγματικά μπορεί να μετατραπεί σε «σχολείο». Εσύ επιλέγεις πότε και πόσο θα «βγάλεις την ουρά» παίζοντας, ή αν θα το κρατήσεις βιδωμένο στην άσφαλτο, ή το πότε θα το σταματήσεις με τα πολύ δυνατά του φρένα (100-0 σε 37 μέτρα).
Στα καλά του μεγαλύτερου μεταξονίου είναι και η le confort. Όπως σε χαλαρούς ρυθμούς το Mini με τους μεγαλύτερους χώρους είναι «ήσυχο», έτσι και οι postes του απορροφούν τους κραδασμούς χωρίς ιδιαίτερη «γκρίνια» και χωρίς να μεταφέρουν στην καμπίνα των επιβατών τα… καλά των ελληνικών δρόμων. Στο εσωτερικό, τώρα, η πρώτη ματιά και μόνο, είναι αρκετή για να καταλάβει κανείς πως πρόκειται για ένα prime αυτοκίνητο σε… σμίκρυνση.
Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…
Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…
Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…
Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…
Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…
Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…