H S-Class αντιπροσωπεύει τη μαγεία της Mercedes-Benz: η θρυλική της μηχανολογική εξέλιξη
καθορίζει παραδοσιακά την κατηγορία πολυτελών αυτοκινήτων και αποτελεί εμπειρία
για όλες σχεδόν τις αισθήσεις – όραση, αφή, ακοή και όσφρηση – ενώ προσφέρει
πολυάριθμες καινοτομίες στα θέματα της υποβοήθησης οδήγησης, της προστασίας και
της αλληλεπίδρασης. Η Mercedes-Benz διαμορφώνει
την επόμενη γενιά ατομικής κινητικότητας με καινοτομίες που έχουν στο επίκεντρο
τον άνθρωπο. Η νέα S-Class χρησιμοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία, για να ανταποκρίνεται με ενσυναίσθηση
στις ανάγκες και τις επιθυμίες του οδηγού και των επιβατών της.
"Η S–Classe είναι το πιο ευπώλητο πολυτελές berline παγκοσμίως.
Με την τελευταία γενιά, θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας καινοτομία,
ασφάλεια, άνεση και ποιότητα όπως δεν τις έχουν γνωρίσει ποτέ πριν», λέει ο Ola Källenius, Πρόεδρος της Daimler AG et le Mercedes–Benz AG.
«Η νέα
S–Classe έρχεται να επιβεβαιώσει τη φιλοδοξία μας να
παράγουμε το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο», δηλώνει ο Markus Schäfer,
Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG et Mercedes–Benz AG et
υπεύθυνος για την Έρευνα στον Όμιλο Daimler et
sur Mercedes–Benz Voitures COO. «Εδώ,
η επιτομή της πολυτέλειας συναντά την μέγιστη δυνατή ασφάλεια και το υψηλότερο
επίπεδο άνεσης».
Η μοντέρνα πολυτέλεια αγγίζει πρωτόγνωρα επίπεδα στο
εσωτερικό της S-Class. Οι σχεδιαστές δημιούργησαν ένα περιβάλλον απόλαυσης και χαλάρωσης όπου
επικρατεί η κομψότητα, η υψηλή ποιότητα και το φως. Το ταμπλό οργάνων με τη νέα
του αρχιτεκτονική, τη μοντέρνα σχεδίαση των επιφανειών και την εργονομική
διάταξη των ενδείξεων και των οργάνων αποτελεί κυρίαρχο χαρακτηριστικό.
Ιδιαίτερα η πτυχή της απόλαυσης όμως, είναι βαθιά μελετημένη: με υψηλής
ποιότητας χαρακτηριστικά άνεσης κατά την οδήγηση, χαμηλά επίπεδα θορύβου και
μεγάλο εύρος προγραμμάτων ENERGIZING Comfort, η S-Class φροντίζει για την ευεξία των επιβατών της. Ταυτόχρονα, χάρη στο σύστημα
καθαρισμού αέρα, το οποίο αποκτά τη νέα ονομασία ENERGIZING AIR CONTROL για να δώσει έμφαση στις νέες του δυνατότητες, διατηρείται η φυσική τους
κατάσταση στο καλύτερο δυνατό επίπεδο.
La nouvelle Mercedes–Benz S–Classe έχει αποκτήσει μεγαλύτερη ευφυΐα σε πολλούς τομείς,
ενώ η εμπειρία της οδήγησής της αναβαθμίζεται στο επόμενο επίπεδο. Οι ψηφιακές
καινοτομίες, όπως το MBUX (Mercedes–Benz User Expérience), συνδυάζονται με καινοτομίες που αυξάνουν την
οδηγική απόλαυση, καθιστώντας ταυτόχρονα την οδήγηση ακόμη ασφαλέστερη, όπως το
σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα με μεγαλύτερη γωνία διεύθυνσης, και καινοτομίες
ασφάλειας, όπως ο πίσω αερόσακος. Το σύστημα PRE–SAFE® Impulse Side αποκτά μία νέα λειτουργία η οποία επιτρέπει στην
ενεργή ανάρτηση E–ACTIVE BODY CONTROL να ανασηκώνει το αμάξωμα του οχήματος (και στις δύο
πλευρές) ακριβώς πριν από μία επικείμενη πλευρική σύγκρουση. Μετά τη
συστηματική περαιτέρω εξέλιξή τους, τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης αποτελούν
ένα ακόμα βήμα προς την αυτόνομη οδήγηση. Για παράδειγμα, χάρη στους
βελτιωμένους αισθητήρες περιβάλλοντος, τα συστήματα στάθμευσης υποστηρίζουν
ακόμα καλύτερα τον οδηγό κατά τους ελιγμούς με χαμηλή ταχύτητα. Η ενσωμάτωση
sur MBUX
σημαίνει ότι οι προβολές γραφικών και εικόνων έχουν αναβαθμιστεί σε ένα εντελώς
νέο επίπεδο.
Για περισσότερα από 100 χρόνια, η πολυτελής κατηγορία
είναι συνώνυμη με τη Mercedes–Benz
Η S–Classe είναι η ναυαρχίδα της μάρκας και αντιπροσωπεύει τη μαγεία της Mercedes–Benz: η θρυλική μηχανολογική εξειδίκευση και η
παράδοση στην ποιότητα κατασκευής συναντούν την ψηφιακή καινοτομία. Η S–Classe συνδυάζει την τεχνητή νοημοσύνη με την εμπειρία 135 ετών στη μηχανολογία
αυτοκινήτου. Πριν από περίπου 70 χρόνια, η Mercedes–Benz έθεσε τα θεμέλια για τη δημιουργία της S–Classe με το μοντέλο 220. Από την παρουσίασή της στην αγορά το 1951, έχουν
παραδοθεί περισσότερες από 4 εκατομμύρια S–Classe Berline σε πελάτες σε όλον τον κόσμο. Η ονομασία «S–Classe» παρουσιάστηκε επισήμως με τη σειρά μοντέλου 116 το 1972. Τα τελευταία 10
χρόνια η S–Classe Berline παραμένει ιδιαίτερα
δημοφιλής στην Κίνα, στις ΗΠΑ, στη Νότια Κορέα και τη Γερμανία. Συνολικά, από
την παρουσίαση της γενιάς που βρίσκεται τώρα σε φάση διακοπής παραγωγής, έχουν
πουληθεί περισσότερες από 500.000 S–Classe Berline.
Le site
ποσοστό πιστότητας σε αυτό το μοντέλο είναι ιδιαίτερα υψηλό. Για παράδειγμα,
σχεδόν 80% των πελατών στη Δυτική Ευρώπη που οδηγούσαν S–Classe
επιλέγουν και πάλι Mercedes–Benz. Στις ΗΠΑ, το ποσοστό αυτό είναι πάνω από 70
τοις εκατό. Σε όλο τον κόσμο πωλείται περισσότερο η S–Classe Berline par
μακρύ μεταξόνιο: περίπου 9 στους 10 πελάτες επιλέγουν τη έκδοση long de S–Classe Berline.
MBUX: μία
νέα διάσταση στην εξατομίκευση και την αλληλεπίδραση
Καμία άλλη καινοτομία δεν έχει αλλάξει τόσο ριζικά τη λειτουργία μιας Mercedes-Benz όσο το MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Η δεύτερη γενιά του συστήματος, με δυνατότητα να μαθαίνει, εγκαινιάζεται
στη νέα S-Class. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει γίνει ακόμη πιο ψηφιακό και ευφυές,
καθώς το υλικό (hardware) και το λογισμικό έχουν κάνει άλματα
προόδου: φωτεινές ενδείξεις σε έως πέντε μεγάλες οθόνες, εν μέρει με τεχνολογία
OLED, διευκολύνουν ακόμη περισσότερο τον χειρισμό και τις λειτουργίες ανέσεων
του αυτοκινήτου. Οι δυνατότητες εξατομίκευσης και διαισθητικού χειρισμού
διευρύνθηκαν ακόμη περισσότερο. Αυτό ισχύει τόσο για τους πίσω επιβάτες όσο και
για τον οδηγό: για παράδειγμα, η νέα τρισδιάστατη οθόνη οδηγού προσφέρει, για
πρώτη φορά, καλύτερη αντίληψη του χώρου με το πάτημα ενός κουμπιού. Ρεαλιστικό,
τρισδιάστατο – οπτικά – αποτέλεσμα, χωρίς να χρειάζεται να φοράτε γυαλιά 3D.
Προαιρετικά
διατίθενται δυο διαφορετικές οθόνες Tête–en haut. Η
μεγαλύτερη οθόνη Tête–en haut προσφέρει περιεχόμενα με επαυξημένη
πραγματικότητα (AR). Για
παράδειγμα, κατά την πλοήγηση, προβάλλονται στη λωρίδα κυκλοφορίας εικονικά
κινούμενα βέλη αλλαγής κατεύθυνσης με μεγάλη ακρίβεια. Στο πλαίσιο των
λειτουργιών υποβοήθησης, εμφανίζονται πληροφορίες π.χ. από το ενεργό σύστημα
υποβοήθησης απόστασης. Η εικόνα προβάλλεται σε απόσταση 10 μέτρων, ενώ η
επιφάνεια ενδείξεων αντιστοιχεί σε οθόνη με διαγώνιο 77 ιντσών.
Ο φωνητικός
βοηθός «Hey Mercedes» αποκτά
ακόμη περισσότερες δυνατότητες εκμάθησης και διαλόγου ενεργοποιώντας τις en ligne υπηρεσίες
στην εφαρμογή Mercedes me. Επιπλέον, ορισμένες ενέργειες μπορούν να
πραγματοποιούνται ακόμη και χωρίς να πείτε «Hey Mercedes» για
ενεργοποίηση, όπως η αποδοχή τηλεφωνικής κλήσης. Το «Hey Mercedes» εξηγεί
πλέον επίσης λειτουργίες του οχήματος και απαντά σε ερωτήσεις γενικών γνώσεων.
Au S–Classe ο φωνητικός
οδηγός μπορεί να ελέγχεται και από τους πίσω επιβάτες.
Χρησιμοποιώντας
κάμερες στη μονάδα χειριστηρίων οροφής και αλγόριθμους μάθησης, το εσωτερικό
σύστημα υποβοήθησης MBUX αναγνωρίζει
και προβλέπει επιθυμίες και προθέσεις των επιβατών. Για να το κάνει αυτό, ερμηνεύει
την κατεύθυνση του κεφαλιού, τις κινήσεις των χεριών και τη γλώσσα του σώματος,
και ανταποκρίνεται με αντίστοιχες λειτουργίες του οχήματος. Εκτός από την
αυξημένη άνεση χειρισμού, το εσωτερικό σύστημα υποβοήθησης MBUX προσφέρει επίσης βελτιωμένη ασφάλεια. Πριν
την έναρξη της διαδρομής, ενημερώνει τον οδηγό εάν η κάμερα έχει ανιχνεύσει
παιδικό κάθισμα στη θέση του συνοδηγού χωρίς να έχει στερεωθεί με τη ζώνη
ασφαλείας, λόγου χάρη.
Avec le
fonction Intelligent Accueil de MBUX, η S–Classe
μετατρέπεται πλέον και σε κέντρο ελέγχου του σπιτιού, καθώς ολοένα περισσότεροι
άνθρωποι αποκτούν «έξυπνα σπίτια». Έτσι, η κινητή τεχνητή νοημοσύνη εξασφαλίζει
μέγιστη άνετη χειρισμού εξ αποστάσεως. Το δίκτυο WLAN et
οι αισθητήρες επιτρέπουν στο σπίτι να επικοινωνεί: η θερμοκρασία και ο
φωτισμός, τα παντζούρια και οι ηλεκτρικές συσκευές μπορούν να επιτηρούνται και
να ελέγχονται από μακριά. Οι αισθητήρες κίνησης και οι επαφές στα παράθυρα
ενημερώνουν τον χρήστη για τυχόν ευπρόσδεκτους ή ανεπιθύμητους επισκέπτες.
Dimensions
και εσωτερική σχεδίαση: μεγάλη ευρυχωρία και χαλαρωτική ατμόσφαιρα
Η S–Classe προσέφερε ανέκαθεν άνετα ταξίδια και χώρο για ήρεμη
εργασία. Με τη νέα γενιά, το εσωτερικό της έχει πλέον εξελιχθεί σε έναν
«ενδιάμεσο χώρο», ένα καταφύγιο μεταξύ του σπιτιού και του χώρου εργασίας. Όλα
σχεδόν τα χαρακτηριστικά που σχετίζονται με την άνεση και στις δύο εκδόσεις της
S–Classe, δηλαδή με κοντό και μακρύ μεταξόνιο, έχουν
βελτιωθεί τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα. Η αίσθηση ευρυχωρίας
είναι αντίστοιχα γενναιόδωρη.
Η επιθυμία για αρμονία μεταξύ ψηφιακής και
φυσικής πολυτέλειας οδήγησε σε μία επαναστατική εσωτερική σχεδίαση, η οποία
έχει στοιχεία αρχιτεκτονικής εσωτερικού χώρου και σχεδίασης θαλαμηγού. Η
αριστοτεχνική εμφάνιση του ταμπλό, της κεντρικής κονσόλας και των υποβραχιόνιων
δημιουργεί την αίσθηση ότι αιωρούνται στον άνετο εσωτερικό χώρο. Η συστηματική
μείωση του αριθμού χειριστηρίων και διακοπών υπογραμμίζει τη μινιμαλιστική
εμφάνιση του εσωτερικού. Μία διακριτική διαχωριστική γραμμή μεταξύ του επάνω
τμήματος του ταμπλό και του μεγάλου διακοσμητικού στοιχείου διαμορφώνει το χώρο
και δημιουργεί οπτικά την εντύπωση του εύρους.
Πέρα από τις έως πέντε οθόνες, εντυπωσιακά
χαρακτηριστικά αποτελούν επίσης τα μεγάλα διακοσμητικά στοιχεία στο ταμπλό
οργάνων και στο πίσω μέρος (στην έκδοση Confort Siège). Περιβάλλουν τους επιβάτες και αποτελούν τη μετεξέλιξη
του σχεδίασης «wrap–around». Μία ιδιαίτερα ελκυστική έκδοση είναι η
επένδυση ξύλου με ανοικτούς πόρους με κομψά ένθετα αληθινού αλουμινίου που
ακολουθούν τις καμπύλες. Στα νέα σχεδιαστικά στοιχεία συγκαταλέγονται και οι
τέσσερις επίπεδοι, τετράγωνοι κεντρικοί αεραγωγοί με οριζόντια διάταξη. Δύο
λεπτοί, κάθετοι αεραγωγοί σε κάθε πλευρά ολοκληρώνουν τη σχεδίαση του ταμπλό.
Η
οθόνη οδηγού και η οθόνη μέσων προσφέρουν μια ολοκληρωμένη αισθητική εμπειρία.
Η εμφάνιση των οθονών μπορεί να εξατομικευθεί επιλέγοντας ανάμεσα σε τέσσερα
στιλ ενδείξεων (Discreet, Sporty, Exclusive, Classique) και τρεις τρόπους λειτουργίας (Navigation (Πλοήγηση),
Assistance (Υποβοήθηση), Service) :
Καθίσματα: Η υψηλή τεχνολογία στην υπηρεσία της άνεσης
σε μακρινά ταξίδια
Τα καθίσματα κυριολεκτικά προσκαλούν τους
επιβάτες να καθίσουν αναπαυτικά και να χαλαρώσουν. Η ρευστή, τρισδιάστατη
σχεδίασή τους δημιουργεί την αίσθηση της ελαφρότητας, ενώ οι διαφορετικές
επενδύσεις αλλάζουν τον χαρακτήρα των καθισμάτων. Για παράδειγμα, οι συνεχείς,
διαμήκεις ραφές στο δέρμα Lugano offrent une performance éclectique et innovante,
tandis que le motif rhomboïdal progressif de la peau nappa et des Exclusive Napa est
plus classique et plus expressif.
Il y a jusqu'à 19 moteurs dans les sièges avant.
qui assurent le confort - un chiffre qui montre l'étendue de la technologie.
installés sur les sièges. Mais le confort ne suffit pas : les sièges
jouent également un rôle important en matière de sécurité. Et lorsqu'il s'agit de luxe
bien-être, toutes les places disponibles pour le S–Classe porter le
le label de qualité de l'Association allemande pour la santé de la colonne vertébrale AGR.
La nouvelle Classe S propose dix programmes de massage différents. Les programmes de massage
utilisent des moteurs à vibrations et peuvent renforcer l'effet de relaxation
avec de la chaleur, comme dans le cas d'un massage avec des pierres chaudes. À cette fin, le système
le chauffage des sièges est combiné avec les chambres à air des sièges actifs
de multiples contours. Les chambres à air sont situées plus près de la surface
du siège, de sorte que le contrôle devient plus facile et leur fonctionnement plus aisé.
mieux ressentie.
Le site
cinq versions différentes de sièges permettent de configurer l'arrière de la voiture.
de S–Classe dans un espace de repos ou de travail. Une nouvelle
est le coussin supplémentaire chauffant pour l'appui-tête, la
pour les deux sièges arrière à réglage électrique. La gamme et
l'angle de réglage du siège du passager avant en mode "chauffeur" et l'angle de réglage du siège en mode "chauffeur".
derrière lui ont également été améliorés.
Le site
Les programmes ÉNERGISER ConfortLes personnes qui se déplacent confortablement et qui ont une excellente condition physique.
En appuyant sur un bouton ou en donnant une commande vocale, l'approche holistique "Fit & Healthy" du système ENERGIZING Confort offre des services tangibles
l'expérience des différents systèmes de confort de la Classe S avec des fonctions regroupées en
différents mondes d'expérience. En même temps, le système crée le
une atmosphère appropriée à l'intérieur, par exemple rafraîchissante dans les
Les coachs peuvent également vous aider à vous détendre en cas d'itinéraires monotones ou à vous relaxer si le niveau de stress est élevé. Le COACH ÉNERGISANT propose même un programme de rajeunissement ou de bien-être adapté en fonction des éléments suivants
les données relatives au véhicule ou à l'itinéraire. L'algorithme intelligent prend également en compte les informations relatives à la qualité du véhicule et à l'itinéraire.
le niveau de sommeil et de stress si le conducteur est équipé d'un dispositif portable approprié.
Η Mercedes–Benz a radicalement amélioré le système de contrôle du confort ÉNERGISER à l'adresse
nouvelles S–Classe.
Des innovations telles que le massage par moteur vibrant ont été incorporées au système dans la
et par les sons émis par le système de sonorisation 4D Entourage Burmester® Haut–Fin. De cette manière, les basses s'améliorent
de manière perceptible. La reproduction directe du son dans les sièges ajoute un niveau supplémentaire à la qualité sonore des sièges.
expérience audio en 3D - son 4D
inspiré par le massage sonore. L'intensité perçue de
Le son peut être réglé individuellement pour chaque siège. L'expérience musicale
est ainsi mieux ressentie, ce qui est obtenu grâce à deux excitateurs
intégré au dos de chaque siège.
Automatisé
conduite et systèmes d'aide à la conduite : plus de soutien pour le conducteur
Le bureau sera bientôt mobile - même pour le conducteur. Du moins pour
ceux qui conduisent une voiture avec l'étoile : parce que la Mercedes–Benz souhaite que la nouvelle S–Classe peuvent être conduits automatiquement, avec
une sécurité technique et fonctionnelle absolue, répondant à toutes les exigences légales strictes et à toutes les exigences en matière de sécurité.
les exigences du système dit de niveau 3. À partir du deuxième semestre de
2021, il est prévu que la S–Classe sera prêt pour l'automatisation dans le cadre de la
conditions de conduite avec le nouveau système CONDUIRE PILOTEen cas de trafic intense ou de congestion
sur des tronçons autoroutiers appropriés en Allemagne. En supprimant la pression des
Ce système permet au conducteur de se concentrer sur d'autres aspects de son travail.
activités, telles que surfer sur l'internet ou lire et répondre à des questions. courriel avec le En–Voiture Bureaupour gagner du temps.
Avec la nouvelle S–Classe η Mercedes–Benz fait un nouveau grand pas vers la vision
de conduite sans accident. Le conducteur est soutenu par de nombreux nouveaux ou
des systèmes d'aide à la conduite améliorés. Il est donc plus détendu dans la
La vie quotidienne et la conduite avec confort et sécurité. En cas de danger,
Les systèmes d'assistance peuvent réagir aux collisions imminentes
en fonction des besoins. Le fonctionnement des systèmes est illustré par un
une nouvelle conception de l'écran du conducteur.
Grâce à des capteurs environnementaux améliorés,
Les systèmes de stationnement offrent un soutien encore plus efficace au conducteur pendant les phases de stationnement.
manœuvres à basse vitesse. La maniabilité est plus rapide et plus intuitive
grâce à son inclusion dans la MBUX. Le système de direction arrière en option
est intégré dans les systèmes d'aide au stationnement, tandis que l'essieu de secours est intégré dans les systèmes d'aide au stationnement.
Le calcul de la trajectoire a été ajusté en conséquence. La fonction de freinage
d'urgence sert également à protéger les autres utilisateurs du système d'urgence.
route.
Ο
le conducteur peut garer et dégariser la voiture grâce au système de stationnement. smartphone avec le
système d'aide au stationnement à distance. Le fonctionnement a été simplifié
de manière significative. Si le S–Classe a une pré-installation de INTELLIGENT PARC PILOTEpuis
est prêt à fonctionner Automatisé Valet Parking (AVP, 4ο
επίπεδο SAE). Σε συνδυασμό με τον αναγκαίο προαιρετικό
εξοπλισμό και την αντίστοιχη υπηρεσία Connecter
(ανάλογα με τη χώρα), η νέα S–Classe διαθέτει την τεχνολογία που χρειάζεται, ώστε να
μπαίνει και να βγαίνει από πολυώροφα γκαράζ, που έχουν υποδομή AVPavec
λειτουργία υψηλής αυτοματοποίησης και χωρίς οδηγό, εφόσον το επιτρέπει η
νομοθεσία της χώρας.
Σύστημα
ανάρτησης: ευκολότεροι και πιο δυναμικοί ελιγμοί με το σύστημα διεύθυνσης πίσω
άξονα
Τα πρωτοποριακά συστήματα ανάρτησης
προσφέρουν εντυπωσιακή εμπειρία ταξιδιού στη νέα S–Classe. Le site
(προαιρετικό) σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα με γωνία διεύθυνσης έως 10°
προσφέρει βελτιωμένες δυνατότητες ελιγμών στην πόλη, αντίστοιχες ενός compact voiture.
Ακόμα και στην S–Classe με το μακρύ μεταξόνιο και τετρακίνηση, ο
κύκλος στροφής έχει μειωθεί κατά 1,9 μέτρα φτάνοντας κάτω από τα 10,9 μέτρα.
Η
προαιρετική, πλήρως ενεργή ανάρτηση E–ACTIVE BODY CONTROLqui
λειτουργεί στα 48 V, προσφέρει έναν μοναδικό συνδυασμό άνεσης και
ευκινησίας, καθώς και πρόσθετη προστασία σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Η
αερανάρτηση AIRMATIC με συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση ADS+
περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό. Η στενή συνεργασία μεταξύ όλων των
συστημάτων ανάρτησης και ελέγχου εξασφαλίζει μέγιστη ευστάθεια και ασφάλεια. Η Mercedes–Benz a
προσθέσει μια νέα λειτουργία του συστήματος PRE–SAFE® Impulse Side à
μέτρα που εφαρμόζονται κατά το στάδιο πριν την σύγκρουση: Σε περίπτωση κινδύνου
πλευρικής σύγκρουσης, η ανάρτηση E–ACTIVE BODY CONTROL
μπορεί να ανασηκώσει το αμάξωμα του οχήματος κατά έως 80 χιλιοστά μέσα σε λίγα
δέκατα του δευτερολέπτου. Έτσι μειώνονται τα φορτία στα στοιχεία κάθε πόρτας,
καθώς τα μαρσπιέ μπορούν να απορροφήσουν μεγαλύτερη ποσότητα ενέργειας επειδή
βρίσκονται σε υψηλότερο σημείο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της
παραμόρφωσης του χώρου επιβατών και των φορτίων που επενεργούν στους επιβάτες.
Οι αισθητήρες ραντάρ μπορούν να αναγνωρίζουν έγκαιρα μια πιθανή πλευρική
σύγκρουση.
Εξωτερική
σχεδίαση: τέλειες αναλογίες για κλασική εμφάνιση
Με κοντό μπροστινό πρόβολο, μακρύ μεταξόνιο
και ισορροπημένο πίσω πρόβολο, η S–Classe έχει τη σχεδίαση ενός κλασικού berline με τέλειες
αναλογίες. Το φαρδύ μετατρόχιο και οι τροχοί, που δεν προεξέχουν από το
αμάξωμα, σε μοντέρνα σχέδια δίνουν στο αυτοκίνητο μία μυώδη εμφάνιση. Οι
χαρακτηριστικές γραμμές και πτυχώσεις στις πλευρές του αυτοκινήτου έχουν μειωθεί
αισθητά. Οι έξυπνα διαμορφωμένες επιφάνειες με τις γλυπτές καμπύλες δημιουργούν
ενδιαφέρουσες φωτοσκιάσεις. Το μπροστινό τμήμα εντυπωσιάζει με την κορυφαία
μάσκα ψυγείου.
Οι προβολείς καθορίζουν την όψη του
αυτοκινήτου. Διαθέτουν τα φώτα πορείας ημέρας που χαρακτηρίζουν την S–Classe, αλλά αυτή
τη φορά είναι πιο επίπεδοι και ελαφρώς μικρότεροι συνολικά. Οι (προαιρετικές)
επίπεδες χειρολαβές στις πόρτες εξελίχθηκαν ειδικά για αυτό το μοντέλο.
Εκτείνονται ηλεκτρικά όταν πλησιάζει ο οδηγός ή όταν αγγίζει κάποιος επιβάτης
την εξωτερική τους επιφάνεια. Η πρόσβαση χωρίς κλειδί εξασφαλίζεται με το
système KEYLESS–GO.
Η
δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου συνεχίζει και το πίσω τμήμα. Χάρη στη
μελετημένη σχεδίαση των εσωτερικών τους επιφανειών και κάποιες ειδικές
λειτουργίες φωτισμού, τα πίσω φώτα συντελούν στην εντύπωση υψηλής ποιότητας και
στη χαρακτηριστική εμφάνιση της S–Classe τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα.
Le site
φώτα: καινοτόμα ψηφιακή τεχνολογία μέσα και έξω
Το προαιρετικό σύστημα DIGITAL LIGHT μπαίνει για πρώτη φορά σε σειρά παραγωγής
à l'adresse Mercedes–Benz, επιτρέποντας εντελώς νέες λειτουργίες
υποβοήθησης :
-
Προειδοποίηση
για ανίχνευση οδικών έργων προβάλλοντας ένα εικονίδιο εκσκαφέα στο οδόστρωμα
-
Προβολή
ακτίνας φωτός σε πεζούς που ανιχνεύονται στην άκρη του δρόμου ως προειδοποίηση
-
Οι φωτεινοί
σηματοδότες, τα σήματα stop και απαγόρευσης εισόδου επισημαίνονται
προβάλλοντας ένα προειδοποιητικό σύμβολο στο οδόστρωμα
-
Υποστήριξη σε
στενές λωρίδες κυκλοφορίας (με οδικά έργα) προβάλλοντας βοηθητικές γραμμές στο
οδόστρωμα.
Le site DIGITAL LIGHT διαθέτει μία μονάδα φωτισμού σε κάθε
προβολέα αποτελούμενη από τρεις πανίσχυρες λυχνίες LED των οποίων
το φως διαθλάται και κατευθύνεται από 1,3 εκατομμύρια μικρό-κάτοπτρα. Συνεπώς,
η ανάλυση υπερβαίνει τα 2,6 εκατομμύρια pixel ανά όχημα,
επιτρέποντας την κατανομή φωτός με μεγάλη ακρίβεια. Έτσι το σύστημα υποβοήθησης
φώτων μεγάλης σκάλας μπορεί να εξαιρεί με 100 φορές μεγαλύτερη ακρίβεια τα
επερχόμενα οχήματα και τα οδικά σήματα από τη φωτεινή ακτίνα σε σύγκριση με το
φως 84 pixel. Οι διαβαθμίσεις φωτός/σκίασης και η
κατανομή του φωτός όλων των υπόλοιπων λειτουργιών προσαρμοζόμενου φωτισμού
παρέχονται με σημαντικά μεγαλύτερη ακρίβεια, π.χ. φωτισμός ομίχλης, φωτισμός
αυτοκινητοδρόμου ή φωτισμός πόλης.
Χάρη
στην τεχνολογία LED, η νέα S–Classe a
πραγματοποιήσει ένα σημαντικό άλμα και στον εσωτερικό φωτισμό: η Mercedes–Benz a
δημιουργήσει για πρώτη φορά διαδραστικό εσωτερικό φωτισμό. Ο (προαιρετικός)
ενεργός ατμοσφαιρικός φωτισμός έχει πλέον ενσωματωθεί στα συστήματα υποβοήθησης
οδήγησης και έχει τη δυνατότητα να ενισχύει οπτικά τις προειδοποιήσεις. Το
γεγονός αυτό επιτρέπει και την αντίστοιχη επιβεβαίωση ανταπόκρισης από τα
συστήματα ανέσεων, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος κλιματισμού και του
φωνητικού βοηθού «Hey Mercedes".
Αεροδυναμική:
εκτενείς προσομοιώσεις κατά την πρώιμη φάση ανάπτυξης
Με συντελεστή αεροδυναμικής Cd που ξεκινά από 0,22, η S–Classe
αναδεικνύεται σε ένα από τα πλέον αεροδυναμικά αυτοκίνητα του κόσμου, ιδίως
στην πολυτελή κατηγορία. Παρόλο που η μετωπική επιφάνεια (A) της νέας S–Classe έχει αυξηθεί
ελαφρώς στα 2,5 τ.μ., ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί ακόμη
περισσότερο σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Το γινόμενο των τιμών Cd et A είναι 0,56 τ.μ., δηλαδή 200 τ.εκ. μικρότερο σε σύγκριση
με το προηγούμενο μοντέλο μετά το facelift. Τα μέτρα αεροδυναμικής στο αμάξωμα, το
υποδάπεδο και τα προσαρτήματα προσφέρουν καλές επιδόσεις τόσο στην αεροδυναμική
σήραγγα όσο και κατά τη οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες. Οι προσομοιώσεις
αεροδυναμικής πραγματοποιήθηκαν ήδη από τα πρώιμα στάδια ανάπτυξης
χρησιμοποιώντας υπολογιστές υψηλής απόδοσης.
Η S–Classe a
επιτύχει επίσης σημαντικές βελτιώσεις αεροακουστικής. Το προηγούμενο μοντέλο
είχε ήδη άριστες επιδόσεις ως προς τους θορύβους στον εσωτερικό χώρο. Στο νέο
μοντέλο επικρατεί ακόμη περισσότερη ησυχία. Η υψηλή ακαμψία του αμαξώματος
αποτελεί τη βάση για την εξαιρετική άνεση ως προς τους θορύβους και τους
κραδασμούς, αλλά συμπληρώνεται και με πρόσθετα μέτρα βελτίωσης. Για παράδειγμα,
οι οπές για τα καλώδια στο τροπέτο διαθέτουν διπλά λαστιχένια στεγανοποιητικά.
Για να ακούγεται ο ήχος κινητήρα πολιτισμένος και καθόλου ενοχλητικός στον
εσωτερικό χώρο, η μόνωση του τροπέτου επεκτάθηκε στις πλευρές των κολώνων Α και
στο δάπεδο. Η Mercedes–Benz χρησιμοποιεί επίσης για πρώτη φορά
ηχοαπορροφητικό αφρώδες υλικό σε ορισμένα τμήματα του αμαξώματος.
Σύστημα
μετάδοσης κίνησης: περισσότερος εξηλεκτρισμός, περισσότερη αποδοτικότητα
Οι πρώτες εκδόσεις κινητήρων που θα
εξοπλίσουν τη νέα S–Classe είναι εξακύλινδροι εν σειρά βενζινοκινητήρες
και πετρελαιοκινητήρες διαφορετικών επιπέδων ισχύος.
Ένας κινητήρας V8 με ενσωματωμένο δυναμό μίζας (ISG) et
ηλεκτρικό σύστημα 48 Était θα είναι διαθέσιμος σύντομα. Η υβριδική
ηλεκτρική έκδοση με ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χιλιομέτρων θα παρουσιαστεί
το 2021.
Η
γκάμα του μοντέλου κατά την παρουσίαση της S–Classe :
Ακολουθούν οι τιμές κατανάλωσης σύμφωνα με WLTP :
Corps
οχήματος και προστασία από ατυχήματα: νέοι μετωπικοί αερόσακοι για τους πίσω επιβάτες
Η ευφυής σχεδίαση του αμαξώματος και οι
καινοτομίες στα συστήματα συγκράτησης επιβεβαιώνουν τον ηγετικό ρόλο της S–Classe στο θέμα της
παθητικής ασφάλειας. Το νέο υβριδικό αμάξωμα από κράμα αλουμινίου με
περιεκτικότητα άνω του 50 τοις εκατό σε αλουμίνιο πληροί πολλές απαιτήσεις:
Υψηλό επίπεδο σταθερότητας σε σύγκρουση, χαμηλότερο βάρος και μεγάλη ακαμψία
αμαξώματος. Όλες αυτές οι ιδιότητες εξασφαλίζουν εξαιρετικά χαρακτηριστικά
οδικής συμπεριφοράς σε συνδυασμό με εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο θορύβων και
κραδασμών.
Το 2019, με το Experimental Sécurité Véhicule (ESF) 2019, η Mercedes–Benz présenté
τις ιδέες τις οποίες επεξεργάζονται οι ειδικοί ασφάλειας της εταιρείας. Μεταξύ
των 20 και πλέον καινοτομιών, υπήρχαν ορισμένες που ήταν σχεδόν έτοιμες να
τεθούν σε σειρά παραγωγής, όπως ο πίσω αερόσακος, ο οποίος είναι πλέον
διαθέσιμος ως προαιρετικός εξοπλισμός στη νέα S–Classe. Ο μετωπικός
αερόσακος για τους πίσω επιβάτες φουσκώνει εξαιρετικά ήπια χάρη στην καινοτόμα,
κυλινδρική δομή μου. Σε περίπτωση σφοδρής μετωπικής σύγκρουσης, ο πίσω
αερόσακος μπορεί να μειώνει σημαντικά το φορτίο που επενεργεί στο κεφάλι και
τον αυχένα των επιβατών στις πίσω εξωτερικές θέσεις.
Au
διάρκεια σφοδρής πλευρικής σύγκρουσης, ανάλογα με τη φορά της σύγκρουσης, τη
σφοδρότητα και την ύπαρξη συνοδηγού στο όχημα, ο νέος κεντρικός αερόσακος
παρεμβάλλεται ανάμεσα στα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού, μειώνοντας
έτσι τον κίνδυνο να έρθουν σε επαφή τα κεφάλια τους. Είναι ενσωματωμένος στην
πλάτη του καθίσματος του οδηγού, στο κέντρο του οχήματος.
Βιωσιμότητα: ανάπτυξη με σεβασμό προς το
περιβάλλον
Στην S-Class χρησιμοποιούνται περισσότερα από 98 κιλά εξαρτημάτων που κατασκευάζονται
από υλικά διατήρησης φυσικών πόρων. Ο αριθμός των εξαρτημάτων που περιέχουν
ανακυκλωμένα υλικά είναι πλέον 120 – υπερδιπλάσιος σε σύγκριση με το
προηγούμενο μοντέλο. Άλλα 40 κιλά περίπου φτιάχνονται από ανανεώσιμες πρώτες
ύλες. Η διαδικασία ανάπτυξης με σεβασμό προς το περιβάλλον αποτελεί αναπόσπαστο
τμήμα της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας και βασίζεται σε συγκεκριμένους
στόχους. Οι περιβαλλοντικές πτυχές λαμβάνονται υπόψη ήδη από τη φάση
σχεδιασμού.
Le nouveau
ανακυκλωμένο νήμα, με την εμπορική ονομασία Econyl®, χρησιμοποιείται πλέον για τα καλύμματα
δαπέδου. Φτιάχνεται από ανακυκλωμένο νάιλον το οποίο ανακτάται από απόβλητα που
προορίζονται για υγειονομική ταφή, όπως παλιά δίχτυα αλιείας και υπολείμματα
υφαντουργίας και μοκετών. Όλα αυτά συλλέγονται και μετατρέπονται σε καινούριο
νήμα, το οποίο έχει τις ίδιες ιδιότητες με το νάιλον που φτιάχνεται από
καινούριες πρώτες ύλες. Η διαδικασία ανακύκλωσης που χρησιμοποιείται για την
παραγωγή αυτού του νήματος προκαλεί σημαντικά λιγότερο CO2 à l'adresse
σύγκριση με την κατασκευή νέου νήματος. Ταυτόχρονα, επιτρέπει στη Mercedes–Benz να συνεχίζει
τον κύκλο ζωής των υλικών.
Ιστορία: το πρότυπο της πολυτελούς κατηγορίας
εδώ και δεκαετίες
Η Mercedes–Benz S–Classe a
μια μακρά παράδοση που ξεκινά σχεδόν ταυτόχρονα με την ιστορία της μάρκας Mercedes à
αρχές του 20ου αιώνα. Κάθε μοντέλο έχει επηρεάσει καθοριστικά τη μηχανολογία της
αυτοκίνησης στην εποχή του. Πολύ πριν καθιερωθεί επισήμως η ονομασία S–Classe, le
μοντέλα της κορυφαίας και πολυτελούς κατηγορίας αποτελούσαν το επίκεντρο της
γκάμας της εταιρείας από τη Στουτγάρδη, η οποία αποτελούσε ανέκαθεν σύμβολο της
πολυτέλειας, της άνεσης, της ασφάλειας και του lifestyle. Les
ρίζες της οικογένειας S–Classe εντοπίζονται στο μοντέλο 220 (W 187)
του 1951. Η ονομασία «S–Classe» παρουσιάστηκε επισήμως με τη σειρά μοντέλου
116 το 1972.
Tout compte fait
Απο την πρώτη στιγμή, η S Class ήταν ένα αυτοκίνητο το οποίο ήταν συνώνυμο της πολυτέλειας, της ασφάλειας και της καινοτομίας. Έτσι και η νέα S Class, μένει πιστή στα όσα αντιπροσωπεύει εδώ και δεκαετίες, φέρνοντας καινοτομίες που σήμερα δεν είναι καν ακόμη διαθέσιμες λόγω νομικών περιορισμών. Θα μπορούσε να πει κανείς, πως για άλλη μία φορά, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι μπροστά απο την εποχή του. Την αντιπροσωπεύει απόλυτα θα έλεγε κανείς, το slogan της Mercedes, “The best or nothing”…