Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλα τα ψηφιακά εργαλεία, le νέες Online υπηρεσίες που έχουν στη διάθεσή τους, προκειμένου να προσφέρουν μία υψηλού επιπέδου εμπειρία στους πελάτες.
Σημαντικό μέρος των συζητήσεων αφιερώθηκε σε ζητήματα σχετικά με την αδιάκοπη προσπάθεια για περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών After Sales και των δεικτών ικανοποίησης πελάτη.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία με τους πελάτες, η οποία παραμένει εξαιρετικά σημαντική, παρά την εκτεταμένη υιοθέτηση ψηφιακών μεθόδων επικοινωνίας.
Ιδιαίτερα σημαντική και ουσιαστική ήταν η παρουσία των κ.κ. Πολυχρόνη και Γιάννη Συγγελίδη, οι οποίοι με την ενεργή συμμετοχή τους απέδειξαν έμπρακτα τη στήριξη στο ανθρώπινο δυναμικό των συνεργατών της εταιρίας, αλλά και τη συνεχή επένδυση της Citroën στον τομέα του après-vente. Επίσης, ο Γενικός Διευθυντής της Citroën, κ. Πέτρος Πιπερίδης, ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη σημασία της εκπαίδευσης και της συνεχούς κατάρτισης του προσωπικού και έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην πελατοκεντρική προσέγγιση της Citroën και στην παροχή ολοκληρωμένων και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες μετά την πώληση.
Το νέο Jeep Cherokee, θα επιστρέψει στη γκάμα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δεδομένου πως αποσύρθηκε από…
Ο όμιλος Volkswagen ανέφερε ότι οι υψηλότεροι εισαγωγικοί δασμοί για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής…
Η Ford επισπεύδει την έλευση της συναρπαστικής Mustang GTD στην Ευρώπη, καθώς το εντυπωσιακό μοντέλο…
Το DNA της Audi «Πρωτοπορία μέσω της Τεχνολογίας» κέρδισε τις προτιμήσεις κατά συντριπτική πλειοψηφία των…
Δυναμική και άκρως ενδιαφέρουσα για τους Έλληνες επαγγελματίες είναι η παρουσία της Ford στην έκθεση…
Ο Όμιλος Συγγελίδη που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά αυτοκινήτου, εισάγοντας κορυφαίες μάρκες όπως Citroen,…