Εάν υπάρχει ένα voiture που μπορείς να πεις ότι είναι “λύκος με προβιά αρνιού“, είναι το Audi RS3. Σχεδόν… παραδοσιακά, το μοντέλο της γερμανικής φίρμας, έχει εμφάνιση (σχεδόν) “οικογενειακή” και επιδόσεις supercar. Έτσι, δεν μπορεί παρά να είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι μετά από το καλοκαίρι έρχεται η επόμενη γενιά του σε sportback et berline εκδόσεις.
Τι είναι ενδιαφέρον λοιπόν στο νέο RS3; Φυσικά οι επιδόσεις, εν πρώτοις, η τιμή (κι αυτή εν πρώτοις) και η Technologie που θα “κουβαλάει”. Έχουμε και λέμε λοιπόν: Τα Audi RS 3 Sportback et RS 3 Sedan θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην Ευρώπη μετά το καλοκαίρι, με μία πρώτη ένδειξη τιμής à l'adresse Allemagne, est 60.000 € et 62.000 €, για τις βασικές εκδόσεις των RS 3 Sportback και RS 3 Sedan, αντίστοιχα.
Και από επιδόσεις; Κάνοντας το sprint de l'arrêt à 100 km/h en un peu moins de 3,8 δευτερόλεπτα, Final ταχύτητα έως 290 χλμ./ώρα, κατανεμητής ροπής RS Torque Splitter, semi-slick ελαστικά και συγκεκριμένα προφίλ οδήγησης RS – το νέο Audi RS 3 προσφέρει κορυφαίου επιπέδου δυναμική οδήγηση και τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του. Το μοντέλο φοράει πεντακύλινδρο κινητήρα με ισχύ 400 PS (294 kW) και Couple de 500 Nm, στον οποίο έχει δοθεί μεγάλο βάρος όχι μόνο στις επιδόσεις, αλλά και στη χροιά του. Οπτικά, το νέο RS 3 επιδεικνύει το σπορ DNA του με ένα φαρδύτερο αμάξωμα, σπορ σύστημα εξάτμισης RS και οθόνες πιλοτηρίου όπως αυτές που απαντώνται στα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
La conception
Ο σχεδιασμός του νέου Audi RS 3 είναι ακόμα πιο δυναμικός και ισχυρός από αυτόν του προκατόχου του. Στο μπροστινό μέρος, ο μεγάλος προφυλακτήρας RSle επανασχεδιασμένο Singleframe με την εντυπωσιακή μάσκα της κηρήθρας και οι μεγάλοι αεραγωγοί , δίνουν στο compact σπορ αυτοκίνητο μια ξεχωριστή εμφάνιση. Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με επίπεδους, σφηνοειδείς προβολείς LED και πίσω φώτα LED, συμπεριλαμβανομένων δυναμικών φλας. Οι προβολείς LED Matrix διατίθενται προαιρετικά, με σκούρα περιγράμματα γύρω από τα ψηφιακά φώτα ημέρας. Ένα σύνολο 3×5 pixel τμημάτων LED, παρέχει μια αδιαμφισβήτητη εμφάνιση – μια καρώ σημαία εμφανίζεται στον αριστερό προβολέα ως μια δυναμική σκηνή coming home/leaving home και τα γράμματα RS 3 εμφανίζονται από την πλευρά του οδηγού. Κατά την οδήγηση, η καρώ σημαία ανάβει και στις δύο πλευρές.
Υπάρχει επίσης ένα νέο στοιχείο σχεδίασης πίσω από τους θόλους των μπροστινών τροχών: Μια εντυπωσιακή πρόσθετη έξοδος αέρα. Ο μπροστινός άξονας έχει διευρυνθεί κατά 33 χιλιοστά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Στο Sportback, ο πίσω άξονας έχει αυξηθεί κατά δέκα χιλιοστά. Το RS 3 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με ατσάλινες ζάντες 19 ιντσών σε σχέδιο ακτίνας 10Υ. Ο πραγματικός αγωνιστικός σχεδιασμός ενσωματώνεται από τις προαιρετικά διαθέσιμες ακτίνες 5Υ με την επωνυμία RS. Η Audi θα τοποθετεί επίσης semi-slick ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero “Trofeo R” για πρώτη φορά, προαιρετικά. Οι πινελιές φινιρίσματος εμπνευσμένες από το Motorsport περιλαμβάνουν τον επανασχεδιασμένο οπίσθιο προφυλακτήρα ειδικά για RS, με ενσωματωμένο διαχύτη και το σύστημα εξάτμισης RS με δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις.
Το μοτέρ, το 7άρι κιβώτιο και το RS Torque Splitter
Ο 2.5 TFSI που χρησιμοποιεί το νέο RS 3 έχει κερδίσει το βραβείο “International Engine of the Year" εννέα συνεχόμενες φορές! Στην τελευταία του γενιά, ο κινητήρας είναι πιο ισχυρός από ποτέ. Εκτός της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, με τα 280 χλμ./ώρα να διατίθενται ως προαιρετική αναβάθμιση ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, η τελική ταχύτητα ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα. Αυτό καθιστά το Audi RS 3 το καλύτερο στην κατηγορία του όσον αφορά την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αύξηση της ροπής στα 500 Nm, 20 Nm περισσότερο από τον προκάτοχό του, η οποία διατίθεται μεταξύ 2.250 και 5.600 σ.α.λ. Ως αποτέλεσμα, το Audi RS 3 επιταχύνει ακόμη πιο γρήγορα από χαμηλές στροφές. Επίσης, η μέγιστη ισχύς των 400 PS (294 kW) είναι διαθέσιμη νωρίτερα, πριν από τις 5.600 σ.α.λ. και εκτείνεται σε ένα ευρύ επίπεδο έως τις 7.000 σ.α.λ.. Μια νέα μονάδα ελέγχου κινητήρα αυξάνει επίσης την ταχύτητα με την οποία όλα τα επιμέρους στοιχεία του κινητήρα επικοινωνούν μεταξύ τους.
Un site αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, είναι αυτό που θέτει τη δύναμη του πεντακύλινδρου κινητήρα στον δρόμο – με μικρούς χρόνους αλλαγής και σπορ λόγο μετάδοσης. Η μοναδική ακολουθία ανάφλεξης 1-2-4-5-3 των κυλίνδρων και ο ασύγκριτος, σύμφωνα με την Audi, ήχος που τον συνοδεύει, καθιστούν την οδηγική εμπειρία ακόμα πιο συναρπαστική. Για πρώτη φορά, το σύστημα εξάτμισης διαθέτει ένα πλήρως μεταβλητό σύστημα ελέγχου πτερυγίων που υποστηρίζει ενδιάμεσες θέσεις, διευρύνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά του ήχου ακόμη περισσότερο. Μπορεί να ρυθμιστεί μέσω του συστήματος δυναμικής οδήγησης Audi drive select. Στις λειτουργίες Dynamique et RS Performance, για παράδειγμα, τα πτερύγια ανοίγουν πολύ νωρίτερα - les éléments émotionnels du son sont encore plus intenses. En outre, le son inimitable du moteur cinq cylindres est encore renforcé par le système d'échappement sport RS en option.
La nouvelle RS 3 est le premier modèle de la marque propriétaire du RS Torque Splitter, un nouveau distributeur de couple qui répartit le couple moteur entre les roues arrière de manière entièrement variable. Contrairement au différentiel d'essieu arrière et au ensemble d'embrayages multiples précédentle diviseur de couple doit utiliser l'un des éléments suivants embrayage multiple à commande électronique à l'adresse chaque demi-essieu. En conduite dynamique, le répartiteur de couple augmente le couple du moteur. couple d'entraînement au niveau de la roue arrière extérieure avec la charge la plus élevée, ce qui réduit considérablement la tension subversion. Sur courbes gauchestransmet le couple sur la roue arrière droiteDans les virages dans le sens des aiguilles d'une montre, la roue arrière gauche et en ligne droite, la roue arrière droite et la roue arrière gauche. aux deux roues. Cela permet d'obtenir une Stabilité et le maximum flexibilité - en particulier dans les virages à grande vitesse. Sur les routes étroites, le répartiteur de couple permet de contrôler les mouvements en appliquant toute la puissance du moteur à une seule des roues arrière. jusqu'à 1 750 Nm de couple. La répartition exacte du couple dépend toujours du mode sélectionné dans Audi drive select et du mode de conduite correspondant.
Et le mode dérive !
Audi a développé un autre mode de conduite spécifiquement pour la RS 3, le mode RS Torque Rear - comme fonction de dérive avec sa propre courbe caractéristique pour le diviseur de couple. La fonction RS Performance, créé spécifiquement pour le pisteest une autre innovation révolutionnaire. Il utilise un moteur et une boîte de vitesses spécifiques et s'adapte précisément à l'environnement du véhicule. semi-slick ελαστικά qui, pour la première fois, sont disponibles pour le RS 3 en tant que option d'usine. Dans ce cas, le répartiteur de couple offre une conduite particulièrement dynamique et sportive le long de l'axe longitudinal avec une sous-alimentation et une suralimentation aussi limitées que possible. Ces fonctions peuvent être sélectionnées via le système de conduite dynamique Audi drive select, qui propose également les profils suivants : Confort, auto, dynamique, RS Individual et l'efficacité.
La norme Suspension sportive RS dispose d'amortisseurs et d'une distribution nouvellement développés, tous deux spécifiques à la RS 3. Les soupapes garantissent que la amortisseurs présenter une réaction particulièrement sensible dans le cadre des caractéristiques réinitialisation et compression. Cela permet à la suspension de réagir encore plus rapidement et plus efficacement à la situation de conduite. La suspension sport RS plus par amortisseurs réglables Disponible sur facultatif. Il s'ajuste en permanence et individuellement chaque amortisseur à l'état de la route, à la situation de conduite et au mode sélectionné dans Audi drive select. Les trois courbes caractéristiques confortable, équilibré et sportifLes caractéristiques des amortisseurs sont clairement perceptibles.
Le plus grand camping-car d'angleL'angle de braquage, c'est-à-dire l'angle des roues par rapport à la route, se traduit par une réponse plus précise de la direction et une plus grande capacité de braquage. Par rapport à l'Audi A3, les roues de l'essieu avant de la nouvelle RS 3 ont exactement le même angle de braquage que l'Audi A3. moins d'un degré de carrossage négatif supplémentaire. Pour ce faire, le roulements à billes tandis que le ciseaux de fond ont reçu des roulements plus durs, sous-châssis et stabilisateurs. Ο essieu arrière caractéristiques conception quatre liens par Ensemble ressort/amortisseur, sous-châssis et barre antiroulis séparés.
Le site rouesqui sont plus rigides que ceux de l'Audi A3 et de la S3, absorbent les forces latérales accrues générées par le répartiteur de couple. Η angle négatif ici est presque un demi-escadron plus importante que celle de la Α3. Le site volant progressif en particulier pour la RS, il modifie le rapport de vitesse en fonction de l'angle de braquage - à mesure que l'angle de braquage augmente, le rapport devient plus petit et une conduite plus directe. Il est également sensible à la vitesse et peut être configuré via Audi drive select. L'installation du système ressorts et amortisseurs sont sensiblement dur et le corps est dix millimètres plus bas de la S3 et 25 mm plus bas que A3.
Une autre nouveauté du RS 3 est le contrôleur modulaire de la dynamique du véhicule (mVDC), qui garantit que le systèmes de châssis interagissent plus précisément et plus rapidement dans la nouvelle RS 3. Pour ce faire, le système central collecte des données de tous les composants liés à la dynamique latérale. Le mVDC synchronise la unités de contrôle du couple, leur amortisseurs adaptatifs et le contrôle du couple sur chaque roue pour une conduite et une maniabilité de haute précision. Globalement, il augmente la flexibilité de l'ensemble du véhicule, en particulier sur les itinéraires dynamiques et exigeants.
L'intérieur
À l'intérieur également, de nombreux éléments spécifiques à la RS soulignent le caractère unique de cette voiture. look sportif. Les écrans s'affichent dans le Audi virtual cockpit plus cockpit virtuel de 12,3 poucesqui est disponible en standard. Il doit afficher les valeurs de vitesse de rotation sous forme de graphiques à barres et doit afficher puissance et couple en pourcentage. En option, les vitesse de rotation de l'écran est disponible dans le nouveau design "RS Runway". Dans ce cas, les valeurs sont affichées dans la direction opposée, d'une manière qui ressemble visuellement à l'image du piste d'avion - la vitesse la plus élevée au premier plan et la vitesse la plus faible à l'arrière-plan. En outre, l'Audi virtual cockpit plus comprend les éléments suivants écrans pour la force g, temps au tour et accélération de 0 à 100 km/h, 0-200 km/h, quart de mille et huitième de mille.
Le RS spécial indicateur de changement de vitesse clignote en mode de transmission manuelle, fait passer l'affichage du régime de du vert au jaune au rouge, clignotant d'une manière similaire à celui utilisé en sport automobilepour indiquer le moment idéal pour changer de vitesse. Η Écran tactile de 10,1 pouces comprend ce que l'on appelle le "moniteur RS", qui affiche l'état de santé de l'utilisateur. les températures du liquide de refroidissement, du moteur et de l'huile de transmission ainsi que la pression des pneus.
Pour la première fois, l'Audi RS 3 est également équipée d'un système d'échappement. affichage tête haute qui affiche des informations pertinentes sur le pare-brise, dans le champ de vision du conducteur, y compris l'indicateur de changement de vitesse de la boîte de vitesses.
La sensation de course authentique est encore renforcée par la tableau de bord en fibre de carbone et les sports Sièges RS avec embossage RS et surpiqûres contrastées de couleur anthracite. Le revêtement des sièges est disponible en option en cuir nappa fin avec des surpiqûres RS en nid d'abeille et des surpiqûres noires brillantes, rouges ou, pour la première fois, vertes contrastées. Des packs RS Design en rouge et en vert sont disponibles pour s'harmoniser. Ils comprennent des tapis de sol spéciaux avec surpiqûres contrastées et broderie RS, ainsi que des ceintures de sécurité aux bords colorés. Le pack Design plus comprend des détails de sièges rouges ou verts et des accents décoratifs colorés sur les bouches d'aération.
La RS 3 est équipée de série de Volant en cuir à trois branches RS Sport με επίπεδη βάση. Διαθέτει ενσωματωμένα, υψηλής ποιότητας paddles από χυτοσίδηρο. Όσοι επιλέγουν το design πακέτο λαμβάνουν, εκτός από το σήμα RS, μια λωρίδα-ένδειξη στο σημείο 12 ωρών για ταχύτερη αίσθηση της θέσης του τιμονιού κατά τη δυναμική οδήγηση. Εναλλακτικά, διατίθεται στρογγυλό τιμόνι RS με πρακτική ανίχνευση, δηλαδή αναγνώριση χωρητικής λαβής, για υποβοηθούμενες λειτουργίες διεύθυνσης. Και τα δύο έχουν το νέο κουμπί RS Mode στα δεξιά του τιμονιού. Αυτό το κουμπί μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επιλογή των λειτουργιών Audi drive RS Performance, RS Individual ή την πιο πρόσφατη λειτουργία που χρησιμοποιήθηκε. Και στις δύο λειτουργίες RS, η οθόνη των οργάνων και η head-up οθόνη έχουν μια ακόμη πιο σπορ εμφάνιση, με μια indicateur de changement de vitesse που αναβοσβήνει.
Τα φρένα και οι εκδόσεις
Το RS 3 διατίθεται στάνταρ εξοπλισμένο με μεγαλύτερα και ειδικά εξελιγμένα εξαπίστονα έμβολα στα φρένα. Ένα κεραμικό σύστημα φρένων διαστάσεων 380×38 χιλ. διατίθεται προαιρετικά στον μπροστινό άξονα με χαρακτηριστική καμπύλη πεντάλ, ειδικά προσαρμοσμένη στον ενισχυτή φρένων. Το σύστημα φρένων υψηλής απόδοσης ζυγίζει δέκα κιλά λιγότερο από το αντίστοιχο χαλύβδινο. Οι εσωτερικά αεριζόμενοι και διάτρητοι δίσκοι έχουν διαστάσεις 375×36 χιλ. μπροστά et 310X 22 χιλ. πίσω. Αυτό τα καθιστά μεγαλύτερα και πιο σταθερά από ό,τι στο προηγούμενο μοντέλο. Η αεροδυναμική βελτιώνει τον χρόνο ψύξης των φρένων κατά 20%. Αυτό μειώνει πιο γρήγορα τις μέγιστες θερμοκρασίες κατά τη διάρκεια του επίπονου φρεναρίσματος, ενώ η αίσθηση του πεντάλ παραμένει η ίδια.
Τα νέα μοντέλα Audi RS 3 μπορούν να παραγγελθούν σε δύο αποκλειστικά χρώματα RS: Kyalami green et Kemora grey. Η οροφή του Sedan μπορεί επίσης να παραγγελθεί με το μαύρο χρώμα Brilliant σε αντίθεση, για πρώτη φορά. Τα μεμονωμένα εξωτερικά χαρακτηριστικά, όπως η μάσκα κηρήθρας στο Singleframe, διατίθενται στάνταρ σε μαύρο χρώμα – είτε σε ματ είτε σε γυαλιστερό φινίρισμα. Το πακέτο Alu-Optic Trim διατίθεται προαιρετικά και αναδεικνύει τον μπροστινό προφυλακτήρα, τον ένθετο διαχύτη και την επένδυση στα παράθυρα. Για μια πιο σπορ εμφάνιση, τα πλαϊνά ένθετα σπόιλερ διατίθενται επίσης σε πολυμερές, ενισχυμένο με ανθρακονήματα. Το ίδιο ισχύει και για τα καπάκια καθρεφτών, την αεροτομή πίσω πόρτας στο Sedan και την αεροτομή οροφής στο Sportback.