NOUVELLES

Avec 843 ch et plus de 1 400 Nm de couple, le premier véhicule hybride AMG est une véritable révolution.

MOTEURS
Βενζίνης 4.000 κ.εκ. V8 Bi-Turbo Ηλεκτροκινητήρας
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ
843 hp
ROPE
1400+ Nm
TRANSMISSION
Multidisk 9 σχέσεων + αυτόματο 2 σχέσεων για τον ηλεκτροκινητήρα
POIDS
2.000 κιλά
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ 0-100 Χ.Α.Ω.
2,9 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ
VITESSE FINALE
316 Χ.Α.Ω.
CONSOMMATION MOYENNE
8,6 lt/100 km
Η νέα Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE (κατά τα άλλα, σχολιάζαμε τα… ατέλειωτα ονόματα της Porsche), είναι η καινούρια ναυαρχίδα της AMG, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις. Με την GT 63 S E PERFORMANCE, η Mercedes-AMG αποσκοπεί να διοχετεύσει μέρος της τεχνολογίας που έχει εξελίξει, δοκιμάσει και τελειοποιήσει τα τελευταία χρόνια στη Formula 1, στα αυτοκίνητα δρόμου, χωρίς να περιορίζεται μόνο στα κορυφαία της μοντέλα, όπως την AMG One και τη GT Black Series.
Ο 4 λίτρων Bi-Turbo V8 κινητήρας της σε συνδυασμό με τον moteur électrique, αποδίδει πλέον 843 ίππους και πάνω από 1400 Nm ροπής! Σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, όλα αυτά! Η Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE, εκθρονίζει τη GT Black Series, ως το ισχυρότερο μοντέλο του Affalterbach μέχρι σήμερα, αλλά και της Mercedes Benz συνολικά.
Αξίζει να σημειώσουμε, πως είναι η πρώτη πραγματική υβριδική AMG, καθώς τα μοντέλα “53 AMG”, ήταν ήπια υβριδικά (mild hybrid). Τα προφίλ οδήγησης που έχει στην διάθεση του ο οδηγός είναι συνολικά επτά, ενώ η στάνταρ αερανάρτηση AMG Ride Control+ έχει πέντε.
Ο ηλεκτροκινητήρας από μόνος του, αποδίδει 204 ίππους και μεταδίδει την ισχύ του μέσα από ένα κιβώτιο 2 σχέσεων (όπως έχουμε δει και στα Audi E-Tron & Porsche Taycan) το οποίο είναι ενσωματωμένο στον πίσω άξονα, μαζί με ένα ηλεκτρικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, ενώ ο V8 μέσω του multidisk 9τάχυτου κιβωτίου. Υπάρχει δε και σύστημα μίζας/ γεννήτριας με κίνηση από ιμάντα που αποδίδει 14 ίππους και τροφοδοτεί με ενέργεια όλους τους επιμέρους καταναλωτές του αυτοκινήτου.
Η αυτονομία είναι μόλις 12 χιλιόμετρα, καθώς η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι μόνο 6.1 kWh, καθώς η AMG επιλέγει να εστιάσει στις επιδόσεις και λιγότερο στην αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία. Με αυτό τον τρόπο, άλλωστε, εξοικονομεί βάρος από τη μπαταρία. Η συνολική μέση κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετρα, ανέρχεται στα 8,6 λίτρα, τιμή εντυπωσιακή για ένα αυτοκίνητο 2 τόνων και 840 ίππων.
Από σκοπιάς επιδόσεων, η νέα Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE, επιταχύνει από τα 0 στα 100 χ.α.ω. σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ για τα 200 χαω απαιτούνται κάτι λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα. Αξίζει να σημειώσουμε πως ο χρόνος του 0-100, είναι μόλις 0,1 δευτερόλεπτα πιο αργός από το χρόνο της Porsche Taycan Turbo S.

Alexandros Fertakis

Messages récents

DS Automobiles présente la DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

Il y a 3 jours

Källenius (PDG de Mercedes) : "Nous allons moderniser tous les moteurs, puis les clients choisiront".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

Il y a 3 jours

Ford repense son objectif de 2030 pour l'adoption exclusive de BEV en Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

Il y a 3 jours

BMW Motorrad présente l'assistant de changement de vitesse automatisé

Avec le nouvel assistant de changement de vitesse automatisé (ASA), BMW Motorrad présente une solution technique innovante...

Il y a 4 jours

Voici la nouvelle BMW M4 CS

La nouvelle BMW M4 CS invite les conducteurs à faire l'expérience de l'incomparable sensation M dans une...

Il y a 4 jours

Mercedes-Benz CLA 200 7G-DCT : un chef-d'œuvre avec vue (Vidéo)

L'alternative au coupé quatre portes est une proposition plus sportive et plus jeune que le...

Il y a 4 jours