Il n'y aura jamais une autre voiture comme la Mclaren F1.

Il y a 20 ans, une McLaren F1 GTR remportait les 24 heures du Mans. Un tour du circuit de l'Ohio prouve que la F1 a encore de la gueule.

Η αγωνιστική McLaren F1 GTRs που έτρεξε στο Le Mans ήταν εν μέρει παρόμοια με την έκδοση δρόμου. Ήταν ελαφρύτερη, αφού είχε απογυμνωθεί το εσωτερικό και με περισσότερο κράτημα χάρη στην καλύτερη αεροδυναμική και τις αγωνιστικές αναρτήσεις  αλλά είχε το ίδιο αμάξωμα και παραδόξως, είχε το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων με τα αυτοκίνητα δρόμου. Χάρη στους κανόνες της FIA, η F1 GTR είχε 27 ίππους λιγότερους σε σχέση με την εξελιγμένη για το δρόμο αδελφάκι της.

Το 1995, στο Circuit de la Sarthe, η McLaren F1 GTRs τερμάτισε πρώτη. Ήταν η τελευταία φορά που ένα αυτοκίνητο παραγωγής πήρε τη νίκη, νικώντας τον ανταγωνισμό.

Για να γιορτάσει την 20η επέτειο της από την εκπληκτική και απίθανη νίκη στο Le mans, η BMW Classics έβγαλε μια McLaren F1 GTR από την… ναφθαλίνη, και έβαλε τον οδηγό της  BMW, Bill Auberlen πίσω από το τοποθετημένο στο κέντρο τιμόνι, για μια  «βόλτα» στην πίστα.

 

Μπορεί να υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα δρόμου που επιταχύνουν γρηγορότερα, στρίβουν καλύτερα και έχουν πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή αλλά δεν θα υπάρξει ποτέ άλλο όχημα, όπως η McLaren F1.

Panagiotis Karagiannis

Messages récents

La Fia aux politiciens européens : "La mobilité est un droit, restez accessible"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

4 heures ago

Apple Car : le projet pourrait être relancé par une alliance avec Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

4 heures ago

Toyota défie la domination de la Mazda MX-5 en développant son propre roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

6 heures ago

DS Automobiles présente la DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

Il y a 3 jours

Källenius (PDG de Mercedes) : "Nous allons moderniser tous les moteurs, puis les clients choisiront".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

Il y a 3 jours

Ford repense son objectif de 2030 pour l'adoption exclusive de BEV en Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

Il y a 3 jours