Il y a 20 ans, une McLaren F1 GTR remportait les 24 heures du Mans. Un tour du circuit de l'Ohio prouve que la F1 a encore de la gueule.
Η αγωνιστική McLaren F1 GTRs που έτρεξε στο Le Mans ήταν εν μέρει παρόμοια με την έκδοση δρόμου. Ήταν ελαφρύτερη, αφού είχε απογυμνωθεί το εσωτερικό και με περισσότερο κράτημα χάρη στην καλύτερη αεροδυναμική και τις αγωνιστικές αναρτήσεις αλλά είχε το ίδιο αμάξωμα και παραδόξως, είχε το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων με τα αυτοκίνητα δρόμου. Χάρη στους κανόνες της FIA, η F1 GTR είχε 27 ίππους λιγότερους σε σχέση με την εξελιγμένη για το δρόμο αδελφάκι της.
Το 1995, στο Circuit de la Sarthe, η McLaren F1 GTRs τερμάτισε πρώτη. Ήταν η τελευταία φορά που ένα αυτοκίνητο παραγωγής πήρε τη νίκη, νικώντας τον ανταγωνισμό.
Για να γιορτάσει την 20η επέτειο της από την εκπληκτική και απίθανη νίκη στο Le mans, η BMW Classics έβγαλε μια McLaren F1 GTR από την… ναφθαλίνη, και έβαλε τον οδηγό της BMW, Bill Auberlen πίσω από το τοποθετημένο στο κέντρο τιμόνι, για μια «βόλτα» στην πίστα.
Μπορεί να υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα δρόμου που επιταχύνουν γρηγορότερα, στρίβουν καλύτερα και έχουν πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή αλλά δεν θα υπάρξει ποτέ άλλο όχημα, όπως η McLaren F1.