Catégories : Non classéNOUVELLES

La McLaren Elva, d'une valeur de 1,7 million d'euros, n'a ni fenêtres ni toit.

Με τη παρουσίαση των Monza SP1 και SP2, η Ferrari δημιούργησε ένα νέο κεφάλαιο στα περιορισμένης παραγωγής, exclusive supercar. Δεύτερη σε αυτη τη κατηγορία, έρχεται να μπει η McLaren, με την Elva, η οποία όμως, εν αντιθέση με τις Ferrari, δεν έχει ίχνος του οτιδήποτε για παρμπρίζ. Τουλάχιστον, όχι σε απτή μορφή.

Η McLaren δημιούργησε πολύ απλά, ένα virtual παρμπρίζ, χρησιμοποιόντας τη ροή του άερα και τον αεροδυναμικό σχεδιασμό της Elva για να το επιτύχει. Στο εμπρός μέρος, η μεγάλη εισαγωγής αέρος, στο κεντρικό κομμάτι της κατευθύνει τη ροή του άερα με μεγάλη ταχύτητα στο άνοιγμα που υπάρχει στο κέντρο του καπό (όπως βλέπουμε και στη παραπάνω φωτογραφία), η οποία ροή αέρα, κατευθύνεται πάνω απο το χώρο της καμπίνας των επιβατών, δημιουργόντας ένα εικονικό παρμπρίζ, στις υψηλότερες ταχύτητες. Σε χαμηλές ταχύτητες, αυτό το παρμπρίζ, δεν υπάρχει. Κυριολεκτικά.

Η καμπίνα των επιβατών, είναι ουσιαστικά ένα εντελώς open-cockpit με πλήρη έκθεση σε όλα. Τα πάντα έχουν αδιαβροχοποιηθεί πλήρως, προκειμένου να είναι προστατευμένα στην αναπόφευκτη επαφή τους με τη βροχή, ενώ νέα είναι τα carbon bucket καθίσματα, με το υπόλοιπο εσωτερικό να προέρχεται σχεδιαστικά απο την 720S. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει ή να απενεργοποιήσει το παρμπρίζ, μέσω ενός διακόπτη.

Στο πίσω μέρος, κυριαρχεί και πάλι ο σχεδιαστικός χαρακτήρας της 720S, σε συνδυασμό με το open engine concept, της Senna. Ο κινητήρας της Elva, είναι ο ίδιος με αυτών των Senna και Senna GTR, με την απόδοση του να ανέρχεται στους 815 ίππους, το 0-100 να απαιτεί λιγότερο απο 3 δευτερόλεπτα, ενώ το 0-200 να πραγματοποιείται σε μόλις 6.7 δευτερόλεπτα.

Διαφορετικό σχεδιαστικό στοιχείο, είναι επίσης και η τετραπλή απόληξη εξάμτισης, κατασκευασμένη απο Inconel, με δύο εξατμίσεις να βρίσκονται ακριβώς πίσω απο τα κεφάλια των επιβατών και οι άλλες δύο, κανονικά, στο πίσω μέρος.

Tout compte fait

Η νέα Mclaren Elva, είναι homage στο σχεδιασμένο απο τον Bruce McLaren M1A, αγωνιστικό της δεκαετίας του ’60 και έρχεται να προστεθεί στην σειρά μοντέλων Ultimate Series, μαζί με τις P1, Senna και Speedtail.

Για τους πρακτικά σκεπτόμενους, υπάρχει στο εμπρός μέρος ένας μικρός χώρος αποσκευών, καθώς και η δυνατότητα παραγγελίας της με παρμπρίζ. Αν είστε ένας απο τους 399 τυχερούς που θα μπορέσουν να την αποκτήσουν, μπορείτε να αναμένεται την άφιξη της, απο το τέλος του 2020 και μετά.

Alexandros Fertakis

Messages récents

Τουρκία: Σε προχωρημένες συνομιλίες με τις Κινέζικες BYD και Chery για κατασκευή εργοστασίων EV

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

9 heures ago

Η VW διακόπτει τις συνομιλίες με τη Renault για EV χαμηλού κόστους

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

10 heures ago

DS 3 : Disponible immédiatement, avec le programme Premium Upgrade

DS Automobiles annonce le nouveau programme "Premium Upgrade" qui permet aux passionnés de...

Il y a 1 jour

Porsche s'apprête à lancer la première 911 hybride plus performante

Porsche ajoute pour la première fois une batterie à la voiture de sport 911, avec le moteur électrique...

Il y a 2 jours

L'industrie automobile européenne tourne le dos à l'électrification

Les constructeurs automobiles européens ont réagi de manière générale au ralentissement des ventes de véhicules purs...

Il y a 2 jours

Ford Performance annonce sa participation au Rallye Dakar 2025

Ford Performance a le plaisir d'annoncer aujourd'hui sa participation au Rallye Dakar 2025,...

Il y a 2 jours