Achèteriez-vous cette Mazda RX-7 ?

Πριν από λίγες ώρες, βγήκε προς πώληση αυτό το Mazda RX-7. Όπως περιγράφει ο πωλητής, είναι το one-off RX-7 της Top Fuel Racing. Το συγκεκριμένο ιαπωνικό μοντέλο, το οποίο δίνεται έναντι 35.000 στερλινών (περίπου 41.000 ευρώ) έχει απόδοση 500 ίππων και φοράει επάνω του όλα τα… καλά του κόσμου των βελτιώσεων, ως έτοιμο να “επιτεθεί” σε κάποια πίστα. 

Όπως μπορεί εύκολα να διαπιστώσει κανείς, το RX-7 έχει “φαρδύνει” ώστε να μπουν ζάντες με μεγαλύτερο offset. Κάθεται πάνω σε 18άρες  RPF1 της Enkei, με ελαστικά Dunlop Direzza 275/35/18. 

La carrosserie a fait l'objet d'un travail considérable, avec une utilisation étendue de la fibre de carbone et de l'aluminium. À l'avant, un énorme diffuseur a été ajouté au pare-chocs avant RE Amemiya, ainsi que des bouches d'aération. 

Τα side skirts “δένουν” το εμπρός μέρος με τον πίσω προφυλακτήρα της RE Amemiya, η οποία επιμελήθηκε και τον ανθρακονημάτινο διαχύτη και την τεράστια αεροτομή, δημιουργώντας το look που δείχνει ότι το αυτοκίνητο είναι μια πολεμική μηχανή με σκοπό τη χρήση στην πίστα.  

Αυτονόητο θα πρέπει να θεωρείται ότι έχει γίνει πολλή δουλειά και στις αναρτήσεις, τα φρένα της Brembo, αλλά και την ενίσχυση του σασί που, μαζί με το roll cage συμπληρώνουν το “καρέ” για ένα track oriented αυτοκίνητο. 

L'obsession du détail se poursuit sous le capot en fibre de carbone, où se trouve le 13B latéral, qui produit 500 ch à 16 psi. Top Fuel Racing a remplacé la turbine du 13B par un Trust TD07-25G. Trust s'est chargé du système d'échappement en aluminium, tandis que l'intercooler provient de Greddy. 

 

À l'intérieur, les choses ne sont pas différentes. Le conducteur est assis dans un siège baquet de course Bride et tient un volant TFR personnalisé. La fibre de carbone a été largement utilisée à l'intérieur. 

Le pilote dispose, entre autres, d'un contrôleur de suralimentation HKS EVC 5, de jauges de température d'huile et d'eau et de jauges de pression d'huile Defi, d'un compteur HKS Circuit Attack, d'un Apex PowerFC Commander et bien plus encore. 

Το κάθισμα του συνοδηγού δεν έχει αντικατασταθεί, αλλά έχει μείνει το αυθεντικό. Ο συνοδηγός έχει την ευτυχία να ξέρει ότι πίσω του δεν υπάρχουν επιβάτες, αφού τα καθίσματα έχουν αφαιρεθεί, για να “καθίσει” το roll cage, αλλά υπάρχει η μπαταρία, η οποία έχει μετακινηθεί εκεί. 

Και επειδή είμαστε στην Ελλάδα, στο τέλος αφήσαμε να απαντηθούν δύο… all time classic ερωτήματα. Το μοναδικό Mazda RX-7 της Top Fuel Racing είναι του 1997. Στο οδόμετρό του, έχουν γραφτεί μόλις 106.000 χιλιόμετρα. Πραγματικά. 

Εσύ, θα έδινες τα περίπου 41.000 ευρώ που ζητά η HJA για το συγκεκριμένο, δεξιοτίμονο, “πολεμικό” Mazda RX-7 TFR; Αν ενδιαφέρεσαι, πληροφορίες θα βρεις ici.

George Karagiannis

Messages récents

Τουρκία: Σε προχωρημένες συνομιλίες με τις Κινέζικες BYD και Chery για κατασκευή εργοστασίων EV

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

2 heures ago

Η VW διακόπτει τις συνομιλίες με τη Renault για EV χαμηλού κόστους

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

3 heures ago

DS 3 : Disponible immédiatement, avec le programme Premium Upgrade

DS Automobiles annonce le nouveau programme "Premium Upgrade" qui permet aux passionnés de...

Il y a 1 jour

Porsche s'apprête à lancer la première 911 hybride plus performante

Porsche ajoute pour la première fois une batterie à la voiture de sport 911, avec le moteur électrique...

Il y a 2 jours

L'industrie automobile européenne tourne le dos à l'électrification

Les constructeurs automobiles européens ont réagi de manière générale au ralentissement des ventes de véhicules purs...

Il y a 2 jours

Ford Performance annonce sa participation au Rallye Dakar 2025

Ford Performance a le plaisir d'annoncer aujourd'hui sa participation au Rallye Dakar 2025,...

Il y a 2 jours