Catégories : Non classéNOUVELLES

Η Mazda αναβαθμίζει τον κινητήρα e-Skyactiv X

 

  Συνδυάζοντας υψηλότερες
επιδόσεις με μεγαλύτερη απόδοση,
η αναβαθμισμένη έκδοση του μοναδικού βενζινοκινητήρα
e-Skyactiv X SPCCI (Spark Controlled Compression Ignition) της Mazda
, est πλέον διαθέσιμη στα
μοντέλα Mazda3 και CX-30 2021.

 

  Η απόδοση του αναβαθμισμένου e-Skyactiv X a
βελτιωθεί προσφέροντας τώρα 6 επιπλέον ίππους και 16
Nm παραπάνω ροπή. Αποτέλεσμα
αυτού είναι η συνολική ισχύς του να φτάνει πλέον τους
186 ίππους (137 kW) à 6.000σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή
Le site
240Nm à 4.000S.A.L. Υπάρχει επίσης βελτίωση στις τιμές κατανάλωσης βάσει του πρωτοκόλλου WLTP, η οποία
εμφανίζεται μειωμένη κατά
0.4 λ./100 χλμ., αλλά και των εκπομπών CO2 που έχουν
περιοριστεί κατά
8 γρ/χλμ.



  Αυτές οι βελτιώσεις τόσο στην απόδοση όσο και στην
οικονομία, επιτυγχάνονται χάρη στην αλλαγή της σχέσης συμπίεσης του κινητήρα
e-Skyactiv X 
De 16.3:1 à l'adresse 15.0:1. Le site
τροποποιήσεις περιλαμβάνουν τη βελτιστοποίηση της καύσης
, τα διαφορετικά πιστόνια,
καθώς και την αναβάθμιση του λογισμικού του συστήματος κίνησης
Mazda M Hybrid. Αυτό είχε σαν
αποτέλεσμα όχι μόνο τη διεύρυνση του πεδίου λειτουργίας και της αποδοτικότητας
της καύσεως, αλλά την εξασφάλιση μεγαλύτερης σταθερότητας της ανάφλεξης που
περιορίζει ακόμα περισσότερο το ήδη χαμηλό ποσοστό εμφάνισης του ανεπιθύμητου
φαινομένου της αυτανάφλεξης (πειράκια)
, ή της προ-ανάφλεξης, που
οφείλεται συνήθως στις διαφορετικές ποιότητες καυσίμου στις διάφορες αγορές.



  Οι εκδόσεις με τον κινητήρα e-Skyactiv X αποτελούν
σήμερα το
40% των μοντέλων Mazda3 (Hatchback & Berline) et CX-30 που πουλήθηκαν πανευρωπαϊκά το 2020. Ο βενζινοκινητήρας Skyactiv-X διατίθεται με
επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων
Skyactiv-MT ή 6τάχυτου
αυτόματου
Skyactiv-Drive. Le site Mazda3 Hatchback et le Mazda CX-30 e-Skyactiv
X
διατίθενται και με το προαιρετικό σύστημα 4κίνησης i-Activ all-wheel drive (AWD).


  Αξίζει να σημειωθεί ότι το MAZDA 3 με τον αναβαθμισμένο
κινητήρα e-Skyactiv X 186
hp, στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και
σύμφωνα με το ισχύον φορολογικό σύστημα στην Ελλάδα, δεν πληρώνει τέλη
κυκλοφορίας αφού εκπέμπει
CO2 λιγότερα από 122γρ/χλμ.

Salle de presse TopSpeed.Gr

Messages récents

Jeep: Επιστρέφει το 2025 το εμβληματικό Cherokee

Το νέο Jeep Cherokee, θα επιστρέψει στη γκάμα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δεδομένου πως αποσύρθηκε από…

9 heures ago

Volkswagen: Οι περικοπές κόστους και όχι οι δασμοί θα προστατεύσουν την Ευρώπη από τα κινεζικά EVs

Ο όμιλος Volkswagen ανέφερε ότι οι υψηλότεροι εισαγωγικοί δασμοί για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής…

10 heures ago

Mustang GTD: Η Ford επισπεύδει την έλευση του συναρπαστικού μοντέλου στην Ευρώπη

Η Ford επισπεύδει την έλευση της συναρπαστικής Mustang GTD στην Ευρώπη, καθώς το εντυπωσιακό μοντέλο…

Il y a 12 heures

Η Audi κέρδισε τις προτιμήσεις των μελών του Κοινοβουλίου

Το DNA της Audi «Πρωτοπορία μέσω της Τεχνολογίας» κέρδισε τις προτιμήσεις κατά συντριπτική πλειοψηφία των…

13 heures ago

Η Ford παρουσιάζει τα Νέα Ranger Raptor και Transit Custom στην έκθεση ERGO.TEC / Μηχανήματα Έργων

Δυναμική και άκρως ενδιαφέρουσα για τους Έλληνες επαγγελματίες είναι η παρουσία της Ford στην έκθεση…

13 heures ago

Συνεργασία Όμιλου Συγγελίδη & Εκπαιδευτικού Ομίλου ΔΕΛΤΑ 360

Ο Όμιλος Συγγελίδη που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά αυτοκινήτου, εισάγοντας κορυφαίες μάρκες όπως  Citroen,…

Il y a 14 heures