Non classé

Si la vie est un voyage, alors le véhicule que nous conduisons a de l'importance, déclare Mazda.

Βλέποντας τα σημερινά αυτοκίνητα της Mazda, δεν σου παίρνει πολύ χρόνο για να καταλάβεις πόσο έχει βελτιωθεί η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία 15 χρόνια. Με συναρπαστικά μοντέλα όπως το Mazda3, Mazda6,RX8 και το νέο 2016 Mazda MX-5 Miata, φαίνεται ότι το σλόγκαν “Zoom Zoom” δεν απεικονίζει σωστά την εικόνα της μάρκας Mazda στους καταναλωτές. Για αυτόν ακριβώς το λόγο η Mazda έχει ξεκινήσει μια νέα διαφημιστική εκστρατεία με τίτλο «Driving materrs» για να αναδείξει όχι μόνο την διασκέδαση και το fun-to-drive πνεύμα της μάρκας, αλλά και την ασφάλεια, το στυλ και την οικονομία στα καύσιμα.

Το πρώτο διαφημιστικό στη νέα καμπάνια είναι ένα σποτ 60 δευτερόλεπτων που ονομάζεται «Η ζωή ενός οδηγού»  όπου η εστίαση είναι περισσότερο στο ότι αυξημένη γκάμα των αυτοκινήτων της Mazda συμπληρώνει κάθε ανάγκη, από το πρώτο αυτοκίνητο αυτοκίνητο της οικογένειας, μέχρι το αυτοκίνητο για διασκέδαση (λέγε με MX5).


H Mazda ελπίζει ότι οι νέες διαφημίσεις θα δημιουργήσουν μια «συναισθηματική σύνδεση» μεταξύ των αγοραστών και των αυτοκίνητων της. Μένει μόνο να δουμε ποτε θα επιστρέψει η Mazda στην Ελλάδα για να οδηγήσουμε το νέο ΜΧ5.

Panagiotis Karagiannis

Messages récents

La Fia aux politiciens européens : "La mobilité est un droit, restez accessible"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

11 heures ago

Apple Car : le projet pourrait être relancé par une alliance avec Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

12 heures ago

Toyota défie la domination de la Mazda MX-5 en développant son propre roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

13 heures ago

DS Automobiles présente la DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

Il y a 3 jours

Källenius (PDG de Mercedes) : "Nous allons moderniser tous les moteurs, puis les clients choisiront".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

Il y a 4 jours

Ford repense son objectif de 2030 pour l'adoption exclusive de BEV en Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

Il y a 4 jours