Βλέποντας τα σημερινά αυτοκίνητα της Mazda, δεν σου παίρνει πολύ χρόνο για να καταλάβεις πόσο έχει βελτιωθεί η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία 15 χρόνια. Με συναρπαστικά μοντέλα όπως το Mazda3, Mazda6,RX8 και το νέο 2016 Mazda MX-5 Miata, φαίνεται ότι το σλόγκαν “Zoom Zoom” δεν απεικονίζει σωστά την εικόνα της μάρκας Mazda στους καταναλωτές. Για αυτόν ακριβώς το λόγο η Mazda έχει ξεκινήσει μια νέα διαφημιστική εκστρατεία με τίτλο «Driving materrs» για να αναδείξει όχι μόνο την διασκέδαση και το fun-to-drive πνεύμα της μάρκας, αλλά και την ασφάλεια, το στυλ και την οικονομία στα καύσιμα.
Το πρώτο διαφημιστικό στη νέα καμπάνια είναι ένα σποτ 60 δευτερόλεπτων που ονομάζεται «Η ζωή ενός οδηγού» όπου η εστίαση είναι περισσότερο στο ότι αυξημένη γκάμα των αυτοκινήτων της Mazda συμπληρώνει κάθε ανάγκη, από το πρώτο αυτοκίνητο αυτοκίνητο της οικογένειας, μέχρι το αυτοκίνητο για διασκέδαση (λέγε με MX5).
H Mazda ελπίζει ότι οι νέες διαφημίσεις θα δημιουργήσουν μια «συναισθηματική σύνδεση» μεταξύ των αγοραστών και των αυτοκίνητων της. Μένει μόνο να δουμε ποτε θα επιστρέψει η Mazda στην Ελλάδα για να οδηγήσουμε το νέο ΜΧ5.
Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…
Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…
Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…
Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…
Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…
Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…