Η χθεσινή, ήταν μια πολύ κακή Δευτέρα για τον Koenigsegg. Το ένα από τα επτά υπάρχοντα One:1, αυτό που είχε “ριξει” στο Nurburgring, στην “Πράσινη Κόλαση” για να καταρρίψει το ρεκόρ των 6:57 της Porsche 918 Spyder, είχε ένα πολύ σοβαρό ατύχημα. Αλλά, αφού ο οδηγός βγήκε περπατώντας, ο Von Koenigsegg επικεντρώνεται στο να ξαναφτιάξει το τέρας, με τον ίδιο σκοπό.
Το One:1 “πέταξε” πάνω από τις μπαριέρες
Για το ατύχημα, πολλά ακούγονται. Όμως, από τα τρομακτικά μακριά σημάδια του φρεναρίσματος που βλέπεις και στις φωτογραφίες (Ανακριτικό Τροχαίας Mode: On), φαίνεται πως ο οδηγός του σουηδικού πισωκίνητου κτήνους των 1.341 ίππων βγήκε με… υπερβολικά πολλά χιλιόμετρα από τη Foxhole, μη προλαβαίνοντας να κόψει αρκετά μέχρι την είσοδο της Adenauer Forst.
Τα σημάδια του φρεναρίσματος. Σκέψου μόνο την αγωνία του οδηγού (με τα χιλιόμετρα που πήγαινε) πριν “συναντηθεί” με τη μπαριέρα…
Το One:1 χτύπησε στην προστατευτική μπαριέρα με τρομακτική δύναμη, τόση που πέρασε πάνω από αυτή και προσγειώθηκε αρκετά μέτρα πίσω της και, σαν να μην έφτανε αυτό, ξέσπασε και φωτιά στο χώρο του κινητήρα του.
Η πυρκαγιά σβήστηκε γρήγορα, ενώ ο οδηγός, που δεν ξέρουμε αν ήταν ο επίσημος δοκιμαστής της εταιρίας, Robert Serwanski ή κάποιος άλλος, βγήκε σώος από το διαλυμένο Koenigsegg. Και σε αυτό επικεντρώνεται στην ανακοίνωσή του -και μόνο το γεγονός ότι έβγαλε ανακοίνωση, τον τιμά- ο Σουηδός κατασκευαστής.
Τα σημάδια της πυρκαγιάς που ξέσπασε στο χώρο του κινητήρα μετά το τρομακτικό τρακάρισμα
Ο οποίος ξεκινά την ανακοίνωσή του με το ότι ο οδηγός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για μια τυπική εξέταση και πήρε εξιτήριο την ίδια ημέρα και καταλήγει λέγοντας ότι “προφανώς είμαστε σοκαρισμένοι με αυτή την εξέλιξη, αλλά ευχαριστημένοι που τα συστήματα ασφαλείας μας λειτούργησαν όπως έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύσουν τον οδηγό μας”.
Και τώρα, λοιπόν, τι; Εγκαταλείπεται το project της απόκτησης του “θρόνου” του Nurburgring; Προφανώς και όχι. Στο ερώτημα φίλου της μάρκας αν θα ξαναφτιαχτεί το One:1, ο εκπρόσωπος Τύπου της Koenigsegg, Steven Wade, απάντησε με δύο λέξεις: “Απολύτως, ναι”!!!
Είναι τρελός ο Σουηδός, λοιπόν. Αλλά πότε θα ξαναδούμε το One:1 στην “Πράσινη Κόλαση”; Με δεδομένο ότι ένα Agera R κάνει περίπου 6 μήνες για να δημιουργηθεί, ακόμα και αν τεθεί ως προτεραιότητα από τo Angelholm το rebuild του One:1, δεν αναμένεται ότι θα το δούμε νωρίτερα στο Nurburgring.
Θα περιμένουμε, Κρίστιαν…