Le président de la StellantisJohn Elkann, rejette les spéculations qui ont circulé ces derniers jours sur la possible entrée du gouvernement italien, directement ou par l'intermédiaire d'entités telles que la Cassa Depositi e Prestiti, dans l'actionnariat du groupe issu de la fusion de Fiat Chrysler et de PSA. "L'État", a déclaré le petit-fils de l'"avocat" au Turin Finance Festival, "entre dans les entreprises lorsqu'elles vont mal. Stellantis va très bien, donc je dirais que ce n'est pas nécessaire. D'après les résultats que nous avons obtenus en 2022", a ajouté M. Elkann, "nous sommes l'entreprise du secteur automobile qui a obtenu les meilleurs résultats d'exploitation et, au cours de notre histoire, nous n'avons jamais eu besoin de faire entrer l'État dans notre capital". Le gouvernement français a cependant une participation significative dans le groupe". Dans ce contexte, M. Elkann a rappelé que "l'ancien Psa a connu des difficultés au fil des ans qui ont forcé l'intervention de l'État".
M. Elkann a également répondu à l'appel lancé par le ministre de l'économie, Adolfo Urso, en faveur d'une augmentation de la production automobile italienne. "Je suis très fier qu'au cours de ces décennies, nous ayons réussi à transformer les unités de production italiennes en unités qui ont le monde pour marché", a expliqué le président de Stellantis. "Aujourd'hui, en Basilicate, nous fabriquons Jeep, en Campanie, nous fabriquons les voitures Dooge qui sont vendues en Amérique, au Piémont, la 500 électrique qui ira en Amérique, sans parler de l'extraordinaire travail de repositionnement de Maserati et d'Alfa Romeo, qui ont le monde pour marché. L'important est de maintenir des niveaux élevés de compétitivité".
Ένα απόσπασμα της ομιλίας του Elkann προοριζόταν επίσης για την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις κυβερνήσεις: ‘«Ο κόσμος των αυτοκινήτων και της κινητικότητας αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις όσον αφορά την καινοτομία και την τεχνολογία. Αυτές επιβάλλονται από κανόνες, η αγορά στην οποία δραστηριοποιούμαστε είναι μια ρυθμιζόμενη αγορά. Αυτοί που θέτουν τους κανόνες, δηλαδή οι κυβερνήσεις, έχουν τεράστια ευθύνη να καθορίσουν ποιοι είναι οι κανόνες του παιχνιδιού. Για έναν κλάδο όπως ο δικός μας, η σταθερότητα αυτών των κανόνων είναι σημαντική, διότι οι επενδύσεις που κάνουμε έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής. Τα έργα μας έχουν διάρκεια ζωής δεκαετιών. Το πιο σημαντικό είναι να υπάρχει ένα σαφές και σταθερό πλαίσιο κανόνων. Αυτό είναι το πιο σημαντικό μέρος που χρειαζόμαστε για να μπορούμε να λειτουργούμε και να επενδύουμε«. «Επιπλέον», συνέχισε ο Elkann, «είναι σημαντικό κάθε τόπος, κάθε χώρα να μπορεί να καθορίσει μόνη της ποια είναι η βιομηχανική της πολιτική, ποια είναι τα δυνατά της σημεία, ποιες αξίες έχει σε σύγκριση με άλλα μέρη, και αυτό αποτελεί μέρος μιας εποικοδομητικής ανταλλαγής που μπορεί να έχει η αυτοκινητοβιομηχανία».
Σε συνδυασμό με την επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep…
Από 36.900€ λανσάρει η Peugeot στην ελληνική αγορά το νέο 3008, ανακοινώνοντας τιμές, εκδόσεις και…
Το νέο CUPRA Leon - τόσο σε 5θυρη hatchback όσο και σε Sportstourer έκδοση -…
Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…
Το ηλεκτρικό F-150 Lightning SuperTruck της Ford Performance έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην 102η εκδοχή…
[rev_slider alias="retouch-11" slidertitle="opel grandland cover"][/rev_slider] Η Opel κάνει το όραμα πραγματικότητα με το νέο Grandland,…