Vivre le mouvement dans la rue

Voici la nouvelle McLaren W1 : un savoir-faire issu de la Formule 1

Τα νούμερα απόδοσης προκαλούν ίλιγγο

Με τεχνογνωσία κατευθείαν από Formula 1, παρουσιάζεται σε 399 μονάδες η εντυπωσιακή McLaren W1 των 1.275 ίππων, με τα νούμερα απόδοσης να προκαλούν ίλιγγο.

Ειδικότερα, η McLaren παρουσίασε το hypercar W1, το τρίτο μοντέλο του Βρετανού κατασκευαστή που φέρει τον αριθμό 1 στο όνομά του μετά τη θρυλική F1 του 1993 και την P1 του 2013. Όπως και η τελευταία, το αυτοκίνητο είναι ένα ακραίο κουπέ που ανεβάζει τον πήχη ακόμα πιο ψηλά στην κατηγορία των σούπερ σπορ αυτοκινήτων δρόμου, προσφέροντας τεχνολογίες που προέρχονται απευθείας από τα μονοθέσια της Formula 1.

Υβριδικό με 1.275 ίππους.

Τα νούμερα της W1 σπάνε ρεκόρ: η McLaren φτάνει τα 300 km/h σε 12,7 δευτερόλεπτα, πιάνει τα 100 km/h σε 2,7 δευτερόλεπτα και τα 200 km/h σε 5,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 350 km/h. Πίσω από όλα αυτά βρίσκεται ένα υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει έναν V8 βενζινοκινητήρα 4,0 λίτρων twin-turbo με ένα E-module που αποτελείται από μια ηλεκτρική μονάδα ακτινικής ροής, η οποία τροφοδοτείται από μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία που βρίσκεται στη βάση του δαπέδου. Το σύστημα διαθέτει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων με ηλεκτρική όπισθεν και αποδίδει συνολικά 1.275 ίππους και 1.340 Nm ροπής. Η ισχύς αποστέλλεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικού διαφορικού και, με μάζα μόλις 1.399 kg, η W1 διαθέτει λόγο ισχύος προς βάρος 911 ίππους/τόνο: την υψηλότερη που έχει επιτευχθεί ποτέ σε McLaren με άδεια κυκλοφορίας και την καλύτερη στην κατηγορία της.

Ενεργή ανάρτηση και 1.000 kg downforce

Για τη διαχείριση των επιδόσεών της, η W1 χρησιμοποιεί μηχανικά μέρη δομημένα πάνω σε ένα μονοκόκ από ανθρακονήματα Aerocell: χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική McLaren Race Active Chassis Control III με ενεργή ανάρτηση και μπορεί να υπολογίζει σε ένα σύστημα πέδησης με καρβοκεραμικούς δίσκους που της επιτρέπουν να σταματά από τα 200 km/h σε μόλις 100 μέτρα. Η προεκτεινόμενη πίσω πτέρυγα Active Long Tail και διάφορα αεροδυναμικά εξαρτήματα επιτρέπουν στο βρετανικό hypercar να παράγει έως και 1.000 kg downforce μέσω του ground effect. Τα ενσωματωμένα ηλεκτρονικά συστήματα προσφέρουν διάφορες λειτουργίες οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της Race, και περιλαμβάνουν τη λειτουργία Boost, η οποία παρέχει αμέσως πλήρη ισχύ από το E-module. Πρόκειται ουσιαστικά για την ίδια αρχή με το KERS που χρησιμοποιείται στη Formula 1, για περισσότερη ισχύ κατά την προσπέραση και την έξοδο από τις στροφές. Επιπλέον, χρησιμοποιώντας το χειριστήριο Aero στο τιμόνι, είναι δυνατή η ενεργοποίηση ενός εφέ DRS (Drag Reduction System) στο πίσω μέρος.

Δεν παραμελεί την άνεση

Στην W1, η McLaren χρησιμοποίησε για πρώτη φορά πόρτες Anhedral, που ανοίγουν προς τα πάνω και διευκολύνουν την επιβίβαση. Το κόκπιτ έχει σχεδιαστεί για να αναπαράγει την εργονομία ενός καθαρά σπορ αυτοκινήτου πίστας σε κάθε λεπτομέρεια, χωρίς να μειώνει υπερβολικά την άνεση. Τα καθίσματα, ενσωματωμένα στο monocoque, δίνουν στον οδηγό και τον συνοδηγό την αίσθηση ότι είναι άμεσα συνδεδεμένοι με το πλαίσιο. Από την άλλη πλευρά, τα πεντάλ, το τιμόνι και τα άλλα βασικά χειριστήρια είναι ρυθμιζόμενα και επιτρέπουν στον οδηγό να βρει τη σωστή θέση στο κόκπιτ, το οποίο, σύμφωνα με τους σχεδιαστές, προσφέρει επίσης την καλύτερη ορατότητα στο δρόμο στην κατηγορία του.

galerie de photos