Vivre le mouvement dans la rue
ID.VIZZION concept car.

Η Volkswagen μας αφήνει να ρίξουμε μια “ματιά” στο μέλλον της αυτοκίνησης

Αυτοκίνητα που κάνουν... update στον εξοπλισμό, αλλά και επικοινωνούν μεταξύ τους

Είναι… σημάδια των καιρών: Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ακόμα και οι μεγαλύτερες του κόσμου, στρέφουν το ενδιαφέρον τους προς την ανάπτυξη και αξιοποίηση λογισμικών. Αυτό, φαίνεται πως θα είναι το επόμενο πεδίο ανταγωνισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς οδεύει προς τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης. Η Volkswagen, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τον τομέα της υψηλής τεχνολογίας στον οποίο θέλει να πρωταγωνιστήσει.

Η Volkswagen υπόσχεται τρομερές καινοτομίες στο άμεσο μέλλον, οπως για παράδειγμα το update στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου μας, μέσω λογισμικού, αυτοκίνητα που κάνουν διαδρομές χωρίς οδηγό, αυτοκίνητα που επικοινωνούν μεταξύ τους και αλληλοενημερώνονται για τους κινδύνους στο δρόμο. Αυτό είναι το L'avenir που ετοιμάζει η γερμανική μάρκα. Και αυτό το L'avenir, έρχεται très rapidement..

Επενδύει στο λογισμικό η VW

Η Marque allemande επενδύει ήδη δυνατά στο καινοτόμο λογισμικό (software), ως μοχλό ανάπτυξης των μοντέλων που θα παρουσιάσει στο μέλλον. Η μάρκα που ιστορικά έδωσε τεράστια ώθηση στον εκδημοκρατισμό της κινητικότητας με μοντέλα όπως το θρυλικό Beetle και το (επίσης θρυλικό) Golf, προσφέρει ήδη καινοτόμες τεχνολογίες αιχμής, σε ευρεία γκάμα μοντέλων. Ταυτόχρονα, εντάσσει το προηγμένο λογισμικό comme μέρος του DNA της, στην εξέλιξή της από αμιγώς κατασκευαστή αυτοκινήτων à l'adresse πάροχο σύγχρονων λύσεων κινητικότητας.

Το VW ID.4 εφαρμόζει κάποιες από τις καινοτόμες τεχνολογίες της μάρκας

Ο CEO της Volkswagen Passenger Cars, Ralf Brandstätter, βλέπει το θέμα του λογισμικού ως απολύτως κρίσιμο. «Αυτό που θα κάνει τη διαφορά είναι η ψηφιοποίηση», λέει ο Brandstätter. «Εξηλεκτρισμός, προϊόντα που σχετίζονται άμεσα με το λογισμικό, νέα επιχειρηματικά μοντέλα και αυτόνομη οδήγηση – τέσσερις πυλώνες που οδηγούν τις εξελίξεις στην αυτοκινητοβιομηχανία. Με τη στρατηγική ACCELERATE, δίνουμε επιπλέον ώθηση στην ψηφιοποίηση της μάρκας».

Η αρθρωτή πλατφόρμα ΜΕΒ εξελίχθηκε βάσει της εμπειρίας από την αρθρωτή πλατφόρμα MQB

Le site Logiciel est βασικός παράγοντας de ανταγωνιστικής διαφοροποίησης στην αγορά αυτοκινήτου του 21ου αιώνα. Η Volkswagen , υπερηφανεύεται πως βρίσκεται πολύ μπροστά από άλλους μαζικούς κατασκευαστές, έχοντας ήδη εξελίξει λογισμικό που προσφέρει εξαιρετικά καινοτόμες τεχνολογίες, όπως το IQ.DRIVE Travel Assist sur μερικώς αυτόνομη οδήγηση – διαθέσιμο από το νέο Polo έως το Touareg – ή την πρώτη παρουσίαση head-up οθόνης επαυξημένης πραγματικότητας στα ID. μοντέλα.

Φαίνονται “απλά” τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά δεν είναι

Ήδη σήμερα, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν υπηρεσίες όπως το WeShare για ενοικίαση ηλεκτρικών μοντέλων Volkswagen στο Βερολίνο και το Αμβούργο ή WeCharge, για απλή χρέωση και πληρωμή σε περισσότερους από 200.000 σταθμούς φόρτισης στην Ευρώπη. Στο προσεχές μέλλον, η Volkswagen θα παρουσιάσει νέες υπηρεσίες φόρτισης, αυτόνομης οδήγησης et δυνατότητες αναβάθμισης βασισμένες σε λογισμικό, με τον πελάτη να μπορεί να προσθέτει χαρακτηριστικά εξοπλισμού ανάλογα με τις ανάγκες του.

Το VW ID.VIZZION είναι μια ματιά στο όραμα της μάρκας για το μέλλον

Το Project House της Volkswagen

Pour les ανάπτυξη του λογισμικού, η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα Project House στο Κέντρο Ανάπτυξης της μάρκας. Οι προγραμματιστές εκεί, εργάζονται το ίδιο ευέλικτα όπως σε μια υπερσύγχρονη εταιρεία τεχνολογίας, με διαδικασίες πλήρως συγχρονισμένες με τις ειδικές προκλήσεις της ανάπτυξης λογισμικού. Στο Project House, ο χρόνος και οι στόχοι τρέχουν με ρυθμό 14ήμερων. Ανά δύο εβδομάδες, κάθε έκδοση νέου λογισμικού εφαρμόζεται απευθείας σε έναν στόλο δοκιμαστικών οχημάτων. Προθεσμία 14 ημερών για την επίτευξη του πρώτου στόχου, 14 ημερών για τον δεύτερο κοκ.. Ταχεία και δοκιμασμένη υλοποίηση, αντί για την περίοδο αρκετών μηνών της κλασικής ανάπτυξης λογισμικού.

Αυτοκίνητα που κάνουν διαδρομές… μόνα τους, που “μιλάνε” μεταξύ τους και που κάνουν update στον εξοπλισμό τους; Το μέλλον είναι εδώ!

Αξιοποιώντας την εμπειρία από την αρθρωτή εγκάρσια πλατφόρμα (MQB), η Volkswagen έχει αναπτύξει την αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) για τα νέα μοντέλα μηδενικών ρύπων της οικογένειας ID.. Τα ID.3, ID.4 και ID.4 GTX είναι έτοιμα για ενημερώσεις λογισμικού over-the-air, μέσω μεταφοράς δεδομένων κινητής τηλεφωνίας. Την ίδια στιγμή, χάρη στη χρήση έξυπνου λογισμικού, η Volkswagen αυξάνει την ασφάλεια των μοντέλων της.

Κάποια features που φέρνουν τα σύγχρονα λογισμικά εξαλείφουν τους κινδύνους στο δρόμο

Οι τεχνολογίες που έρχονται ή… ήρθαν

Un site παράδειγμα για αυτό, είναι η στάνταρ επικοινωνία Car2X που παρουσιάστηκε με το τελευταίο Golf, το οποίο βρίσκει εφαρμογή και στα ID. μοντέλα. Η επικοινωνία Car2X χρησιμοποιεί τις πληροφορίες που παρέχονται από άλλα οχήματα σε ακτίνα έως 800 μέτρα, επιπλέον των σημάτων από την υποδομή κυκλοφορίας, για να προειδοποιήσει τους οδηγούς για κινδύνους πολύ νωρίτερα από ό,τι ήταν δυνατόν στο παρελθόν και να προωθήσει αυτές τις προειδοποιήσεις σε άλλα, αντίστοιχα εξοπλισμένα μοντέλα. Το όραμα ενός μέλλοντος χωρίς ατυχήματα, έρχεται επομένως ένα σημαντικό βήμα πιο κοντά.

Το Head Up Display με Επαυξημένη Πραγματικότητα στην πράξη είναι πολύ λειτουργικό, εκτός από εντυπωσιακό

Aujourd'hui, le Volkswagen offres συστήματα υποβοήθησης sur μερικώς αυτόνομη οδήγηση με την επωνυμία IQ.DRIVE. Με το Travel Assist, διαθέσιμο και σε πολύ προσιτά μοντέλα όπως το νέο Polo που θα κυκλοφορήσει αργότερα στο έτος, καθώς και στα Golf, Tiguan, Passat, Arteon, Touareg και ID.3, ID.4, η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 με πλευρική και διαμήκη καθοδήγηση αποτελεί ήδη μέρος της καθημερινότητας, με τον οδηγό να πρέπει να παρακολουθεί συνεχώς τα συστήματα.

Μεσοπρόθεσμα, με Modèles που θα παρουσιαστούν την επόμενη πενταετία, η Volkswagen θα συνεχίσει να προωθεί την αυτόνομη οδήγηση, από το επίπεδο 3 (ο οδηγός δεν χρειάζεται πλέον να παρακολουθεί συνεχώς αλλά να είναι δυνητικά σε θέση να παρέμβει) έως το επίπεδο 4 (πλήρως αυτόνομη οδήγηση, δεν απαιτείται η εμπλοκή του οδηγού).

Το σύγχρονο Volkswagen θα “βλέπει” αυτά που δεν βλέπει ο οδηγός

Μακροπρόθεσμα, η Volkswagen θα υλοποιήσει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5, με το αυτοκίνητο να εκτελεί πλήρη διαδρομή χωρίς οδηγό – η μάρκα έχει ήδη παρουσιάσει σχετική επίδειξη με το πρωτότυπο ID.VIZZION. Η ανάπτυξη λογισμικού στο Project House της Volkswagen, θα επιτρέψει στη μάρκα να υλοποιήσει την αυτοκίνηση του μέλλοντος, σε μαζική κλίμακα.