NOUVELLES

JLR voit dans les États-Unis la clé du succès pour la marque Jaguar renaissante

Μιλώντας με τους επενδυτές κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στο Gaydon, ο διευθύνων σύμβουλος της JLR Adrian Mardell ήταν απόλυτα ειλικρινής με την τρέχουσα κατάσταση της Jaguar. Παραδέχτηκε ότι οι αποφάσεις του παρελθόντος έβλαψαν την εταιρεία, καθώς η προσπάθεια να δημιουργηθεί μια βρετανική BMW με την προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων αγοραστών πολυτελών αυτοκινήτων ήταν ανεπιτυχής. Κάτι τέτοιο έχει υποβαθμίσει την αυτοκινητοβιομηχανία σε “μετριότητα” με “καμία απολύτως αξία”. Ωστόσο, υπάρχει ένα μεγάλο σχέδιο για την αναζωογόνηση της μάρκας που ανήκει στην Tata.

Όπως πιθανότατα έχετε ακούσει μέχρι τώρα, η Jaguar θα προωθηθεί προς τα πάνω για να ανταγωνιστεί τις Porsche, Bentley και Maybach. Θα επαναπροσδιοριστεί ως μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα με προϊόντα υψηλότερου περιθωρίου κέρδους και χαμηλότερου όγκου. Τα μελλοντικά οχήματα θα έχουν σχέδια που θα διχάζουν τις εντυπώσεις, καθώς ο Adrian Mardell δήλωσε ότι “δεν θα ανησυχούμε για το αν είναι αγαπητό σε όλους”. Συνέχισε λέγοντας ότι το να προσπαθείς να αρέσεις σε όλους είναι “το φιλί του θανάτου” και είναι αυτό που προκάλεσε τις ατυχίες της μάρκας το τελευταίο διάστημα.

Δεν θα βρείτε αυτά τα EVs σε όλες τις αντιπροσωπείες της JLR, αλλά υπάρχουν σχέδια για την πώληση των αυτοκινήτων σε “μπουτίκ” που προορίζονται αποκλειστικά για τα προϊόντα της Jaguar. Η Βόρεια Αμερική προβλέπεται να αποτελέσει βασική αγορά για την αναγέννηση της μάρκας. Ο Mardell επισημαίνει ότι η εταιρεία “ήταν απίστευτα επιτυχημένη στη Βόρεια Αμερική πριν από 25 χρόνια”, αλλά αυτό άλλαξε λόγω των “συμβιβασμών και των αποφάσεων που πήραμε”.

Όσον αφορά τα νέα μοντέλα, η Jaguar αναπτύσσει μια πλατφόρμα JEA που θα στηρίξει τα τρία πρώτα EV. Πρωταγωνιστής θα είναι ένα τετράθυρο GT με μέγιστη αυτονομία 700 χιλιομέτρων (430 μίλια) και εκτιμώμενη τιμή εκκίνησης 100.000 λίρες. Αυτό αντιστοιχεί σε σχεδόν 130.000 δολάρια με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες. Για την αξία των χρημάτων που διαθέτετε, θα αποκτήσετε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με περισσότερη ισχύ από οποιαδήποτε άλλη ICE Jag πριν από αυτό.

Το μυστηριώδες μοντέλο θα συναρμολογείται στην έδρα του στο Solihull στα West Midlands του Ηνωμένου Βασιλείου. Πρόσθετες λεπτομέρειες σχετικά με το gran tourer θα αποκαλυφθούν αργότερα φέτος, πριν από το λανσάρισμά του το 2024 σε επιλεγμένες αγορές. Οι παραδόσεις στους πελάτες προγραμματίζονται να ξεκινήσουν το 2025.

Nikolaos Michalopoulos

Messages récents

Η ιστορία της Maserati 300S

Βασισμένη στην επιτυχία της δίλιτρης A6GCS/53, η Maserati ξεκίνησε τη δημιουργία ενός νέου αυτοκινήτου με…

4 heures ago

Αποκαλύπτοντας το Θηρίο: Honda Civic Type R

Το Honda Civic Type R, το απόλυτο hot hatch υψηλών επιδόσεων, το αυτοκίνητο – Θρύλος…

Il y a 15 heures

Νέο Wagoneer S: Αποκάλυψη για το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Jeep

Πιστό στις αξίες της μάρκας, διαθέτει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες, μοναδικό σχεδιασμό και ασύγκριτη τεχνολογία.…

Il y a 1 jour

Οι νέες BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring

Είναι οι θεματοφύλακες ενός θρυλικού σήματος και, συγχρόνως, κορυφαίοι εκπρόσωποι μιας ξεχωριστής σειράς αυτοκινήτων που…

Il y a 1 jour

TSF1 Podcast – Monaco GP 2024 | Monte-Charles

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

Il y a 2 jours

TSF1 Podcast – Emilia-Romagna GP 2024 | Η McLaren συνεχίζει δυναμικά

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

Il y a 2 jours