Περίπου κάθε δεκαετία η Ferrari παρουσιάζει ένα υπεραυτοκίνητο που δείχνει ότι καλύτερο μπορεί να παράγει η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία την τρέχουσα εποχή. Τα προηγούμενα μοντέλα περιλαμβάνουν τις F40, F50, Enzo και LaFerrari. Αυτό το κατασκοπευτικό βίντεο παρέχει μια γεύση του επόμενου Hypercar που θα μπορούσε να ακολουθήσει σε αυτή τη γραμμή.
Το όχημα φαίνεται αναμφίβολα επιθετικό. Ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει τρία τεράστια ανοίγματα. Το καπό βυθίζεται προς τα κάτω στη μέση και έχει ανυψωμένα εξωτερικά τμήματα για να κάνει χώρο για τους τροχούς. Φαίνεται ότι υπάρχει ένα τμήμα με αγωγούς που διοχετεύει αέρα πάνω από το παρμπρίζ.
Στο προφίλ, μπορείτε να δείτε το χαμηλωμένο αμάξωμα. Το αυτοκόλλητο προειδοποίησης ηλεκτρικής ενέργειας υποδηλώνει ότι υπάρχει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Μια μεγάλη αεροτομή υψώνεται στο πίσω μέρος. Κρίνοντας από το μέγεθος της καμπίνας, υπάρχει χώρος μόνο για δύο επιβάτες στο όχημα.
Στο πίσω μέρος, υπάρχουν δύο, ψηλά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης, που πλαισιώνονται από έναν τεράστιο διαχύτης στο κάτω μέρος.
Δεν υπάρχουν ακόμη διαθέσιμες λεπτομέρειες για το νέο υπεραυτοκίνητο πέρα από την εξηλεκτρισμένη ρύθμιση. Κρίνοντας από τις αναλογίες του αμαξώματος, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει θέση στο κέντρο.
Σύμφωνα με μια φήμη από το 2022 που επικαλείται ένα εσωτερικό έγγραφο που διέρρευσε, το νέο hypercar της Ferrari θα κάνει το ντεμπούτο του τον Οκτώβριο του 2024 και η εταιρεία σχεδιάζει να κατασκευάσει 599 μονάδες. Μια έκδοση XX εστιασμένη στη πίστα θα ενταχθεί στη σειρά τον Ιούλιο του 2026. Η παραγωγή αυτής της έκδοσης φέρεται να περιορίζεται σε μόλις 30 μονάδες. Ένα μετατρέψιμο μοντέλο φέρεται να έρχεται το 2027 και η αυτοκινητοβιομηχανία θα παράγει μόνο 199 από αυτά.
Από το 2023 έως το 2026, η Ferrari σκοπεύει να λανσάρει 15 νέα μοντέλα. Το crossover Purosangue και αυτό το hypercar είναι μεταξύ αυτών. Η εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει επίσης ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το 2025.
Το 2022 ήταν μια υπέροχη χρονιά για τη Ferrari, καθώς η εταιρεία πέτυχε ένα ρεκόρ 13.221 οχημάτων, που ήταν πάνω από 2.000 αυτοκίνητα περισσότερα από το 2021. Τα καθαρά κέρδη της αυτοκινητοβιομηχανίας έφθασαν στο νέο υψηλό των 939 εκατομμυρίων ευρώ (1,024 δισεκατομμύρια δολάρια σε τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες).