Η Bugatti σημάδεψε την εκατονταετία ενός από τα πιο γιορταζόμενα αθλητικά γεγονότα μηχανοκίνησης στον κόσμο, το Le Mans, αποκαλύπτοντας για πρώτη φορά στο κοινό την Bolide. Το hypercar της μάρκας, που είναι μόνο για πίστα, οδηγήθηκε από έναν διάσημο και πολυβραβευμένο οδηγό, υπογραμμίζοντας την σημαντική σχέση της Bugatti με την ιστορία του Le Mans.
Κατά τη διάρκεια των δέκα δεκαετιών, η Bugatti έχει συνεισφέρει αξέχαστα στις 24 Ώρες του Le Mans, εδραιώνοντας τη θέση της ως πολυτελής μάρκα. Οι εορτασμοί της εκατονταετίας δεν ήταν διαφορετικοί, με τη Bugatti να δημιουργεί μια ακόμη αξέχαστη εμπειρία για τους θεατές.
Η Bugatti Bolide είχε τον πρώτο της δημόσιο γύρο στην πίστα των 24 Ώρων του Le Mans, προκαλώντας κύματα ενθουσιασμού και θαυμασμού ανάμεσα στους θεατές. Η αναμονή εντείνεται όταν ο Andy Wallace, ο νικητής του Le Mans το 1988 και επίσημος πιλότος της Bugatti από το 2011, οδηγεί την Bolide για έναν γύρο.
Ο Andy, ένας από τους πρωτοπόρους αντοχής στον κόσμο και ένας από τους λίγους που έχουν κερδίσει το Triple Crown των αγώνων αντοχής, ήταν η τέλεια επιλογή για τον πρώτο δημόσιο γύρο της Bolide. Μοιράζοντας την εμπειρία του, ο Andy δήλωσε: “Το να οδηγείς την Bolide στις 24 Ώρες του Le Mans φέτος ήταν μια εξαιρετική εμπειρία. Η ενέργεια του κοινού και η σύνδεσή τους με το αυτοκίνητο θα είναι μια αξέαστη στιγμή για εμένα. Η Bolide, σε κάθε άποψη, είναι ένα αληθινό αγωνιστικό αυτοκίνητο με εξαιρετικές δυνατότητες υψηλής απόδοσης, παρέχοντας απίστευτες εμπειρίες.”
Ο Christophe Piochon, Πρόεδρος της Bugatti Automobiles, πρόσθεσε: “Η αποκάλυψη ενός αριστουργήματος όπως η Bolide στην 100η επέτειο του Le Mans επιτομάζει την βαθιά ριζωμένη σχέση μεταξύ της Bugatti και των 24 Ώρων του Le Mans. Είμαστε απίστευτα περήφανοι που προσθέσαμε άλλη μια ιστορική στιγμή στο Le Mans, μια στιγμή που θα μείνει για πάντα.”
Στην καρδιά της Bolide είναι ο εμβληματικός κινητήρας 8.0-λίτρων W16 της Bugatti που περιβάλλεται από ένα αεροδυναμικά αποδοτικό σώμα από ανθρακόνημα. Το σύστημα φρένων της Bolide, ένα απαραίτητο στοιχείο για την κορυφαία της απόδοση, σχεδιάστηκε καινοτόμα από την Brembo S.p.A. .
Οι εορτασμοί της εκατονταετίας ενισχύθηκαν ακόμη περισσότερο από την παρουσία δύο εμβληματικών αυτοκινήτων Bugatti – το EB110S “Le Mans” και το Bugatti Type 50S. Το EB110S, το οποίο συμμετείχε στον αγώνα Le Mans το 1994, και το Type 50S, που συμμετείχε στις αρχές του 1930, ήταν μέρος της εορταστικής εκδήλωσης, προσθέτοντας ένα στοιχείο αιώνιας γοητείας που είναι κατ’ εξοχήν Bugatti. Η πρώτη δημόσια εμφάνιση της Bolide, μαζί με την παρουσίαση του EB110S και του Type 50S, έκανε την ιστορική συνάντηση αυτοκινήτων μια εξαιρετική θέαμα, τονίζοντας τη μοναδική κληρονομιά της Bugatti.