Vivre le mouvement dans la rue
Bentley

Bentley achève l'évolution de la Batur

Το κορυφαίο πολυτελές όχημα της Bentley, η χειροποίητη Batur by Mulliner, ολοκλήρωσε με επιτυχία το πλήρες πρόγραμμα εξέλιξης του οχήματος

Bentley

Το κορυφαίο πολυτελές όχημα της Bentley, η χειροποίητη Batur by Mulliner, ολοκλήρωσε με επιτυχία το πλήρες πρόγραμμα εξέλιξης του οχήματος, διασφαλίζοντας ότι πληροί τα υψηλότερα πρότυπα επιδόσεων και ανθεκτικότητας. Καθώς ολοκληρώνεται η φάση ανάπτυξης, ξεκινά η κατασκευή των οχημάτων πελατών. Κάθε αυτοκίνητο θα χαρακτηρίζεται από απαράμιλλη χειροτεχνία κατά παραγγελία, ενώ η κατασκευή του καθενός διαρκεί περίπου τέσσερις μήνες. Το τελικό Batur αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2024.

Η φάση ανάπτυξης περιελάμβανε τη δημιουργία δύο οχημάτων ανάπτυξης, τα οποία αναφέρονται ως Car Zero και Car Zero-Zero. Μόνο 18 οχήματα πελατών του Batur θα κατασκευαστούν στο χέρι στα εργαστήρια της Mulliner. Παρά την περιορισμένη παραγωγή, η Bentley δεν έκανε συμβιβασμούς στις αυστηρές διαδικασίες δοκιμών της. Οι δοκιμές αυτές περιελάμβαναν δοκιμές αντοχής σε διάφορες πίστες και δρόμους, δοκιμές υψηλής ταχύτητας που ξεπερνούσαν τα 200 mph, δοκιμές τραχιάς επιφάνειας και 600 ώρες ηλιακής καταπόνησης, που μιμούνται πέντε χρόνια στην έρημο της Αριζόνα. Αυτές οι δοκιμές αποσκοπούν στη διασφάλιση της βιωσιμότητας των υλικών που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή του Batur, με σκοπό το όχημα να αντέξει τη χρήση μιας ολόκληρης ζωής.

Το Car Zero, το αρχικής εξέλιξης Batur, δεν είναι ένα μέσο όχημα εξέλιξης. Κατασκευάστηκε με το ίδιο επίπεδο δεξιοτεχνίας όπως κάθε ένα από τα 18 οχήματα πελατών που θα ακολουθήσουν. Το αυτοκίνητο διαθέτει ένα ειδικά σχεδιασμένο εξωτερικό φινίρισμα Purple Sector, το οποίο συμπληρώνεται από υψηλής στιλπνότητας μπροστινά splitters από φυσικές ίνες, πλαϊνές ποδιές και πίσω διαχύτη. Η κύρια μάσκα matrix σε γυαλιστερό σκούρο τιτάνιο διαθέτει αντίθετα chevrons σε ένα οριζόντιο μοτίβο ombré που μεταβαίνει από Purple Sector στη μέση σε Black Crystal στις άκρες. Η γραμμή “ατελείωτο καπό” του αυτοκινήτου και οι ζάντες 22 ιντσών είναι φινιρισμένες σε σατινέ τιτάνιο, με τις ακτίνες των τροχών σε γυαλιστερό και σατινέ μαύρο κρύσταλλο.

Μια δεύτερη εξέλιξη του Batur, γνωστή ως Engineering Car Zero-Zero, φέρει ένα εντυπωσιακό φινίρισμα Marina Teal. Και τα δύο οχήματα υποβλήθηκαν σε μια σειρά αυστηρών δοκιμών αντοχής, όπως μια ευρωπαϊκή διαδρομή 2.500 χιλιομέτρων, δοκιμές υψηλής ταχύτητας σε κλειστές πίστες και εκτεταμένη έκθεση σε σκληρά περιβάλλοντα. Συνολικά, πάνω από 800 μοναδικά εξαρτήματα δοκιμάστηκαν κατά τη διάρκεια 160 ταυτόχρονων εβδομάδων εντατικών εργασιών ανάπτυξης.

Ο κινητήρας W12 της Batur, ο ισχυρότερος που έχει κατασκευάσει ποτέ η Bentley, έχει τις ρίζες του στην Continental GT του 2003. Αυτός ο κινητήρας W12, ο οποίος βελτιώνεται και βελτιώνεται συνεχώς με κάθε νέα γενιά, έχει οδηγήσει την Bentley στην κορυφή της πολυτελούς αυτοκινητοβιομηχανίας. Τώρα, καθώς η Bentley μεταβαίνει στην πλήρη ηλεκτροκίνηση, ο W12 της Batur λειτουργεί ως φόρος τιμής σε αυτόν τον εξαιρετικό κινητήρα, διαθέτοντας μέγιστη απόδοση 750PS.

Η Batur σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην κατασκευή αμαξωμάτων, με προηγμένες τεχνολογίες που επιτρέπουν στη Mulliner να προσφέρει στους πελάτες πρωτοφανή ατομικότητα. Βιώσιμα υλικά όπως οι φυσικές ίνες και τεχνολογίες όπως ο προσθετικός κατασκευασμένος χρυσός παρέχουν στους σχεδιαστές της Mulliner μια εκτεταμένη παλέτα, επιτρέποντας στους πελάτες να ζωντανέψουν το μοναδικό τους όραμα για το απόλυτο grand tourer.

Η Batur, έχοντας περάσει όλες τις δοκιμασίες, είναι πλέον έτοιμη για την επόμενη φάση του ταξιδιού της. Και οι 18 μονάδες της Batur έχουν δεσμευτεί. Η διαδικασία της συνδημιουργίας με τους πελάτες συνεχίζεται, με επικεφαλής την εσωτερική ομάδα σχεδιασμού της Mulliner. Αφού οι πελάτες καθορίσουν το χρώμα και το φινίρισμα που προτιμούν για σχεδόν κάθε επιφάνεια της Batur, κάθε μοναδικό αυτοκίνητο θα κατασκευαστεί χειροποίητα τους επόμενους μήνες στο εργαστήριο της Mulliner που βρίσκεται στο ουδέτερο από άποψη άνθρακα εργοστάσιο της Bentley στο Crewe της Αγγλίας. Η ολοκλήρωση κάθε οχήματος θα διαρκέσει περίπου τέσσερις μήνες.