Vivre le mouvement dans la rue
Audi

Audi ouvre un nouveau centre de sécurité des véhicules

Το νέο Κέντρο Ασφάλειας Οχημάτων Audi στις εγκαταστάσεις του incampus στο Ingolstadt παρέχει σημαντικά βελτιωμένες και υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις crash test.

Audi

Το Κέντρο Ασφάλειας Οχημάτων Audi (AFZ) στο Ingolstadt πρόκειται να ξεκινήσει τη λειτουργία του σε συνδυασμό με τα εγκαίνια του τεχνολογικού πάρκου incampus. Αυτό το κέντρο αποτελεί την κορυφαία εγκατάσταση της Audi για την παθητική ασφάλεια, απασχολώντας περίπου 100 επαγγελματίες για τη διαχείριση όλων των σύγχρονων σεναρίων δοκιμών. Ο σχεδιασμός της εγκατάστασης σχεδιάστηκε έτσι ώστε να υπερβαίνει τα σημερινά πρότυπα των παγκόσμιων αγορών της Audi, εξασφαλίζοντας την προσαρμοστικότητα στις μελλοντικές εξελίξεις.

 

 

Μελλοντικές δυνατότητες δοκιμών

Η επένδυση της Audi σε αυτή την εγκατάσταση ανήλθε σε περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ, με την κατασκευή να διαρκεί τρία χρόνια. Αυτό το νέο Κέντρο Ασφάλειας μπορεί να φιλοξενήσει πιο διαφορετικές δοκιμές σύγκρουσης οχημάτων από την προηγούμενη αίθουσα σύγκρουσης στην τοποθεσία Ingolstadt. Η εγκατάσταση εκτείνεται σε μια κεντρική περιοχή 130 επί 110 μέτρα και υψώνεται σε ύψος 20 μέτρων. Η αρένα πρόσκρουσης, χωρίς πυλώνες, έχει διαστάσεις 50 επί 50 μέτρα, και οι πίστες προσγείωσης εκτείνονται έως και 250 μέτρα, επιτρέποντας δοκιμές υψηλής ταχύτητας. Υπάρχει επίσης μια λωρίδα αφιερωμένη σε συγκρούσεις σε ορθή γωνία μεταξύ δύο αυτοκινήτων.

Ο Oliver Hoffmann, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi για την Τεχνική Ανάπτυξη, σημείωσε: “Η ασφάλεια είναι πρωταρχικής σημασίας για την Audi. Το νέο μας κέντρο ασφάλειας αποτελεί απόδειξη αυτής της αφοσίωσης. Ενώ τα σημερινά οχήματα της Audi υπερέχουν στα παγκόσμια πρότυπα δοκιμών, βελτιώνουμε συνεχώς τις μεθόδους έρευνας και δοκιμών μας”.

 

 

Ποικίλες εγκαταστάσεις δοκιμών

Εντός της αρένας πρόσκρουσης έχει τοποθετηθεί ένα κινητό μπλοκ πρόσκρουσης 100 τόνων, διευκολύνοντας μια ποικιλία δοκιμών πρόσκρουσης. Πολλαπλές λωρίδες σύγκρουσης τέμνουν την περιοχή, επιτρέποντας μελέτες για συγκρούσεις δύο οχημάτων και συνολική ασφάλεια. Ο μοναδικός σχεδιασμός του “ιπτάμενου δαπέδου” επιτρέπει στα οχήματα να συγκρούονται πλευρικά με τα εμπόδια. Πριν από την εκτόξευση κάθε οχήματος, αυτό υποβάλλεται σε πολυάριθμα σενάρια δοκιμών.

Η ανάπτυξη των συστημάτων ζωνών ασφαλείας και των αερόσακων έχει βελτιστοποιηθεί με μια νέα ολίσθηση κύλισης που διαθέτει μηχανισμό καθυστέρησης. Κάμερες υψηλής ταχύτητας τελευταίας τεχνολογίας και φώτα LED εξοικονόμησης ενέργειας υποστηρίζουν τις προσπάθειες της ομάδας στο Κέντρο Ασφάλειας Οχημάτων της Audi. Οι εγκαταστάσεις στεγάζουν επίσης ένα εργαστήριο με ομοιώματα, χώρους δοκιμών εξαρτημάτων, εργαστήρια και χώρους γραφείων.

Ο σχεδιασμός, η τεχνολογία και οι περιβάλλουσες ζώνες επέκτασης οραματίστηκαν για να καλύψουν τις μελλοντικές απαιτήσεις. Αυτή η προνοητικότητα εξασφαλίζει την προσαρμοστικότητα της εγκατάστασης στις αναδυόμενες τεχνολογικές ανάγκες, ειδικά καθώς τα παγκόσμια πρότυπα και οι κανονισμοί γίνονται πιο αυστηροί.

 

 

Ολοκληρωμένες προσομοιώσεις και δοκιμές

Η νέα αρένα σύγκρουσης χρησιμοποιεί πάνω από 60 ομοιώματα δοκιμών σύγκρουσης, που κυμαίνονται από ένα παιδί 18 μηνών έως έναν ενήλικα 102 κιλών. Τα προηγμένα ομοιώματα THOR, εξοπλισμένα με έως και 150 αισθητήρες, καταγράφουν κρίσιμα δεδομένα κατά τη διάρκεια των δοκιμών.

Οι κάμερες υψηλής ταχύτητας και τα συστήματα παρακολούθησης κίνησης καταγράφουν τις ακολουθίες των δοκιμών σύγκρουσης. Πολυάριθμοι αισθητήρες συλλέγουν φυσικά δεδομένα και τρισδιάστατες σαρώσεις καταγράφουν ψηφιακά τις μεταβολές μετά τη σύγκρουση. Αυτές οι πληροφορίες ενσωματώνονται σε ένα κεντρικό σύστημα, το οποίο ενσωματώνει επίσης δεδομένα από άλλα παγκόσμια εργαστήρια δοκιμών.

Σήμερα, μπορούν να προσομοιωθούν σχεδόν όλοι οι τύποι ατυχημάτων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν πεζούς και διάφορες συγκρούσεις. Κάθε μήνα, οι ειδικοί της Audi πραγματοποιούν δεκάδες χιλιάδες προσομοιώσεις σύγκρουσης, ακόμη και πριν από την κατασκευή του πρώτου πρωτοτύπου. Για το σχεδιασμό του αμαξώματος ενός μόνο μοντέλου, εκτελούνται πάνω από 60.000 υπολογισμοί για έως και 100 διαφορετικά σενάρια. Το κοντινό κέντρο πληροφορικής Audi IT Center στην τοποθεσία incampus παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία.

Παρόλο που οι εξελίξεις στην τεχνολογία προσομοίωσης είναι σημαντικές, οι δοκιμές σύγκρουσης σε πραγματικό κόσμο και οι δοκιμές εξαρτημάτων παραμένουν απαραίτητες. Αυτό οφείλεται στις κανονιστικές απαιτήσεις των χωρών στις οποίες πωλούνται οχήματα Audi, οι οποίες επιβάλλουν πραγματικές δοκιμές πρόσκρουσης. Στην ανάπτυξη προϊόντων, τόσο η προσομοίωση όσο και οι φυσικές δοκιμές αλληλοσυμπληρώνονται, με τις γνώσεις και από τις δύο μεθόδους να εμπλουτίζουν τη συνολική διαδικασία.