Catégories : Non classé

H VW θα πουλήσει Bentley, Lamborghini και Ducati;

Ο εφιάλτης για τον κολοσσό της γερμανικής βιομηχανίας, έχει μόλις αρχίσει… Η Volkswagen φαίνεται πως θα πληρώσει, τελικά, πολύ ακριβότερα από ότι νομίζαμε το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων των diesel κινητήρων της. Τόσο ακριβά, που ίσως αναγκαστεί να χωρίσει τους δρόμους της με κάποιες από τις σημαντικότερες φίρμες της “φαρέτρας” της. Τη Lamborghinile Bentley et le Ducatti.

Υπερβολές; Κάθε άλλο, λέει το διεθνές ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters (το οποίο δε φημίζεται ότι μεταδίδει ανακρίβειες), καθώς αναφέρει πως η αυτοκινητοβιομηχανία κατάφερε να εξασφαλίσει δάνειο ύψους 21 δισεκατομμυρίων δολαρίων, διάρκειας ενός έτους, το οποίο και σκοπεύει να χρησιμοποιήσει ενόψει των ανακλήσεων που έρχονται, των αγωγών που ήδη έχουν κατατεθεί και των διοικητικών προστίμων για το dieselgate.

Η VW, εξασφάλισε το δάνειο των 21 δις, από ένα σύνολο 13 διαφορετικών τραπεζών από την Ευρώπη, καθώς το σχέδιό της για να επαναχρηματοδοτήσει το δάνειό της με την έκδοση ομολόγων, έγινε δεκτό. Βέβαια, έγινε δεκτό από τους πιστωτές υπό τον όρο ότι η VW θα πουλήσει μια σειρά περιουσιακών της στοιχείων, αξίας μεγαλύτερης των 20 δις ευρώ, αν δεν καταφέρει να βρει άλλες πηγές εσόδων, σύμφωνα με τα όσα είπαν ανώνυμες πηγές στο Reuters.

Με την ιστορία να μοιάζει στα σημεία με την ελληνική κρίση και την περιπέτεια της Ελλάδας με τους δανειστές (μόνο που η δική μας έχει πολύ περισσότερο πόνο), το Reuters αναφέρει ότι αν η VW δεν καταφέρει να καλύψει τα χρέη της, θα υποχρεωθεί να “αποχωριστεί” συγκεκριμένες εταρείες, όπως η ΜΑΝ, το division της οποίας κατασκευάζει κινητήρες για καράβια και άλλα εξαρτήματα βαριάς βιομηχανίας και κοστίζει 5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Προκαλεί εντύπωση όμως το γεγονός ότι ιο πηγές του Reuters αναφέρουν την εξής πιθανότητα: “Η Volkswagen μπορεί επίσης να εξετάσει το ενδεχόμενο να αποχωριστεί τις μάρκες πολυτελών αυτοκινήτων Bentley et Lamborghini καθώς και την κατασκευάστρια μοτοσικλετών Ducati“.

Και, προφανώς αυτή η διαρροή δεν είναι τυχαία, αλλά μάλλον περίεργο, αν σκεφτεί κανείς ότι οι τρεις μάρκες που προαναφέρθηκαν είναι μάλλον κάποιες από αυτές με τη μικρότερη (οικονομική) αξία. Όπως και δεν είναι τυχαίες οι διαβεβαιώσεις από τη VW ότι δεν θα εγκαταλείψει τα κορυφαία projects της, όπως αυτό της Bugatti Chiron, λόγω των 80 δις δολαρίων που θα της κοστίσει το σκάνδαλο…

George Karagiannis

Partager
Publié par
George Karagiannis

Messages récents

La Fia aux politiciens européens : "La mobilité est un droit, restez accessible"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

4 heures ago

Apple Car : le projet pourrait être relancé par une alliance avec Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

5 heures ago

Toyota défie la domination de la Mazda MX-5 en développant son propre roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

6 heures ago

DS Automobiles présente la DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

Il y a 3 jours

Källenius (PDG de Mercedes) : "Nous allons moderniser tous les moteurs, puis les clients choisiront".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

Il y a 3 jours

Ford repense son objectif de 2030 pour l'adoption exclusive de BEV en Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

Il y a 3 jours