Catégories : Non classéNOUVELLES

Mitsubishi a menti sur le siphonnage de carburant et perd 1,2 milliard en 3 heures

Αυτό, είναι το next big thing της παγκόσμιας ειδησεογραφίας. Ο κολοσσιαίος Ιάπωνας κατασκευαστής αυτοκινήτων Mitsubishi, παραδέχεται ότι παραποιούσε τα τεστ κατανάλωσης καυσίμου, με σκοπό να δείξει ότι τα μοντέλα της έκαιγαν λιγότερο καύσιμο, απ’ ότι στην πραγματικότητα. Και, ενώ η VW προσπαθεί να σταθεί στα πόδια της εν μέσω του σκανδάλου εκπομπής ρύπων των μοντέλων της, η ιαπωνική φίρμα βλέπει την “catastrophe” που θα περίμενε κανείς: Μόλις μέσα σε 3 ώρες, η μετοχή της στον Nikkei 225 κατέγραψε βουτιά 17%, χτυπώντας ιστορικό χαμηλό 12ετίας και χάνοντας 1,2 δισεκατομμύρια dollars.
O πρόεδρος της Mitsubishi Motors, Tetsuro Aikawa (στο μέσο) υποκλίνεται σε ένδειξη μεταμέλειας, λίγο πριν από τη συνέντευξη Τύπου για το σκάνδαλο

Τουλάχιστον προς το παρόν, το ζήτημα αφορά μόνο την αγορά της Ασίας και δη της Ιαπωνίας, και περίπου 650.000 αυτοκίνητα, καθώς τα Modèles που επηρεάζονται, είναι τα Mitsubishi eK Wagon et eK Space (157.000 μονάδες), καθώς και τα Nissan Dayz et Dayz Roox (468.000), που παρήγαγε η Mitsubishi για λογαριασμό της Nissan. Μικρός ο αριθμός, θα πει κανείς, αλλά θα θυμίσουμε ότι όταν ξέσπασε το VWgate, ο αριθμός των αυτοκινήτων που αφορούσε, δεν ξεπερνούσαν τα 500.000 στις ΗΠΑ και σήμερα, φτάνει τα 11 εκατομμύρια.
Στο γράφημα του πρακτορείου Reuters, η πορεία της μετοχής μέχρι την καταβαράθρωσή της

Με την εταιρεία να δηλώνει σε επίσημη ανακοίνωσή της ότι έκανε “τις δοκιμές κατανάλωσης με ακατάλληλο τρόπο ώστε να παρουσιάσει καλύτερα νούμερα στην κατανάλωση καυσίμου από τα πραγματικά“, ζητώντας συγνώμη από πελάτες και μετόχους, η έκπληξη, ήρθε λίγο αργότερα.

Οι επικεφαλής της εταιρείας, με τον πρόεδρο της Mitsubishi Motors, Tetsuro Aikawa, εμφανίστηκαν στη συνέντευξη Τύπου που είχαν προγραμματίσει στο Τόκυο, για το θέμα και, πριν μιλήσουν, έκαναν μια βαθιά υπόκλιση, εκφράζοντας με αυτό τον τρόπο τη συγνώμη τους.

Και επειδή ούτε η εταιρική συγνώμη, ούτε η υπόκλιση του προέδρου ήταν αρκετή, ο κ. Aikawa, είπε πως “ό,τι έγινε, έγινε ηθελημένα. Είναι αλήθεια πως η αλλοίωση έγινε ώστε να δείχνει την κατανάλωση καλύτερα. Αλλά το γιατί κατέφυγαν στην απάτη, δεν έχει ακόμα εξακριβωθεί”, είπε και, παρότι ο ίδιος δεν είχε γνώση της πρακτικής που ακολουθήθηκε, κατέληξε: “Αισθάνομαι υπεύθυνος“.

George Karagiannis

Messages récents

Τουρκία: Σε προχωρημένες συνομιλίες με τις Κινέζικες BYD και Chery για κατασκευή εργοστασίων EV

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

13 heures ago

Η VW διακόπτει τις συνομιλίες με τη Renault για EV χαμηλού κόστους

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

14 heures ago

DS 3 : Disponible immédiatement, avec le programme Premium Upgrade

DS Automobiles annonce le nouveau programme "Premium Upgrade" qui permet aux passionnés de...

Il y a 2 jours

Porsche s'apprête à lancer la première 911 hybride plus performante

Porsche ajoute pour la première fois une batterie à la voiture de sport 911, avec le moteur électrique...

Il y a 2 jours

L'industrie automobile européenne tourne le dos à l'électrification

Les constructeurs automobiles européens ont réagi de manière générale au ralentissement des ventes de véhicules purs...

Il y a 2 jours

Ford Performance annonce sa participation au Rallye Dakar 2025

Ford Performance a le plaisir d'annoncer aujourd'hui sa participation au Rallye Dakar 2025,...

Il y a 3 jours