Catégories : Non classé

La Lamborghini Aventador S dispose de quatre roues motrices énergiques et de 740 ch !

Πέντε χρόνια μετά από την παρουσίαση της νέας κεντρομήχανης V12 ναυαρχίδας της, η Lamborghini της κάνει ένα “φρεσκάρισμα”. Μόνο που αυτό το “φρεσκάρισμα” στην Aventador, είναι κάτι παραπάνω από θεαματικό. Όχι μόνο επειδή αποκτά 740 ίππους, αλλά επειδή για πρώτη φορά στην ιστορία της, μια Lamborghini αποκτά ενεργητική τετραδιεύθυνση. 

Ας αρχίσουμε από εδώ λοιπόν. Η Lamborghini μας παρουσιάζει το δικό της four-wheel steering, καθώς στην Aventador S, οι πίσω τροχοί στρίβουν μαζί με τους εμπρός, αλλά όχι μόνο στις υψηλές ταχύτητες και για να επιτύχει μεγαλύτερη ευστάθεια. Το στρίψιμο (και) των πίσω τροχών είναι διαθέσιμο και στις μικρές ταχύτητες, ώστε να επιτευχθεί η ευελιξία αυτού του “ταύρου”. Γιατί να ταλαιπωρείται ο οδηγός της να στρίψει στα στενά (λέμε τώρα);

Κατά τα λοιπά, η Aventador S, αποκτά επίσης πολλά νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, τόσο στο εμπρός μέρος, όπου οι βαμμένες λεπίδες στον προφυλακτήρα μπορούν να παράγουν ως και 130 τοις εκατό περισσότερο downforce από την “απλή” Aventador. Αλλά και στο πίσω, όπου υπάρχει μια αεροτομή τριών θέσεων, η οποία, σε μια από αυτές τις θέσεις, μειώνει την οπισθέλκουσα κατά 400%. 

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, συναντάμε τον γνωστό V12 των 6,5 λίτρων με μια μικρή αύξηση της ιπποδύναμης κατά 40 ίππους, με τη ροπή να μένει ίδια και τον κόφτη να τοποθετείται σε 150 σ.α.λ. παραπάνω, στις 8500. Όμοιο παραμένει και το σύστημα μετάδοσης, ενώ οι βασικές βελτιώσεις έχουν γίνει στο σασί και τις αναρτήσεις. 

Η Aventador απέκτησε νέα ανάρτηση, ώστε να είναι συμβατή με το σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ και τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας έχουν αλλάξει ρύθμιση. Τώρα, το 90% της ροπής στέλνεται στους πίσω τροχούς, επιτρέποντας, όπως επισημαίνει η Lamborghini, στον οδηγό, να προβαίνει σε ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις. 

Αυτά ακριβώς θέλαμε, Lamborghini. Και τα λεφτά για να την αποκτήσουμε, φυσικά.

George Karagiannis

Partager
Publié par
George Karagiannis

Messages récents

Το Νέο Opel Frontera αποκαλύπτεται πλήρως

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…

12 heures ago

Η Renault στο Roland-Garros με την ειδική έκδοση του Renault 5 E-Tech

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…

12 heures ago

Η Stellantis και η Leapmotor ετοιμάζονται να λανσάρουν ηλεκτρικά οχήματα στην Ελλάδα στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής επέκτασης

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis ανακοίνωσε την Τρίτη ότι δημιούργησε κοινοπραξία με την κινεζική startup εταιρεία…

14 heures ago

Σημαντική πρόοδος για την οδική ασφάλεια της Ελλάδας η ηλεκτρονική διασταύρωση των κυκλοφορούντων οχημάτων

Η ηλεκτρονική διασταύρωση των κυκλοφορούντων οχημάτων αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα,…

17 heures ago

TSF1 Podcast - Miami GP 2024 | La première victoire de Norris

Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…

20 heures ago

Toyota : contre-attaque électrique en Europe avec un nouveau B-SUV

Εν μέρει ως τακτική, εν μέρει ως φιλοσοφία, η Toyota δεν έχει ακόμη εντρυφήσει στα…

20 heures ago