Catégories : Non classéNOUVELLES

L'énorme GT-R a tout écrasé dans la course de côte de Simolla.

Μερικές μέρες πριν, εδώ, στο TopSpeed.gr, θαυμάζαμε το κτηνώδες Nissan GT-R των 1.600 ίππων, με το οποίο η ιαπωνική μάρκα ετοιμαζόταν να “επιτεθεί” στο διάσημο Simolia Hill Climb (δες iciλεπτομέρειες για το τέρας). Τελικά αποδείχθηκε πως το έργο της δεν ήταν και… ιδιαίτερα δύσκολο, αφού ο Godzilla διέλυσε τα πάντα στο πέρασμά του, εδραιώνοντας τη θέση του Nissan GT-R ως το πιο επιτυχημένο supercar στο Simola Hill Climb. Και για να είμαστε ακριβείς, ο Godzilla, στέφθηκε πρωταθλητής  και στις δύο κατηγορίες Modified Saloon και Supercar αντίστοιχα, στη φετινή φημισμένη ανάβαση της Νοτίου Αφρικής.

Στην κατηγορία Modified Saloon κέρδισε ο Franco Scribante με το GT-R του, αφού κυριάρχησε και στις δύο ημέρες του αγώνα, με ένα νέο ανεπίσημο ρεκόρ 38,551 δευτερολέπτων, κατά τη διάρκεια των προκριματικών. Νικητής ήταν και στον τελικό χρόνο της διαδρομής των 1,9 χιλιομέτρων, με  39,342 δευτερόλεπτα, όντας ο μοναδικός αγωνιζόμενος που έσπασε το “φράγμα” των 40 δευτερολέπτων με ένα όχημα παραγωγής.

Στην κατηγορία Road Cars και Supercars, ο Reghard Roets πήρε τη νίκη με τελικό χρόνο 44,094 δευτερόλεπτα.

Το Nissan GT-R, έχει κερδίσει τόσο στις νορμάλ όσο και στις τροποποιημένες κατηγορίες καθ ‘όλη τη διάρκεια των τριών τελευταίων ετών και δικαίως έχει  κερδίσει τον τίτλο King of the Hill, για επτά από τα δέκα χρόνια που διεξάγεται ο συγκεκριμένος αγώνας. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στην κατηγορία Modified Saloon, καθώς οκτώ από τους εννέα αγωνιζόμενους  που συμμετείχαν στην φετινή ανάβαση,  επέλεξαν να αγωνιστούν με GT-R.

“Η τελευταία μέρα αποδείχθηκε πολύ δύσκολη, με αρκετές καθυστερήσεις και με μια τελική διαδρομή στο σκοτάδι. Παρά ταύτα, οι αγωνιζόμενοι με Nissan έδειξαν το «κράμα» τους και κέρδισαν τους ανταγωνιστές από την Jaguar, τη Ferrari, τη Lamborghini και πολλές άλλες μάρκες “, λέει ο Janus Janse van Rensburg, Διευθυντής Marketing της Nissan για τα Premium και Performance αυτοκίνητα.

Στην κατηγορία B9 για SUV και pick-ups, ο Terence Marsh πήρε το πρώτο του τρόπαιο ανάβασης. Κέρδισε στην κατηγορία με ένα Nissan Navara, το οποίο κατασκευάστηκε για να αγωνιστεί  στο Ράλι Ντακάρ.

“Αισθανόμουν  περίεργα στο Hill Climb, καθώς η έμφαση δίνεται στην ταχύτητα, με ένα  Navara που κατασκευάστηκε για να ανταποκρίνεται σε αγωνιστικές συνθήκες που αλλάζουν συνεχώς. Ήταν  μια μεγάλη εμπειρία και περάσαμε πολύ ωραία κατά τη διάρκεια της ανάβασης “, δήλωσε ο Marsh.

George Karagiannis

Messages récents

DS Automobiles présente la DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

Il y a 1 jour

Källenius (PDG de Mercedes) : "Nous allons moderniser tous les moteurs, puis les clients choisiront".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

Il y a 1 jour

Ford repense son objectif de 2030 pour l'adoption exclusive de BEV en Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

Il y a 1 jour

BMW Motorrad présente l'assistant de changement de vitesse automatisé

Avec le nouvel assistant de changement de vitesse automatisé (ASA), BMW Motorrad présente une solution technique innovante...

Il y a 2 jours

Voici la nouvelle BMW M4 CS

La nouvelle BMW M4 CS invite les conducteurs à faire l'expérience de l'incomparable sensation M dans une...

Il y a 2 jours

Mercedes-Benz CLA 200 7G-DCT : un chef-d'œuvre avec vue (Vidéo)

L'alternative au coupé quatre portes est une proposition plus sportive et plus jeune que le...

Il y a 2 jours