Καλώς ήρθες καινούριε Godzilla

Η κάθε εμφάνιση του Godzilla είναι… είδηση. Πόσο μάλλον, όταν μιλάμε για την τελευταία έκδοσή του. Ας καλωσορίσουμε λοιπόν το Nissan GT-R Nismo του 2017. Το οποίο, προς το παρόν, κυκλοφορεί μόνο προς Ιαπωνία μεριά. Πότε θα το δούμε και στα… μέρη μας;

Η Nissan ανακοίνωσε την έναρξη των πωλήσεων του 2017 GT-R NISMO στην αγορά της Ιαπωνίας,  μαζί με την ειδική έκδοση “Track Edition” της NISMO που παρουσιάστηκε στις 11 Ιουλίου. 

Το2017  Nissan GT-R NISMO διαθέτει ένα μοναδικό στυλ  που αντανακλά την μακροχρόνια αγωνιστική φιλοσοφία του θρυλικού αγωνιστικού οίκου της φίρμας.  Έχει  αναρίθμητες τεχνολογίες, εμπνευσμένες από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με γνώμονα τη βελτίωση της απόδοσής του μέσω της εξαιρετικής  αεροδυναμικής, της ανάρτησης, των συστημάτων μετάδοσης αλλά και κίνησης, δημιουργώντας ένα απόλυτα ισορροπημένο μηχάνημα οδήγησης  που είναι έτοιμο να βγει τόσο στο δρόμο, όσο και  στην πίστα!

Όπως και στο στάνταρ μοντέλο, το  2017 GT-R NISMO διαθέτει  ένα νέο προφυλακτήρα, με τη διαφορά ότι είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα και φτιαγμένος με την παράδοση και την ακρίβεια που χαρακτηρίζει τους Takumi, όπου τα στρώματα φύλλων από ίνες άνθρακα επικαλύπτονται με χειρουργική ακρίβεια, προκειμένου  να επιτευχθεί ο ιδανικός βαθμός ακαμψίας.  Οι εισαγωγές του αέρα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό αφενός την βέλτιστη ροή του γύρω από το αυτοκίνητο και αφετέρου για την παροχή υψηλού επιπέδου κάθετης δύναμης. Συνολικά, το νέο σχήμα του αυτοκινήτου παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο παραγωγής της Nissan μέχρι σήμερα, κάτι που με την σειρά του προσφέρει εξαιρετική σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση , το 2017  GT-R NISMO  έχει “ευεργετηθεί” και στο εσωτερικό με μια αξεπέραστης αισθητικής καμπίνα. Το επανασχεδιασμένο ταμπλό, το τιμόνι και το κεντρικό υποβραχιόνιο έχουν επένδυση από  υψηλής ποιότητας δέρμα Alcantara®. Το ταμπλό στο κέντρο έχει βελτιωθεί και απλοποιηθεί χάρη στις αναβαθμισμένες λειτουργίες πλοήγησης και  με μια διευρυμένη οθόνη αφής 8 ιντσών που διαθέτει μεγάλα εικονίδια που απλοποιούν την χρήση της στο έπακρο. Μια νέα εντολή ελέγχου στην  οθόνη της κεντρικής ανθροκονημάτινης κονσόλας, επιτρέπει τον εύκολο χειρισμό, χωρίς καν να χρειάζεται ο οδηγός να αγγίζει την οθόνη. Πρόκειται για ένα μοναδικό  χαρακτηριστικό που έρχεται να “λύσει” τα χέρια σε αυτούς που  ταξιδεύουν με υψηλές ταχύτητες. Μοναδικά στο 2017 NISMO GT-R είναι και  τα δερμάτινα Recaro® bucket καθίσματα με ανθρακονήματα, που συμπληρώνονται από τις σχεδιαστικές πινελιές του κόκκινου Alcantara.

Η τετρακίνηση του 2017 GT-R NISMO έχει επίσης αναβαθμιστεί, εν μέρει χάρη και στο σημαντικά ενισχυμένο σασί του. Η  ενισχυμένη δομή του αμαξώματος επέτρεψε στους μηχανικούς να προχωρήσουν σε περαιτέρω βελτιώσεις και ρυθμίσεις στην ανάρτηση του 2017 GT-R NISMO, όπου σε συνδυασμό με την  αύξηση της κάθετης δύναμης του αυτοκινήτου, έχει ως αποτέλεσμα τον εξαιρετικά βελτιωμένο χειρισμό του. Απτή απόδειξη των παραπάνω αποτελούν οι βελτιωμένοι χρόνοι σλάλομ του μοντέλου, αλλά και η αυξημένη απόδοσή του στις στροφές (κατά περίπου 2 τοις εκατό, σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο). Το ειδικό Bilstein® DampTronic ρυθμιζόμενο σύστημα οδήγησης του GT-R, εκμεταλλεύεται πολλαπλές πληροφορίες από τα συστήματα του αυτοκινήτου και παρέχει τις απαραίτητες κάθετες δυνάμεις, αλλά και υψηλό επίπεδο ελέγχου σε μια ποικιλία συνθηκών οδήγησης.

Καθοριστικό ρόλο έχουν και τα  ειδικά αμορτισέρ της NISMO που είναι τέλεια ρυθμισμένα για να μεταφέρουν με τον καλύτερο τρόπο τη  δύναμη του κινητήρα twin-turbo V6 3.8 λίτρων, η οποία “μεταφράζεται” στο θηριώδες μέγεθος των  441kW (600PS), πάνω στην άσφαλτο!

Ο κινητήρας  του 2017 GT-R NISMO, γνωστός και ως “VR38DETT,” είναι το αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας που η NISMO έχει αποκτήσει από τη συμμετοχή της σε πολυάριθμες εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού,  σε όλο τον κόσμο. Συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και διαθέτει ένα ζεύγος υπερσυμπιεστών υψηλής ροής και μεγάλης διαμέτρου, που συναντώνται και στο GT3. Όπως και στην βασική έκδοση του μοντέλου, κάθε κινητήρας GT-R NISMO συναρμολογείται στο  χέρι από την αρχή μέχρι το τέλος,  σε έναν ειδικό “αποστειρωμένο” χώρο  με σχολαστικά εκπαιδευμένους τεχνικούς, ενώ μια πλάκα αλουμινίου προστίθεται στο μπροστινό μέρος του κάθε κινητήρα, που δείχνει το όνομα του τεχνίτη ΤAKUMI που τον δημιούργησε! 

Παρά την πιο “αγωνιστική” φύση του, το 2017 GT-R NISMO διαθέτει ως σύνολο καλύτερη ισορροπία από ό, τι πριν, αποτελώντας ένα αυτοκίνητο που προσφέρει πραγματική οδηγική απόλαυση τόσο σε έναν ορεινό ασφάλτινο δρόμο, όσο και σε μια αγωνιστική πίστα.

Panagiotis Karagiannis

Messages récents

Ηλεκτροκίνηση: Τα ευρωπαϊκά Gigafactories, η κατασκευή μπαταριών και η χρυσή ευκαιρία για την Ελλάδα

Τα ευρωπαϊκά Gigafactories για την κατασκευή μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκονται προ των πυλών, αποτελώντας μία…

6 heures ago

ELE Rally: Συναρπαστικές νυχτερινές διαδρομές στο ADAC Opel Electric Rally Cup

Μετά τη συναρπαστική έναρξη της σεζόν στις αρχές Μαΐου στο ADAC Rallye Sulingen, οι ομάδες…

Il y a 7 heures

Το Ανανεωμένο Jeep Compass από €33.990 ή €296/μήνα

Το ανανεωμένο Jeep Compass MY24 είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας στην πολύ ανταγωνιστική τιμή…

Il y a 7 heures

Lamborghini: Επιφυλακτική με την ολοκληρωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση

Επιφυλακτική με την ολοκληρωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση παραμένει η Lamborghini, με τον CEO της ιταλικής…

Il y a 21 heures

Η Hyundai Ελλάς στο ThinkBiz Academy 2024

Το μοναδικό διήμερο πολυσυνέδριο επιχειρηματικότητας ThinkBiz Academy 2024 πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, με…

Il y a 1 jour

Στην Ελλάδα τα αμιγώς ηλεκτρικά Smart #1 και Smart #3 (Τιμές – Εκδόσεις)

Στην Ελλάδα έφτασαν τα νέα Smart #1 και Smart #3, η έλευση των οποίων σηματοδοτεί…

Il y a 1 jour