Η Ford Performance παρουσιάζει την τεχνολογία, τα εργαλεία και την ομάδα μηχανικών που βοήθησαν στο σχεδιασμό και την εξέλιξη του Ford Focus RS RX με το οποίο συμμετέχουν οι Ken Block & Andreas Bakkerud στο πρωτάθλημα FIA World Rallycross.
4 βίντεο που εστιάζουν σε τέσσερα διαφορετικά στοιχεία του αγωνιστικού αυτοκινήτου: την αεροτομή, την ανάρτηση, τον άξονα μετάδοσης και το πιλοτήριο.
Λόγω της φύσης του συγκεκριμένου αθλήματος, ο σχεδιασμός του απόλυτου αυτοκινήτου rallycross αποτελεί μοναδική πρόκληση. Αξιοποιώντας την εκτενή τεχνολογική και μηχανολογική υπεροχή της Ford, η ομάδα εξέλιξης κατάφερε να συλλάβει και να κατασκευάσει ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο στην πρώτη της χρονιά ως εργοστασιακή ομάδα. Το 2016, οι Ken Block και Andreas Bakkerud πέτυχαν συνολικά τρεις νίκες και ανέβηκαν επτά φορές στο βάθρο σε δώδεκα αγώνες.
Μία ταλαντούχα ομάδα αποτελούμενη από μέλη της Ford Performance, της M-Sport και της Hoonigan Racing Division, σχεδίασε και κατασκεύασε τα αγωνιστικά Ford Focus RS RX σε λιγότερο από εννέα μήνες. Το επίτευγμα αυτό υλοποιήθηκε σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα χάρη στα προηγμένα τεχνολογικά εργαλεία της Ford Performance και το ταλέντο των μηχανικών της.
Τον Ιανουάριο του 2016 η Ford Performance ανακοίνωσε την εργοστασιακή υποστήριξη της Hoonigan Racing Division στο πρωτάθλημα FIA World Rallycross και παρουσίασε το Ford Focus RS RX. Μία ομάδα μηχανικών της Ford εργάστηκε για να βελτιστοποιήσει διάφορα σχεδιαστικά στοιχεία του αυτοκινήτου: αεροτομή, ανάρτηση, άξονα μετάδοσης και πιλοτήριο.
Αεροτομή: Περισσότερες από 100 παραλλαγές δοκιμάστηκαν σε λογισμικό Υπολογιστικής Ρευστοδυναμικής (CFD – Computational Fluid Dynamics) μέχρι να επιλεχθεί το καλύτερο σχέδιο για την αεροτομή του Ford Focus RS RX.
Suspension : Η Ford Performance δοκίμασε την ανάρτηση του Ford Focus RS RX χρησιμοποιώντας εργαλείο προσομοίωσης Κινηματικής και Συμβατότητας (K & C – Kinematics and Compliance). Πρόκειται για το ίδιο εργαλείο που χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα παραγωγής, το οποίο συλλέγει δεδομένα που βοηθούν τους μηχανικούς να καθορίσουν τις ρυθμίσεις της ανάρτησης.
Άξονας μετάδοσης: Χρησιμοποιώντας σύστημα Ανάλυσης Πεπερασμένων Στοιχείων (FEA) της Sadev, η ομάδα της Ford Performance μπόρεσε να δημιουργήσει ένα “χάρτη” πιθανών καταπονήσεων του άξονα μετάδοσης του αυτοκινήτου ώστε να καταλήξουν στον καλύτερο σχεδιασμό του.
Πιλοτήριο: Αντλώντας αγωνιστική εμπειρία δεκαετιών από τη Ford Performance, την M-Sport, και τη Hoonigan Racing Division, σχεδιάστηκαν εξατομικευμένα πιλοτήρια για τους Ken Block και Andreas Bakkerud με βάση τις προσωπικές προτιμήσεις του κάθε οδηγού με γνώμονα τις πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και τη μεγαλύτερη ταχύτητα