Κατά τη διάρκεια μιας ενδιαφέρουσας συνέντευξης που δόθηκε στο Auto Express τις τελευταίες ημέρες, ο νούμερο ένα της Fiat Olivier Francois μίλησε για το ηλεκτρικό μέλλον της κύριας ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας της Stellantis επανέλαβε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία του θα επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά τα επόμενα χρόνια όπως αναμενόταν, με στόχο να φέρει στην αγορά αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων σε προσιτές τιμές.
Ο αρχικός στόχος ήταν να κυκλοφορήσουν μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά στην Ευρώπη από το 2024. Ωστόσο, ο Francois διευκρίνισε ότι πριν αποφασίσουν για ένα τέτοιο βήμα θέλουν να ακούσουν καλύτερα τι λέει η αγορά και ποια θα είναι τα αιτήματα των πελατών. Προς το παρόν δεν φαίνεται ότι το κόστος των μπαταριών μειώνεται όπως πιστεύαμε προηγουμένως. Ως αποτέλεσμα, ο Francois είπε ότι εάν τα πράγματα πήγαιναν με τον σωστό τρόπο, τότε η Fiat δεν θα έμενε απροετοίμαστη. Ωστόσο, αν τα πράγματα κυλήσουν διαφορετικά, το ενδεχόμενο να παρουσιάσουμε αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης ακόμα και μετά το 2024 είναι πάντα κάτι βιώσιμο.
Υπενθυμίζουμε ότι το νέο Fiat Panda αναμένεται να παρουσιαστεί το 2024, το οποίο αρχικά θεωρήθηκε ότι θα διατεθεί αποκλειστικά σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Τα τελευταία λόγια του Διευθύνοντος Συμβούλου της ιταλικής εταιρείας υποδηλώνουν ότι, στη μελλοντική γκάμα δίνεται η ευκαιρία στους πελάτες να επιλέξουν κάποιες θερμικές εκδόσεις και έτσι να έχουν μια έκδοση στην αγορά σε πραγματικά χαμηλές τιμές.
Ειδικότερα, το νέο Fiat Panda θα αποκαλυφθεί μέχρι τα μέσα του 2024 και ότι ο τόπος παραγωγής θα είναι η Σερβία και πιο συγκεκριμένα το Kragujevac με τις επίσημες ανακοινώσεις να εκκρεμούν ακόμη. Επομένως, θα δούμε τι άλλο θα διαρρεύσει σχετικά με αυτό τους επόμενους μήνες και εάν αυτή η μικρή επιβράδυνση θα επιβεβαιωθεί πραγματικά ή όχι.
DS Automobiles annonce le nouveau programme "Premium Upgrade" qui permet aux passionnés de...
Porsche ajoute pour la première fois une batterie à la voiture de sport 911, avec le moteur électrique...
Les constructeurs automobiles européens ont réagi de manière générale au ralentissement des ventes de véhicules purs...
Ford Performance a le plaisir d'annoncer aujourd'hui sa participation au Rallye Dakar 2025,...
Mais est-ce bien le cas ? La voiture à hayon de taille moyenne tout électrique de Volkswagen diffère esthétiquement et...
Le nouveau Mercedes-Benz G 580, équipé de la technologie EQ, poursuit l'héritage de ses prédécesseurs...