Η Ferrari πρόκειται να παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 2025. Ωστόσο ταυτόχρονα έχει ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός δεύτερου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου. Σύμφωνα με το Reuters, το έργο βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο, αλλά προϊδεάζει για το μέλλον του Maranello και την στάση της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας στην ηλεκτροκίνηση.
Το νέο e-building
Η δημοσίευση του αμερικανικού πρακτορείου τύπου έρχονται λίγες ώρες πριν από τα εγκαίνια του e-building, του νέου κτιρίου μέσα στο συγκρότημα του Maranello που θα στεγάσει μια νέα γραμμή συναρμολόγησης και θα είναι αφιερωμένο όχι μόνο στο πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του καλπάζοντος αλόγου, αλλά και στα θερμικά και υβριδικά μοντέλα, καθώς και στα σχετικά εξαρτήματα τους. Το εργοστάσιο, το οποίο θα πρέπει να είναι πλήρως λειτουργικό σε τρεις ή τέσσερις μήνες, θα μπορούσε να επιτρέψει στον Εμιλιανό κατασκευαστή να αυξήσει την παραγωγική του ικανότητα σε περίπου 20 χιλιάδες μονάδες ετησίως, αλλά αυτή η υπόθεση φαίνεται να αποκλείεται, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.
Μισό εκατομμύριο για ένα Bev
Το Reuters παρέχει επίσης μια προεπισκόπηση για το επικείμενο πλέον ηλεκτρικό αυτοκίνητο από το Maranello και, ειδικότερα, για τον τιμοκατάλογο. Το πρώτο Bev στην ιστορία του Prancing Horse, που θα παρουσιαστεί το επόμενο έτος, θα πρέπει να κοστίζει «τουλάχιστον 500 χιλιάδες ευρώ». Η τιμή δεν θα περιλαμβάνει ειδικά προαιρετικά έξτρα ή παραμετροποιήσεις που αυξάνουν γενικά το κόστος κατά 15% έως 20% και θα είναι σαφώς υψηλότερη από τις 350 χιλιάδες ευρώ που καταγράφηκαν κατά μέσο όρο στην τρέχουσα γκάμα της Ferrari το πρώτο τρίμηνο του έτους.