NOUVELLES

Ferrari Roma Spider : la dolce vita à ciel ouvert avec 612 ch

Η Ferrari Roma Spider είναι το τελευταίο κάμπριο μοντέλο που προστέθηκε στη γκάμα του Prancing Horse. Συνδυάζει το διακριτικά ρετρό στυλ από τη σταθερή οροφή με μια αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή που κλείνει σε 13,5 δευτερόλεπτα με ταχύτητα έως και 60 χιλιόμετρα την ώρα.

Η αναδιπλούμενη μαλακή οροφή υποχρεώνει να υπάρχει ένας ελαφρώς διαφορετικός σχεδιασμός για τη Roma Spider. Οι σχεδιαστές τροποποίησαν το σχήμα του πίσω παραθύρου. Το πίσω μέρος του καλύμματος έχει μια επένδυση στο χρώμα του αμαξώματος που χωρίζει την επιφάνεια σε δύο τμήματα, ώστε να υπάρχει χώρος για την αποθήκευση της οροφής. Το κάτω τμήμα ενσωματώνεται σε μια ενεργή αεροτομή από ανθρακονήματα.

Η Ferarri θα προσφέρει στους αγοραστές τη δυνατότητα να επιλέξουν εξειδικευμένα υφάσματα και ραφές με αντίθεση για την οροφή. Για να διατηρούν οι επιβάτες την άνεση τους με την οροφή κατεβασμένη, υπάρχει ένας ηλεκτρικά ενεργοποιούμενος ανεμοθώρακας που ενσωματώνεται στην πλάτη του πίσω καθίσματος.

Όπως και το κουπέ, η Roma Spider διαθέτει έναν V8 3,9-λίτρων twin-turbo που αποδίδει 612 ίππους μεταξύ 5.750 και 7.500 στροφών ανά λεπτό. Η μέγιστη ροπή είναι 760 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη από τις 3.000 έως τις 5.750 στροφές ανά λεπτό. Η κόκκινη γραμμή του κινητήρα βρίσκεται στις 7.500 στροφές ανά λεπτό. Η μόνη επιλογή κιβωτίου ταχυτήτων είναι ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη, οκτώ ταχυτήτων.

Η Ferrari εκτιμά ότι η Roma Spider φτάνει τα 62 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα και τα 124 km/h σε 9,7 δευτερόλεπτα. Για σύγκριση, το μοντέλο με τη σκληρή οροφή φτάνει επίσης τα 62 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα, αλλά τα 124 km/h σε 9,3 δευτερόλεπτα. Η Ferrari αναφέρει την τελική ταχύτητα και των δύο πάνω από τα 320 km/h.

Η Roma Spider ζυγίζει 84 κιλά περισσότερο από το μοντέλο με τη σκληρή οροφή. Η αύξηση προέρχεται κυρίως από το σύστημα ανοίγματος της οροφής. Ο ηλεκτρικός ανεμοθώρακας προσθέτει επίσης βάρος.

Η Roma Spider αναμένεται να είναι σε θέση να διατηρεί τους επιβάτες άνετους σε μεγάλες αποστάσεις. Οι μπροστινοί επιβάτες διαθέτουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα 18 κατευθύνσεων, τα οποία είναι θερμαινόμενα, ενώ προαιρετικά διατίθεται και θερμαντήρας αυχένα. Το υπόλοιπο εσωτερικό είναι όπως στο coupe, όπου η ψηλή κεντρική κονσόλα δημιουργεί ξεχωριστά κόκπιτ για τους εμπρός επιβάτες. Η διάταξη περιλαμβάνει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων για τον οδηγό. Υπάρχει μια κεντρική οθόνη 8,4 ιντσών και οι αγοραστές μπορούν να καθορίσουν μια προαιρετική οθόνη στην πλευρά του συνοδηγού.

galerie de photos

 

 

Nikolaos Michalopoulos

Messages récents

Η VW διακόπτει τις συνομιλίες με τη Renault για EV χαμηλού κόστους

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

47 minutes ago

DS 3 : Disponible immédiatement, avec le programme Premium Upgrade

DS Automobiles annonce le nouveau programme "Premium Upgrade" qui permet aux passionnés de...

Il y a 1 jour

Porsche s'apprête à lancer la première 911 hybride plus performante

Porsche ajoute pour la première fois une batterie à la voiture de sport 911, avec le moteur électrique...

Il y a 2 jours

L'industrie automobile européenne tourne le dos à l'électrification

Les constructeurs automobiles européens ont réagi de manière générale au ralentissement des ventes de véhicules purs...

Il y a 2 jours

Ford Performance annonce sa participation au Rallye Dakar 2025

Ford Performance a le plaisir d'annoncer aujourd'hui sa participation au Rallye Dakar 2025,...

Il y a 2 jours

Conduite de la Volkswagen ID.3 Pro Performance : le symbole de la transition (Vidéo)

Mais est-ce bien le cas ? La voiture à hayon de taille moyenne tout électrique de Volkswagen diffère esthétiquement et...

Il y a 2 jours