NOUVELLES

Farley (Ford): Εφικτή η εξίσωση κόστους των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τα θερμικά μετά το 2030

Πριν από ένα χρόνο, ο Jim Farley προέβλεψε την επιστροφή του πολέμου τιμών στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και λίγους μήνες αργότερα η προφητεία του επαληθεύτηκε με τις μειώσεις τιμών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ξεκίνησε η Tesla και ακολούθησαν και άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Τώρα, ο διευθύνων σύμβουλος της Ford κάνει και πάλι προβλέψεις σχετικά με έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για την εμφάνιση της επαναφορτιζόμενης κινητικότητας: την ισοτιμία κόστους με τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατά τη γνώμη του, η ισορροπία δεν θα επιτευχθεί στα επόμενα χρόνια, ίσως μεταξύ 2025 και 2027, όπως αναμένουν ορισμένες εταιρείες ερευνών, αλλά “μόνο μετά το 2030”, όταν οι διαδικασίες παραγωγής θα γίνουν απλούστερες και λιγότερο ενεργοβόρες.

Υψηλό κόστος για σειρά ετών

Κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης με επενδυτές και αναλυτές που διοργάνωσε η επενδυτική τράπεζα Bernstein, ο Farley δήλωσε ότι για πολλούς κατασκευαστές τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι ακριβότερα από παρόμοια μοντέλα εσωτερικής καύσης μέχρι να τεθεί σε παραγωγή η δεύτερη ή τρίτη γενιά, δηλαδή όχι πριν από το τέλος της δεκαετίας. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι την πενταετία μεταξύ 2030 και 2035 για να δούμε πτώση των τιμών λόγω της μείωσης του κόστους, το μεγαλύτερο μέρος της οποίας θα σχετίζεται με «σημαντικά χαμηλότερο εργατικό δυναμικό». Εξάλλου, οι συνέπειες της υιοθέτησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο εργατικό δυναμικό είναι γνωστές εδώ και καιρό. Όντας πολύ πιο απλά στην κατασκευή, τα μοντέλα με μπαταρίες απαιτούν λιγότερα εξαρτήματα (περίπου το ένα τρίτο σε σύγκριση με τα θερμικά) και, επομένως, λιγότερους εργαζόμενους. Επιπλέον, ο Farley πιστεύει ότι μέχρι τότε θα υπάρξει περαιτέρω εξοικονόμηση πόρων λόγω των μικρότερων μπαταριών και των φθηνότερων υλικών. Επιπλέον, θα μπορούσε να συμβάλει η “δραστική” μείωση του κόστους διανομής που θα επιφέρει η αυξημένη χρήση των διαδικτυακών πωλήσεων από τους κατασκευαστές, καθώς και οι συνέπειες των αυξανόμενων προσπαθειών για τη δημιουργία εσόδων σε άλλους τομείς, όπως η πώληση ψηφιακών υπηρεσιών.

Nikolaos Michalopoulos

Messages récents

Nissan: Στην Ελλάδα από 29.990€ το ανανεωμένο Qashqai με πληθώρα τεχνολογικών καινοτομιών

Στην Ελλάδα από 29.990€ έφερε η Νικ.Ι Θεοχαράκης το ανανεωμένο Nissan Qashqai με πληθώρα τεχνολογικών…

Il y a 2 heures

Citroën, με Bonus Ανταλλαγής

Η Citroën για μία ακόμη φορά πρωτοπορεί και ανατρέπει τα καθιερωμένα δίνοντας την ευκαιρία στους…

13 heures ago

BMW: O 1ος κατασκευαστής που λαμβάνει έγκριση για την αυτοματοποιημένη οδήγηση Επιπέδου 2 και 3

Η BMW είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο που έλαβε έγκριση προκειμένου να συνδυάσει…

Il y a 14 heures

Car News Podcast ~ 24-30/06/2024

Μία ανασκόπηση στις ειδήσεις και τα νέα της περασμένης εβδομάδας, απο το Car News Podcast…

Il y a 1 jour

Το ηλεκτρικό Jeep Avenger τώρα με €29.700

Σε συνδυασμό με την επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep…

Il y a 3 jours

Peugeot: Από 36.900€ το νέο 3008 στην Ελλάδα (Τιμές – Εκδόσεις)

Από 36.900€ λανσάρει η Peugeot στην ελληνική αγορά το νέο 3008, ανακοινώνοντας τιμές, εκδόσεις και…

Il y a 3 jours