Η SKODA
συμπληρώνει το λανσάρισμα της 4ης γενιάς του meilleur–vendeur της με
την έναρξη διάθεσης της OCTAVIA RS. Βενζινοκίνητες
και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις RS πλαισιώνουν στην κορυφή της γκάμας την fiche–en υβριδική RS iV, των 245 PS (180 kW) η οποία είχε παρουσιαστεί πρώτη. Οι νέες
εκδόσεις διαθέτουν κορυφαία επίπεδα ασφάλειας, νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού,
περισσότερη άνεση και σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Ποτέ άλλοτε στο
παρελθόν η SKODA δεν πρόσφερε ένα τόσο ευρύ portfolio εκδόσεων σε κάποιο μοντέλο
της, ιδίως στην κορυφαία έκδοση RS.
Με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd από 0,25, η OCTAVIA RS είναι εξαιρετικά
αεροδυναμική, με αποτέλεσμα πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 και βέλτιστη
κατανάλωση καυσίμου. Διατίθεται τόσο σε Grand Coupé autant que
et Sportswagon
φόρμα.
Πολλά από τα μέρη του αμαξώματος έχουν βελτιστοποιηθεί αεροδυναμικά, όπως οι
εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, ο διαχύτης στο πίσω μέρος και η πίσω
διακριτική αεροτομή της Grand
Coupé. Επίσης,
στην καλύτερη αεροδυναμική συμβάλλουν και οι ειδικά σχεδιασμένες ζάντες ελαφρού
κράματος.
Ακολουθεί συνοπτική παρουσίαση της SKODA OCTAVIA RS à l'adresse bullet points.
Κινητήρες και Boîte
- Δυναμικοί, ισχυροί και αποδοτικοί κινητήρες
προερχόμενοι από τη γενιά EVO. - Βενζίνη: 2.0 TSI 245 PS (180 kW) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό
περιορισμένης ολίσθησης και μπροστινή κίνηση. Κιβώτιο ταχυτήτων 6-τάχυτο
χειροκίνητο ή αυτόματο 7-τάχυτο DSG.
Τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα (DSG). - Πετρέλαιο: 2.0 TDI 200 PS (147 kW) με τετρακίνηση ή μπροστινή κίνηση, με
νέο πολύδισκο συμπλέκτη. Κιβώτιο ταχυτήτων 7-τάχυτο DSG. Τελική ταχύτητα 243 χλμ./ώρα, επιτάχυνση
0-100 χλμ./ώρα en 6,8 secondes (4×4) - Suspension sport avec distance plus courte de série
de 15 mm par rapport au sol, disponible en option avec une commande réglable
(DCC - Dynamic Chassis Control).
Nouvelles technologies et systèmes d'assistance
- Débuts dans la SKODA OCTAVIA RS : DSG avec
la technologie shift-by-wire. - Direction progressive standard pour
une maniabilité et une précision optimales. - De nouveaux systèmes d'assistance tels que le Collision
Aide à l'évitement (aide à la prévention des collisions) et aide au braquage (aide au braquage)
Tourner) et Front Assist - y compris les systèmes de protection
piétons et cyclistes Piéton prédictif et Protection des cyclistes - avertissements
audiovisuel ainsi qu'une intervention douce sur les freins en cas de collision imminente,
et, si nécessaire, ralentir la voiture. Il détecte également les véhicules en mouvement
et les véhicules à l'arrêt dans le flux de circulation automobile, ainsi que les cyclistes
et des personnes se déplaçant devant elle.
Extérieur dynamique design
- Masque et rétroviseurs extérieurs brillants
noir en tant que caractéristique d'identification particulière, des éléments qui confèrent à la
présence dynamique caractéristique - Phares standard complet LED Matrix, les feux arrière LED avec
les clignotants dynamiques, les jantes noires en alliage léger de 18 pouces et le logo rouge de l'entreprise.
étriers de frein
Intérieur sport
- Intérieur en noir sportif design avec des sièges sport et une combinaison de looks
Garniture en fibre de carbone et Alcantara - Cuir redessiné multifonctionnel sport
volant à trois branches avec le logo RS et, si la voiture est de type
équipé de la boîte DSG, avec palettes. - Nouvel airbag central pour le conducteur et le passager
passager avant pour une protection encore plus grande - Tableau de bord numérique Virtual Cockpit avec
configuration sportive de série et assistant numérique Laura de série.
La nouvelle SKODA OCTAVIA RS dans la présentation 60
secondes, en vidéo qui suit :