Vivre le mouvement dans la rue

Nouvelle SKODA OCTAVIA RS : encore plus sportive, au sommet de la gamme

 

  Η SKODA
συμπληρώνει το λανσάρισμα της 4ης γενιάς του
meilleurvendeur της με
την έναρξη διάθεσης της OCTAVIA RS. Βενζινοκίνητες
και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις RS πλαισιώνουν στην κορυφή της γκάμας την
ficheen υβριδική RS iV, των 245 PS (180 kW) η οποία είχε παρουσιαστεί πρώτη. Οι νέες
εκδόσεις διαθέτουν κορυφαία επίπεδα ασφάλειας, νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού,
περισσότερη άνεση και σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Ποτέ άλλοτε στο
παρελθόν η SKODA δεν πρόσφερε ένα τόσο ευρύ
portfolio εκδόσεων σε κάποιο μοντέλο
της, ιδίως στην κορυφαία έκδοση
RS

 

  Με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd από 0,25, η OCTAVIA RS είναι εξαιρετικά
αεροδυναμική, με αποτέλεσμα πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 και βέλτιστη
κατανάλωση καυσίμου. Διατίθεται τόσο σε
Grand Coupé autant que
et
Sportswagon
φόρμα.
Πολλά από τα μέρη του αμαξώματος έχουν βελτιστοποιηθεί αεροδυναμικά, όπως οι
εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, ο διαχύτης στο πίσω μέρος και η πίσω
διακριτική αεροτομή της
Grand
Coupé. Επίσης,
στην καλύτερη αεροδυναμική συμβάλλουν και οι ειδικά σχεδιασμένες ζάντες ελαφρού
κράματος.

 

Ακολουθεί συνοπτική παρουσίαση της SKODA OCTAVIA RS à l'adresse bullet points.

 

 

Κινητήρες και Boîte

 


 

  • Δυναμικοί, ισχυροί και αποδοτικοί κινητήρες
    προερχόμενοι από τη γενιά EVO.
  • Βενζίνη: 2.0 TSI 245 PS (180 kW) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό
    περιορισμένης ολίσθησης και μπροστινή κίνηση. Κιβώτιο ταχυτήτων 6-τάχυτο
    χειροκίνητο ή αυτόματο 7-τάχυτο
    DSG.
    Τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα  σε 6,7 δευτερόλεπτα (
    DSG).
  • Πετρέλαιο: 2.0 TDI 200 PS (147 kW) με τετρακίνηση ή μπροστινή κίνηση, με
    νέο πολύδισκο συμπλέκτη. Κιβώτιο ταχυτήτων 7-τάχυτο
    DSG. Τελική ταχύτητα 243 χλμ./ώρα, επιτάχυνση
    0-100 χλμ./ώρα  en 6,8 secondes (4×4)
  • Suspension sport avec distance plus courte de série
    de 15 mm par rapport au sol, disponible en option avec une commande réglable
    (DCC - Dynamic Chassis Control).

 

 

Nouvelles technologies et systèmes d'assistance

 


 

  • Débuts dans la SKODA OCTAVIA RS : DSG avec
    la technologie shift-by-wire.
  • Direction progressive standard pour
    une maniabilité et une précision optimales.
  • De nouveaux systèmes d'assistance tels que le Collision
    Aide à l'évitement (aide à la prévention des collisions) et aide au braquage (aide au braquage)
    Tourner) et Front Assist - y compris les systèmes de protection
    piétons et cyclistes Piéton prédictif
    et Protection des cyclistes - avertissements
    audiovisuel ainsi qu'une intervention douce sur les freins en cas de collision imminente,
    et, si nécessaire, ralentir la voiture. Il détecte également les véhicules en mouvement
    et les véhicules à l'arrêt dans le flux de circulation automobile, ainsi que les cyclistes
    et des personnes se déplaçant devant elle.

 

 

Extérieur dynamique design

 


 

  • Masque et rétroviseurs extérieurs brillants
    noir en tant que caractéristique d'identification particulière, des éléments qui confèrent à la
    présence dynamique caractéristique
  • Phares standard complet LED Matrix, les feux arrière LED avec
    les clignotants dynamiques, les jantes noires en alliage léger de 18 pouces et le logo rouge de l'entreprise.
    étriers de frein

 


 

Intérieur sport

 


 

  • Intérieur en noir sportif design avec des sièges sport et une combinaison de looks
    Garniture en fibre de carbone et Alcantara
  • Cuir redessiné multifonctionnel sport
    volant à trois branches avec le logo RS et, si la voiture est de type
    équipé de la boîte DSG, avec palettes.
  • Nouvel airbag central pour le conducteur et le passager
    passager avant pour une protection encore plus grande
  • Tableau de bord numérique Virtual Cockpit avec
    configuration sportive de série et assistant numérique Laura de série.

 

 

La nouvelle SKODA OCTAVIA RS dans la présentation 60
secondes, en
vidéo qui suit :