H Porsche μόλις παρουσίασε τη νέα 992 GT3. Ναι, δε μοιάζει απλά με την αγωνιστική αδερφή της GT3 Cup, αλλά μοιράζονται και πολλά κοινά στοιχεία, με τα υπόλοιπα να έχουν αναπροσαρμοστεί προκειμένου να πληρεί τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να αυτοκίνητο δρόμου. Στην 7η πλέον εκδοχή της, η GT3 φέρει το εμπρός σύστημα ανάρτησης με διπλά ψαλίδια, αλλά και τον ατμοσφαιρικό 4λιτρο κινητήρα απόδοσης 510 ίππων, της αγωνιστικής αδερφής της.
Η νέα GT3 έχει γίνει δυνατότερη, αλλά και ταχύτερη απο τη προκάτοχο της. Η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 320 χιλιόμετρα/ώρα, ενώ το sprint 0-100, πραγματοποιείται σε μόλις 3.4 δευτερόλεπτα (με το κιβώτιο PDK). Σαν γνήσιο driver’s car, σε μία εποχή που τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη αποτελούν επιλογή-μονόδρομο, η Porsche εφοδιάζει προαιρετικά (χωρίς επιπλέον χρέωση), τη νέα GT3 με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, κάτι που προκάλεσε μεγάλη ικανοποίηση στο κοινό της, καθώς η προκάτοχος της ήταν αποκλειστικά διαθέσιμη με το 7ρι PDK. Αυτό που είναι άμεσα αισθητό, είναι η πιο ακραία αεροδυναμική της, η οποία παραπέμπει έντονα στην αγωνιστική αδερφή της, GT3 Cup. Η μηχανικά ρυθμιζόμενη “swan-neck” αεροτομή της, της επιτρέπει να αξιοποιήσει στο μέγιστο δυνατό βαθμό της δυνατότητες της, σε περιβάλλον πίστας. Στις τελικές δοκιμές, η GT3 γύρισε το Nurburgring (το πλήρες γύρο των 20.8 χιλιομέτρων, που είναι πλέον και το κοινό σημείο αναφοράς μεταξύ όλων των κατασκευαστών) σε μόλις 6:59.927 (με βάση τη παλιά διαδρομή των 20.6 χιλιομέτρων, χρειάστηκε 6:55.2 για να τα διανύσει), 17 ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο γρήγορα, απο τη προκάτοχο της. Το εντυπωσιακό είναι πως πρόκειται για χρόνο που έγγραψε ένα πρωτότυπο το οποίο είναι 1:1 ίδιο με το αυτοκίνητο που θα λάβει ο κάθε κάτοχος, εφοδιασμένο με τα Pilot Sport Cup 2 R της Michelin, τα οποία είναι προσαρμοσμένα ειδικά για τη GT3.
Παρότι η GT3 μεγάλωσε σε διαστάσεις αμαξώματος, σε διαστάσεις τροχών και φέρει επιπλέον τεχνολογίες, ζυγίζει ακριβώς τα ίδια με τη προκάτοχο της, 1418 κιλά με το μηχανικό κιβώτιο και 1435 με το PDK. Η χρήση του νέου carbon fiber re-inforced plastic (CFRP) στο εμπρός καπό, τα λεπτότερα και ελαφρύτερα κρύσταλλα, οι ζάντες τιτανίου, το ελαφρύ κάλυμμα του χώρου των πίσω καθισμάτων αλλά και το καπό του κινητήρα, συμβάλουν στη διατήρηση ενός χαμηλού βάρους και ενός χαμηλού κέντρου βάρους. Το σύστημα εξάτμισης της νέας GT3 συμβάλει και αυτό απο μόνο του, σε μία μείωση του βάρους κατά 10 κιλά, ενώ παρόλο που φέρει τα νέα υποχρεωτικά φίλτρα OPF για να πληρούνται οι νόρμες ρύπως Euro 6d, φέρει σύστημα με κλαπέτα τα οποία επιτρέπουν στον ατμοσφαιρικό boxer της GT3, να απελευθερώσει το μαγευτικό του ήχο, μέχρι και το κόφτη στις 9.200 στροφές. Χαρακτηριστικό της τεχνολογικής προόδου, ή αλλιώς η άχρηστη πληροφορία της ημέρας, είναι πως η κατανάλωση σε μεικτό κύκλο ανέρχεται μόλις στα 13.3 λίτρα, ενώ με το κιβώτιο PDK πέφτει στα 12.4 λίτρα.
Τα αγωνιστικά γονίδια, φαίνονται ακόμη και σε απλά στοιχεία τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό. Για παράδειγμα, στη λειτουργία Track Screen, το ψηφιακό ταμπλό με το αναλογικό στροφόμετρο (το οποίο φυσικά τερματίζει στις 10.000 σ.α.λ.), περιορίζεται στις απολύτος απαραίτητες πληροφορίες, όπως πίεση ελαστικών, πίεση λαδιού, θερμοκρασία λαδιού, θερμοκρασία ψυκτικού υγρού και στη στάθμη καυσίμου. Στο άνω μέρος του πίνακα οργάνων, υπάρχουν και οι λυχνίες που υποδεικνύουν την ιδανική στιγμή για την αλλαγή ταχυτήτων.
Τα μοντέλα της σειράς GT, είναι πολύ συχνά ένας καμβάς για δημιουργία. Η πλειοψηφία των κατόχων, ζητά απο τη Porsche τη δυνατότητα να εξατομικεύσουν τόσο σε εξοπλισμό όσο και σε χρωματικά στοιχεία, τα αυτοκίνητα τους. Για αυτό το λόγο, η Porsche Exclusive Manufaktur, θα εκπληρώσει κάθε επιθυμία που αφορά χρωματικές επιλογές, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, αλλά θα παρέχει και μία ευρεία γκάμα επιλογών εξοπλισμού, αποκλεστικά για τη GT3, όπως πχ η οροφή σε εμφανές ανθρακόνημα. Κάθε επιθυμία, σχεδόν, μπορεί να πραγματοποιηθεί. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το special edition ρολόι της Porsche Design, εμπνευσμένο απο τη GT3.
Η νέα GT3, θα είναι σύντομα διαθέσιμη προς παραγγελία, με τις παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων, να ξεκινούν το Μάϊο. Η τιμή της είναι 152.416€, συν τον εκάστοτε ΦΠΑ και φόρους ανά χώρα.