Παρά το γεγονός ότι η απόδοση έπεσε στα 580 από τα 610 άλογα
της τετρακίνητης έκδοσης η HuracanLP580-2
είναι ακόμα πιο ποθητή και πιο ναζιάρα αφού κουνά την ουρά της κατά βούληση
θυμίζοντας τις σκληροπυρηνικες και δύστροπες Lamborghini του 80.
Με την Huracanπληθώρα νέων εκδόσεων αναμένονται γύρω από αυτό πλαίσιο
που στην ουσία πρόκειται για τον αντικαταστάτη της άκρως επιτυχημένης Gallardo. Μια από αυτές θα
είναι η Superveloce, μια
ακόμα «πιο ελαφριά» και «πιο γρήγορη» διατηρώντας τον V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων με τα 610
άλογα άλλα και πισωκίνητη για μεγαλύτερη απόλαυση. Σίγουρη προσθήκη στη γκάμα
του μοντέλου φαντάζει και η 580-2 Spyderκαι πιθανότατα και μια υβριδική Huracan όπως επίσης και
συλλεκτικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής.
• 0-100km
/ h σε 100 χλμ/ώρα σε
100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα, μέγιστη ταχύτητα, τελική
ταχύτητα των 320 χλμ/ώρα
Ας πάμε όμως στην φθηνότερη αλλά αυθεντική LamborghiniLP 580-2 Huracan που συνεχίζει την παράδοση της Lamborghiniπου
είναι πιο ελαφριά και με επιδόσεις που τρομάζουν με επιτάχυνση 0-100km3,4 δευτερόλεπτα και μέγιστη τελική
ταχύτητα τα 320 χλμ/ώρα.
Είναι ένα σοβαρό αυτοκίνητο για σοβαρούς οδηγούς που
αναζητούν την μέγιστη οδηγική απόλαυση και απευθύνεται σε όσους θέλουν μια πιο
έντονη εμπειρία οδήγησης με 580 ίππους στον πίσω άξονα και με μόλις 1.389 κιλά
δηλαδή 33 κιλά ελαφρύτερη από την τετρακίνητη έκδοση με κατανομή βάρους 40% στο
μπροστινό άξονα και 60% στο πίσω μέρος, εξαλείφοντας την υποστροφή στον
μπροστινό άξονα και με ένα εντελώς νέο set-up
που αναζητεί την υπερστροφή ισχύος για ατελείωτες
πλαγιολισθήσεις και χαμόγελα ειδικά αν ο οδηγός επιλέξει την λειτουργιά CORSAπου
είναι ρυθμισμένη ώστε να επιτυγχάνεται η υπερστροφή, υπογραμμίζοντας την αυθεντική
συμπεριφορά κίνησης στους πίσω τροχούς. Οι άλλες δυο επιλογές που έχει στην
διάθεση του ο οδηγός είναι η STRADA
και η SPORTμέσω του κουμπιού στο τιμόνι ΑΝΙΜΑ («ψυχή» στα ιταλικά) με την STRADA, για την καθημερινή χρήση,
παρέχοντας μια μικρή υποστροφική συμπεριφορά και η SPORTγια
συναισθηματική οδηγική απόλαυση με μικρή υπερστροφική συμπεριφορά.
Η Lamborghini HuracanLP 580-2 έχει διαφορετικού μεγέθους
(εμπρός / πίσω) 19 “ζάντες Kari
και με ελαστικά PirelliPZero
ελαστικά που αναπτύχθηκαν αποκλειστικά για το αυτοκίνητο με την κίνηση στους
πίσω τροχούς. Τα φρένα δεν είναι κεραμικά για να πέσει και το κόστος άλλα
οποίος θέλει μπορεί να πληρώσει γύρω στα 15 χιλιάρικα για να τα προσθέσει!
Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας V10 5.2 Lαποδίδει 54 κιλά ροπής με το 75% αυτής να διατίθενται ήδη από τις 1.000 rpm. Όπως και στις άλλες Huracan έτσι και η LP 580-2 διαθέτει
απενεργοποίηση κυλίνδρων και όταν δεν
απαιτείται η πλήρης ισχύς του κινητήρα οι πέντε από τους δέκα κυλίνδρους
απενεργοποιούνται προσωρινά μέχρι ο οδηγός να επιταχύνει και το σύστημα να
επαναφέρει τους υπολοίπους κυλίνδρους. Το χαρακτηριστικό αυτό είναι σχεδόν
αδύνατο να γίνει αντιληπτό από τον οδηγό αλλά η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται έως
11,9 l / 100 km (συνδυασμένου κύκλου) και
το διοξείδιο του άνθρακα κατά 278 g / km.
Η αναλογία βάρους ισχύος είναι μόλις 2.4 κιλά ανα ίππο με
την στρεπτική ακαμψία της HuracánLP 580-2 να είναι βελτιωμένη
κατά 50% σε σύγκριση με την GallardoLP
550-2.
Η Lamborghiniχρησιμοποιεί ένα κιβώτιο DoppiaFrizione (LDF)
επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με αρχιτεκτονική που εξασφαλίζει ταχύτατες
αλλαγές ταχυτήτων και περιλαμβάνει και ένα σύστημα για… εκτόξευση και μέγιστη
επιτάχυνση από στάση.
Η HuracánLP 580-2 είναι εξοπλισμένη με
την τελευταία γενιά Infotainmentτης Lamborghini
το SystemII,
με μια οθόνη 12,3 “υψηλής ανάλυσης.
Οι προηγούμενες Lamborghiniμε κίνηση στους πίσω τροχούς συμπεριλαμβάνομένου
και την προκάτοχό της, την GallardoLP
550-2 είναι η LamborghiniMiura,
η Countach και η Diabloπου
ήταν το απόλυτο αντρικό οχήματα με εναλλαγές από διασκεδαστικό σε τρομακτικό με
το πάτημα του δεξιού πεντάλ!