Εκτός από την αξιοσημείωτη ισχύ, την ακρίβεια και τις επιδόσεις του, ένα super-sport αυτοκίνητο σχεδιασμένο αποκλειστικά για την πίστα πρέπει να θέτει ως προτεραιότητα την ασφάλεια. Αυτό είναι εμφανές στην Bugatti Bolide, η οποία διαθέτει ένα πρωτοποριακό monocoque από ανθρακονήματα, κατασκευασμένο για να πληροί τα αυστηρά πρότυπα LMH και LMDh της Fédération Internationale de l’Automobile, παρόμοια με εκείνα των αγωνιστικών οχημάτων του Le Mans.
Η κληρονομιά της Bugatti για πάνω από έναν αιώνα είναι συνυφασμένη με την καινοτομία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η οποία ανάγεται στη θριαμβευτική νίκη της Type 13 στο Grand Prix de la Sarthe το 1920. Η απαράμιλλη Type 35, η οποία έκανε το ντεμπούτο της τέσσερα χρόνια αργότερα, εδραίωσε το κύρος της Bugatti στην κατασκευή εξαιρετικών και νικηφόρων αγωνιστικών αυτοκινήτων, συγκεντρώνοντας πάνω από 2.000 νίκες και κορυφαίες θέσεις σε όλη τη διάρκεια της ένδοξης αγωνιστικής της θητείας.
Αυτή η απαράμιλλη αγωνιστική καταγωγή, συγχωνευμένη με τη σύγχρονη τεχνολογία και τη μηχανική ικανότητα, διαμόρφωσε την Bolide ώστε να ενσαρκώνει το όραμα της Bugatti για το απόλυτο υπερ-σπορ αυτοκίνητο που αφορά αποκλειστικά την πίστα. Για να προσαρμοστεί η Bolide γύρω από τον εμβληματικό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 8,0 λίτρων W16 της μάρκας, δημιουργήθηκε ένα εξελιγμένο νέο monocoque με τη χρήση κορυφαίων σύνθετων υλικών από ανθρακονήματα, τα οποία συνήθως προορίζονται για οχήματα της Formula 1 και του Le Mans.
Η monocoque σχεδίαση της Bolide μοιάζει με ένα βελτιωμένο καταμαράν, εξασφαλίζοντας ισορροπημένη χωρητικότητα για οδηγό και επιβάτη. Αυτή η διαμόρφωση επιτρέπει επίσης στον απαράμιλλο κινητήρα W16 να μετατοπιστεί κατά 60 χιλιοστά προς τα εμπρός σε σύγκριση με την Chiron, βελτιστοποιώντας τον για επιδόσεις στην πίστα. Αυτή η σχεδιαστική επιλογή όχι μόνο ενισχύει την ενσωμάτωση του κινητήρα, αλλά και επιβάλλει ένα monocoque πιο στιβαρό και άκαμπτο από αυτό της Chiron. Τα πρότυπα LMH και LMDh της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) για τα οχήματα του Le Mans, που αναγνωρίζονται ως μερικά από τα πιο αυστηρά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, καθοδήγησαν την ανάπτυξη αυτής της νέας δομής.
Η ασφάλεια είναι υψίστης σημασίας για ένα όχημα εμπνευσμένο από την αριστεία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως είναι η Bolide. Οι αυστηρές δοκιμές της FIA, όπως η δοκιμή φορτίου 7,5 τόνων της κολόνας Α, είναι ζωτικής σημασίας. Η Bolide ξεπέρασε τις προσδοκίες, αναδεικνύοντας τη δομική ακεραιότητα του monocoque, ιδιαίτερα στο σχεδιασμό της κολόνας Α και στα προηγμένα υλικά που χρησιμοποιούνται. Περαιτέρω δοκιμές προσομοίωσαν διάφορα σενάρια ανατροπής, υπογραμμίζοντας τη σχολαστική προσοχή στην ασφάλεια κατά την ανάπτυξη της Bolide.
Η Bolide είναι επιπλέον εξοπλισμένη με ένα προηγμένο, στρατιωτικού επιπέδου σύστημα πυρόσβεσης, που ξεπερνά τα τυπικά συστήματα αγωνιστικών αυτοκινήτων. Η βελτιωμένη προσβασιμότητα επιτυγχάνεται μέσω των προσκεφάλων που συνδέονται με τις διεδρικές πόρτες, σχεδιασμένες σύμφωνα με τα πρότυπα GT3. Η ομάδα της Bugatti χρησιμοποίησε με καινοτόμο τρόπο αλουμίνιο 3D εκτυπωμένο για το στήριγμα, το οποίο, παρά το μικρό του βάρος, μπορεί να αντέξει φορτία που ξεπερνούν τα 700 kg.
Στο εσωτερικό, και οι δύο επιβάτες είναι ασφαλισμένοι με ένα εγκεκριμένο από τη FIA σύστημα ζωνών ασφαλείας έξι σημείων, εξασφαλίζοντας απόλυτη ασφάλεια κατά τη διάρκεια έντονης δυναμικής οδήγησης. Τα καθίσματα, δοκιμασμένα σύμφωνα με τα πρότυπα LMH, προσφέρουν τόσο ασφάλεια όσο και απαράμιλλη άνεση, εξασφαλίζοντας οδήγηση χωρίς κόπωση. Το κόκπιτ υποστηρίζει επίσης το φημισμένο σύστημα “HANS, Head And Neck Support”.
Τα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας της Bolide συμπληρώνονται από κορυφαίες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας, όπως έλεγχος πρόσφυσης, ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας και σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων. Ένα υψηλής ποιότητας σύστημα κλιματισμού διασφαλίζει ότι η Bolide παραμένει έτοιμη για αγώνα ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.
Με την κυκλοφορία της το 2024, οι ιδιοκτήτες θα βιώσουν απαράμιλλη πρόσφυση και πρόσφυση, χάρη στη συνέργεια της τετρακίνησης, των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων διαφορικών, των υψηλής ποιότητας ελαστικών Michelin Pilot Sport και του τεράστιου downforce.
Η Bolide, η οποία κινείται από τον εμβληματικό κινητήρα W16, αποδίδει 1.600 PS στις 7.000 στροφές ανά λεπτό και 1.600 Nm από τις 2.250 στροφές ανά λεπτό. Με την ελαφριά σχεδίαση και το τεράστιο downforce, υπόσχεται μια συναρπαστική, οδηγική εμπειρία χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση. Χαρακτηριστικά όπως ο κλιματισμός, το υδραυλικό τιμόνι και τα εργονομικά σχεδιασμένα καθίσματα διασφαλίζουν ότι τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός μπορούν να απολαύσουν κάθε γύρο με πολυτέλεια και ασφάλεια.
Οι ιδιοκτήτες θα εκτιμήσουν την εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά της Bolide, που προέρχεται από τη βελτιστοποιημένη απόδοση ροπής του W16 και την απόδοση των ελαστικών και των φρένων. Το σύστημα υδραυλικού τιμονιού, που αντλεί 60 λίτρα υγρού ανά λεπτό, εγγυάται βέλτιστο σύστημα διεύθυνσης ανά πάσα στιγμή. Σε κάθε πτυχή της, η Bugatti Bolide είναι κατασκευασμένη για να προσφέρει απαράμιλλη απόδοση, ασφάλεια και άνεση, υποσχόμενη στους οδηγούς μια απαράμιλλη και αξέχαστη εμπειρία.